Ohhoh, nämä julkkikset hakevat BB-taloon
Kommentit (31)
Nuo kun laittaa vierekkäin niin saa kivan tuulitunnelin.
Onhan tuolla myös ehdolla Fia "panen vitusti" Nyholm...
"Kampaaja Juha Immonen tuli tunnetuksi Johanna Tukiaisen ystävänä."
Ja tämä tekee miehestä julkkiksen? Mitä seuraavaksi? Suomen julkkis-diili, mukana mm Juha Immosen käly?
Ihan tuntemattomia mulle. Tosin ei kai mun tarvitsekkaan tuntea Tukiaisen kampaajaa...
Vieläkö ne tekee tuota sontaa. Kuka tuota kattoo? Katon mielummin vaikka pesukoneen pyörimistä.
Toivottavasti Fia pääsee vaikkei listassa ollutkaan!!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:57"]Perusanaali :D
[/quote]
Muistin kans tän..
Mitä mielenkiintoista on jossain Ibi Lovessa? Mielummin vaikka lumppu-Fia taloon kuin se.
Julkkikset? :D huomaa ettei itse tuu seiskaa luettua kun en noista tiedä ketään :D Tuksun kaveri, on siinä miehellä meriitti!
En halua ketään noista, liian outoja ja tylsiä
Ei kai ne tuota Ibi Lovea sinne voi ottaa, aivan tasapainoton ihminen!
Mut katsoitteko monta tavista tonne hakee? Kaameen pitkä kuvalista. Kuvien perusteella ainakin misuja pitäisi löytyä köyrijäkiintiötä täyttämään, älykön näköisiä ei niin paljon sitten ollutkaan.
No ei sinne noista kukaan pääse, se vloggaaja Harmaakorva johtaa reilusti nyt ja kun sillä on youtube-kanavallaan kymmeniä tuhansia seuraajia niin varmaan vie joka kierroksen ja pääsee taloon jos läpäsee testit lopuks.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:58"]
Julkkiksia? Sanna Suutari ainoa täysin nobody. Olenko tynnyrissä?
[/quote]Olet vaan niin nuori. Kohujulkkis, joka kasvatti jossain vaiheessa koirasusia (tai ainakin aikoi kasvattaa)
Oon ollut jo 300 jätkänkaa sängys ja menettänyt kasvoni ei tuu olemaan mitään asiaa mitä en pystyis tekemään
??????
Ibi noista mielenkiintoisin. Onneksi nyt tavallinen BB ja tämä yleisön valitsema sitten "julkkis" asukas.