Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla Spotify Premium?

Vierailija
23.07.2014 |

Kuuntelen tässä ilmaiaversiolla musaa kotihommia tehdessä ja hermot menee. Ei mainoksiin vaan siihen, että biisit tulee shufflella ja koko ajan väliin tulee muiden artistien biisejä. Maksaako premium edelleen 10e/kk? Saako sen käyttöön niin moneen laitteeseen kuin haluaa (mulla tarve läppäriin, puhelimeen ja tablettiin)? Veloitus menee ilmeisesti automaattisesti luottokortilta? Onko tilauksen lopettaminen helppoa?

Mun musankuuntelu on hyvin kausittaista, siksi en ole tuota ennen hankkinut. Toisaalta taas kymppi on ihan olematon raha...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota samantien se premium. En mäkään sitä koko ajan käytä mutta tosiaan se 9,99 kussa ei tunnu missään, etenkään kun se menee automaattisesti luottokortilta. Premiumissa on lisäksi se etu, että musaa voi ladata laitteelle offline-kuunteluun oliko se nyt jopa 3000 biisiä. Itse käytän tota esim. lenkillä, lataan soittolistan ipodille eikä tarvi olla netissä.

Vierailija
2/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Premium nyt jo yli neljä vuotta tauotta, enkä vaihtaisi sitä pois. Toki olisin tuolla rahalla saanut ostettua melkoisen määrän musaa CD:inä ja esimerkiksi iTunesista, mutta se ei korvaa sitä, että minulla on aina mukana lähes rajaton määrä musiikkia. Ja toimii tosiaan useammassa laitteessa, jokin rajoitus siinä joskus on muistaakseni ollut, muttei ole tullut ainakaan minulla vastaan, vaikka olen kavereiden koneilla ja omilla laitteilla tunnuksiani käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut minullakin monta vuotta. Kannattaa!

Vierailija
4/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta olen alkanut miettiä siitä luopumista. Aikoinaan käytin tosi paljon, nykyään hyvä jos kerran viikossa klikkaan sovelluksen auki puhelimesti.

Vierailija
5/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa premium, mä maksan sen 5e kuussa ja se käy vaan tietokoneeseen.

Vierailija
6/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut muutaman vuoden. Kympin kuussa maksaa. Kuuntelen noin neljä tuntia päivässä töissä ja lisäksi jonkin verran kotona, joten on erittäin kustannustehokas vaihtoehto. Muusikkisivistys on kasvanut aika lailla, kun on niin helppo kuunnella kaikenlaista.

Voi käyttää niin monella laitteella kuin huvittaa, mutta vain yhdellä laitteella kerrallaan. Soitto katkeaa edellisestä, jos laittaa toisella koneella musiikin soimaan.

Vierailija
7/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on platinium. Mutta oonki rikas.

Vierailija
8/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla premium. Suosittelen. Toimii sekä tietsikalla että puhelimella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi