Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesongelma, auttakaa..

Vierailija
23.07.2014 |

Olen kohta 43-vuotias nainen, olen eronnut miehestäni vuosi sitten, olimme naimisissa 21 vuotta. Lapset ovat jo aikuisia ja ovat muuttaneet kotoa pois. Ex-miehen kanssa on hyvät välit, hän on minua 12v vanhempi.

3 v sitten tapasin terassilla erään itseni hieman nuoremman (8v) miehen, vaihdoimme puhelinnumeroita ja viestittelimme satunnaisesti. Kun nyt sitten erosin, ajattelimme tavata. Jotenkin tuo tapaaminen aina siirtyi ja viimein lauantaina tapasimme. Istuimme ensin terassilla ja siirryimme miehen luo ja juu, harrastimme seksiä. Lähdin miehen luota aamulla pikaisesti..ei ollut morkkista, mutta jotenkin tuntui aika oudolta..Heti kun lähdin mies laittoi viestejä joissa kysyi "Miksi lähdit niin äkkiä?" yms, en vastannut yhtään mitään..Nyt hän haluaisi nähdä minut mahdollisimman pian, mutta en tajua, mitä tuollainen lapseton kivannäköinen mies näkee melkein 10v vanhemmassa naisessa..En ole mikään lihava tms harrastan kovasti liikuntaa, mutta muuten kyllä toki ikäiseni näköinen.

Mies on tasan 20v nuorempi kuin entinen mieheni..Mitä ihmettä teen! Tuntuu etten uskalla!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan mitään vakavaa suhdetta kanssasi halua, mutta jos mies kohtelee sinua kunnioittavasti ja sinulla on hauskaa, niin mikä ongelma? Kerran täällä vaan eletään. Oot varmasti miehen mielestä seksikäs ja kaunis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä