Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kävi maksullisissa, haluatko kysyä jotain

Vierailija
23.07.2014 |

minulta?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö naisen ilmoitus Sihteeriopistolta? Tunteeko mies huonoa omaatuntoa nyt jälkeenpäin (vaikka sinä annoitkin luvan)?

Vierailija
22/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:12"]

En ole pettänyt enkä aio, edes luvalla. Saan tarpeeksi kotonakin.

[/quote] Pettäminen ei ole kiinni siitä kuinka paljon seksiä saa kotonaan.

[/quote]

Totta tämäkin. Meinasin vain sitä, että seksiä on kotona siinämäärin, ettei huvittais muiden kanssa. Miestä toki huvitti, vaikka sitä on kotonakin :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun motivaatio oli?

Vierailija
24/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:22"]Löytyikö naisen ilmoitus Sihteeriopistolta? Tunteeko mies huonoa omaatuntoa nyt jälkeenpäin (vaikka sinä annoitkin luvan)?

[/quote]

Ei löytynyt, tosin selvisi, että on sielläkin ollut joskus pari vuotta sitten. Ei tunne huonoa omaatuntoa, ei ainakaan ole sanonut niin.

-ap

Vierailija
25/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:20"]Minä en ole mustasukkainen. Miestäni ei tosin kiinnosta ammattimaisen seksin saaminen. Hän on se verran ylpeä itsestään ja taidoistaan, että tahtoo saada vain ilmaiseksi.

[/quote]

Minunkin mies saisi ilmaiseksi, ei siinä, mutta minä en tahdo hänen ottavan. Siksi näin.

-ap

Vierailija
26/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Kondyloomaa ei lueta tilitettäviksi taudeiksi. Gynekologi kehottaa olemaan puolisolle hiljaa koko taudin kantajana olemisesta! Voi olla tullut 20 vuotta sittenkin eli ennen suhteen alkua, jäljittäminen on melko mahotonta ja puoliso voi epäillä uskottomuutta, kun se todetaan oireisena vasta myöhemmin. Säännöllisiin papoihin vain ja luvan kanssa siirtämään tautia muille. Enemmistö sitä kantaa ja jos haluaa olla vain yhden kanssa,  siltä on helpointa välttyä! Vainko terveydenhuollon ammattilaiset tämän ymmärtävät?

Vierailija
27/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:25"]Mikä sun motivaatio oli?

[/quote]

Pääosin miehen mielihyvä. Vaikka ei ajatus minustakaan epämiellyttävältä tunnu.

-ap

Vierailija
28/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko mies omista rahoistaan vai yhteisistä?

Vierailija
29/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tauti on voinut tulla jo ennen ajanlaskun alkua, niin mistäs minä tiedän keneltä ja milloin sen olen saanut. Ei vieläkään stressaa.

-ap

Vierailija
30/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko nyt tavaksi etsiä miehelle aina uusi maksullinen aina kun miehen mielihyvä sitä vaatii? Entä jos miehen mielihyvä vaatii ryhmäseksiä?

Vierailija
31/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:31"]Maksoiko mies omista rahoistaan vai yhteisistä?

[/quote]

Hmmm. Yhteisistä, jotka kyllä tulee mun pieniä tukia lukuunottamatta kokonaan miehen tuloista.

-ap

Vierailija
32/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. Miksi luulet että miestäsi kiinnosti tuo?

Vierailija
33/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:32"]Otatteko nyt tavaksi etsiä miehelle aina uusi maksullinen aina kun miehen mielihyvä sitä vaatii? Entä jos miehen mielihyvä vaatii ryhmäseksiä?

[/quote]

En usko. Mutta kiva niitä ilmoituksia on katsella. Aika harvoin tulee miestä miellyttäviä ilmoituksia vastaankaan, joten ei se tästä joka kuukausi jatkossakaan nauti.

Jos vaatii ryhmäseksiä, niin mikäs siinä, ei mulla mitään ole sitäkään vastaan. Siinä tosin suojautuminen olisi mun mielikuvituksella melkoista sähläämistä, joten ehkä ei kuitenkaan.

-ap

Vierailija
34/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasivat/tekivät aktin?

Vierailija
35/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisilla käynti on turvallisempaa kuin yhdenillan jutut. He pitävät huolen ehkäisystä ja jälkikäteen saa vielä kiinni. Pelko salasuhteesta on pienempi.

Vierailija
36/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:29"]

Hah! Kondyloomaa ei lueta tilitettäviksi taudeiksi. Gynekologi kehottaa olemaan puolisolle hiljaa koko taudin kantajana olemisesta! Voi olla tullut 20 vuotta sittenkin eli ennen suhteen alkua, jäljittäminen on melko mahotonta ja puoliso voi epäillä uskottomuutta, kun se todetaan oireisena vasta myöhemmin. Säännöllisiin papoihin vain ja luvan kanssa siirtämään tautia muille. Enemmistö sitä kantaa ja jos haluaa olla vain yhden kanssa,  siltä on helpointa välttyä! Vainko terveydenhuollon ammattilaiset tämän ymmärtävät?

[/quote]Nyt sait minut huolestumaan. Kävin juuri keväällä papakokeissa ja taaskaan ei mitään löytynyt. Olen ollut saman miehen kanssa yli 20 vuotta, sitä ennen oli kyllä muutama muukin suhde. Mutta siis, jos enemmistö sitä kantaa (joku taisi sanoa jopa 80%??!!) ja ei kuulu tilitettävien tautien joukkoon, niin mistä tietää jos sitä kantaa? Ilmoitetaanko se papatuloksissa vai ei?

Vierailija
37/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:35"]Aika jännä. Miksi luulet että miestäsi kiinnosti tuo?

[/quote]

Vähän yleistäen veikkaisin että useimpia miehiä kiinnostaa. Kun se ei kuitenkaan mitään tekis mua loukatakseen (tai näin yhteinen historia kertoo), niin tyytyy maksulliseen vaikka varmaan enempi kiinnostaisi ihan tavalliset naiset.

-ap

Vierailija
38/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:38"]Maksullisilla käynti on turvallisempaa kuin yhdenillan jutut. He pitävät huolen ehkäisystä ja jälkikäteen saa vielä kiinni. Pelko salasuhteesta on pienempi.

[/quote]

No näin juuri.

Ja missä tapasivat? Toisessa kaupungissa, hotellihuoneessa.

-ap

Vierailija
39/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos papa on ollut aina parasta I-luokkaa, niin olisin tyytyväinen, mutta jos olisi yksikin II, niin kävisin entistä ahkerammin papassa. Oireisesta kondyloomasta täytyy kertoa, mutta piilevästä ei. Eikä sitä aina itse huomaa, jos on yksi pieni näppy. Herpeksen kyllä huomaa herkemmin, sillä se sattuu.

Lueskelin prostituoiujen blogeja ja kyllä minulle se kuva jäi, että testeissä käyvät, mutta muuten eivät aina ymmärrä, että mitä tietä ne taudit tarttuvat. Yksikin suudelma tai suojaamaton suuseksi tai yhdyntä on liikaa. Ulkoiset sukupuolielimetkin olisi suojattava. Kieltävät itseltään totuuden, jos asiakas on vaatinut  tai pakottanut ja siksi ovatkin antaneet enemmän terveytensä menttämisenkin uhalla, kuin alunperin oli tarkoituksena. Moni mies haluaa paljasta ja käyttää myös vaikkapa 20 eri prostituoitua tähän. Huumeet ja alkoholi vievät myös pois arvostelukykyä.

Prostituoitu ei kelåaa esim verenluovuttajaksi, vaikka kuinka siististi ehkäisisi tauteja. Riski on liian iso. Kertoo jotain ihan moralisoimattakin. Samoin jos sinä tavis olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä muun kuin puolisosi kanssa tai puolisosi on ja sinä tiedät sen,  et saa luovuttaa verta tiettyyn aikarajaan asti.

Vierailija
40/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Minua ei kyllä tippaakaan kiihota lähteä jynkyttämään jotain huoraa, kun oma kulta odottaa kotona. Mutta onhan meitä moneen junaan.

- mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi