Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä saa näköjään samantien vartijan peräänsä koko kauppareissun ajaksi jos menee sinne aurinkolasit päällä!

Vierailija
17.07.2021 |

Oli tarkoitus ostaa vain pari tuotetta niin en jaksanut räpeltää oikeita silmälaseja päähän kun noissakin voimakkuudet. Mutta sitten innostuinkin vielä poistotuotteista ym niin tuli vierailtua useammassa hyllyvälissä. Ja vartija seurasi perässä kassalle saakka :D Olisi nyt käyttänyt aikaansa johonkin järkevämpään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkästä aikaa Lidlissä, kun hain paketin automaattihyllystä. Siellä kierrellessä tosiaan kassaa lähestyessä kassa kysyi kuuluvasti, olenko tulossa kassalle. Vähän vartijafiilis tuli tilanteesta.

Vierailija
42/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vika mussa on?

Ikinä ei ole vartijat mua kytänneet.

En mä kyllä paljon sivuilleni kaupoissa vilkuile, ehkä ovatkin seuranneet....

No, koskaan ei ole tarvinnut varastella mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni näpistely tuo jännitystä tylsään arkeen. Kannattaa kaikkien reilusti kokeilla, ei se syntiä ole!!

Vierailija
44/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Jos minä joutuisin vartijan avoimen seuraamisen kohteeksi, sanoisin vartijalle, että "mä tienasin viime vuonna 87 000 euroa, joten ehkä mulla on just ja just varaa maksaa nämä ostoskorin tuotteet. Voin toki jatkossa hoitaa ostokseni jossain muussa kaupassa, jos en ole tervetullut tänne. Olen aivan varma, että moni muu kauppa ottaisi mielellään vastaan minun rahani. "

Minä jättäisin ostokset ja korin kauppaan ja näyttäisin vartijalle, että minulla oli mukanani niin paljon rahaa, että olisin pystynyt maksamaan kaiken sen, mitä koriin olisi mahtunut. Kommentin loppuosan sanoisin samoin kuin edellä lainaamani kirjoittaja.

Mitä se setelien esittely merkkaa? Olen minäkin näpistänyt kaupasta tomaattisäilykkeen v. 2006 kun vaikean masennuskauden aikana kaikki tuntui yhdentekevältä ja halusin vain tuntevani edes jotenkin olevani elossa enkä näkymätön. Kassan jälkeen jäin kiinni ja minulla oli taskussa parisataa euroa joka tuli esille turvatarkastuksessa. Ei se rahasta ollut kiinni tai siitä että halusin vahingoittaa kauppiasta, vaan olin vaan siinä hetkessä itsetuhoinen ja tarvitsin apua.

Sinun tapauksessasi vartija oli siis oikeassa.

Niin, mutta mä halusinkin jäädä kiinni, jotta edes joku ihminen puhuisi minulle päivän aikana sen sijaan että olen totaalisen näkymätön. Lopulta se ketju kyllä johtikin siihen että pääsin terapiaan.

Vierailija
45/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Jos minä joutuisin vartijan avoimen seuraamisen kohteeksi, sanoisin vartijalle, että "mä tienasin viime vuonna 87 000 euroa, joten ehkä mulla on just ja just varaa maksaa nämä ostoskorin tuotteet. Voin toki jatkossa hoitaa ostokseni jossain muussa kaupassa, jos en ole tervetullut tänne. Olen aivan varma, että moni muu kauppa ottaisi mielellään vastaan minun rahani. "

Itse tienaan enemmän mutta silti Lidlin vartija piti minua epäilyttävänä. Mitä luulet, että vaikuttaisi?

Vierailija
46/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten olin ystävättären kanssa ostoksilla isossa kaupassa ja siinä vilkkaasti jutellessa heitin kärryyn puolikkaan melonin ja muut ostokset laitoin telineosaan.

No, maksettiin ja lähdettiin. Parkkialueella kuulin takaa miesäänen: Päivää! Sanoin päivää ja jatkoin kävelyä autoa kohden. Unohtuikohan jotain, tiedusteli nuorimies seuraavaksi. Kurkkasin kärryyn ja siellähän se meloninpuolikas kellahteli.

Eiku maksamaan. Ja sitten taas ulos.

Hienosti hoidettu.

Vierailija
47/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein vartijat perässä, vaikka olen tosi tavallisen näköinen 50 v nainen. Johtuu varmasti siitä, että usein mietin hyllyjen kohdalla, vertailen hintoja. Jos olisi joku varas, kai kannattasi toimia ripeästi, herättämättä turhaa huomiota.

Vierailija
48/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaisit mökistä täyden hinnan ja olisit kuitenkin edelleen vanhempiesi mökillä. Mitä järkeä?

Sen ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku perikunnan mökki "omilta mailta", jonka saisi sopuhintaan, mutta että vapailta markkinoilta täydellä hinnalla vanhempien naapurista. Ei mitään järkeä, ellet sitten ole omaishoitaja, tai muuten pakotettu peesailemaan vanhempiasi.

olikohan tämä tarkoitettu johonkin muuhun ketjuun?

Juu oli ja sinne myöskin siirtyi, sori vaan :)

Vierailija
49/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää yhtään reppuasiakkaista myöskään. Niissä on oikeasti niitä ammattivarkaita, lataavat tavarat suoraan hyllystä reppuun. Usein kaljatölkkejä. Kassalla maksavat yhdestä kaljatölkistä.

Ja vaikkei olisi varaskaan, niin tönii muita kassajonossa, käytävillä, portaissa pyöriessään se reppu selässä. Todella harva näyttää hahmottavan omaa ulottuvuuttaan reppu selässä.

Ja sitten sen repun pakkaaminen kestää ainakin 3 kertaa kauemmin siellä kassapäädyssä kuin järkevän kauppakassin.

Ymmärrän hyvin kauppoja, jotka kehottavat jättämään reput säilytykseen kaupan eteiseen.

Vierailija
50/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leidin henkilöstö on vainoharhaista

Itse jos menen Lidi tai mikä kauppa tahansa.Teen ostokseni ,enkä kytää seuraako joku minua?

Vierailija
51/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää yhtään reppuasiakkaista myöskään. Niissä on oikeasti niitä ammattivarkaita, lataavat tavarat suoraan hyllystä reppuun. Usein kaljatölkkejä. Kassalla maksavat yhdestä kaljatölkistä.

Ja vaikkei olisi varaskaan, niin tönii muita kassajonossa, käytävillä, portaissa pyöriessään se reppu selässä. Todella harva näyttää hahmottavan omaa ulottuvuuttaan reppu selässä.

Ja sitten sen repun pakkaaminen kestää ainakin 3 kertaa kauemmin siellä kassapäädyssä kuin järkevän kauppakassin.

Ymmärrän hyvin kauppoja, jotka kehottavat jättämään reput säilytykseen kaupan eteiseen.

Ihan sama tykäätkö vai et,jos henkilöllä on reppu selässä.Miten sinne laitaa tavaraa ennen kassalle tuloa,kun on selässä koko ajan?Itseläni on reppu,koska on käsi vammat. Osaan huomioda linja-auto,metro,junat miten reppu selässäni liikun,saadakseni istuma paikan.Joten en töni  ainoatakaan ihmistä.Päähäni kyllä saanut olkavaressa roikuvat kassit.Kun on istumapakka ja jos käytävän puoli.Ei katsota mihin se kassi siinä osuu,etsiessä paikaa linja autot,metrot,junat.Tai ohitaessa kassalla ,kun ostoksia ei tehdäkään kasilla :Ängetän ja tönitään kassalla maksavaa ihmistä!

Vierailija
52/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat ei enää uskalla seurata manneloita ja neppelöitä

Vierailija
53/54 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan saanut mitään vartijoita perään, vaikka näytän ulkomaalaiselta.

Muutama vuosi sitten "turistit" hakivat ruokansa ilmaiseksi Lidlistä eikä vartijat tehneet mitään. Tavallisten perheenäitien perässä kyllä kulkivat kassalle asti silmä kovana.

Vierailija
54/54 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukolauta, että täällä on lapsellisia ihmisiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi