Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinun mielipidettäsi kummaksutaan?

Vierailija
23.07.2014 |

Jokaisellahan on omat mielipiteet erilaisista asioista, listataan tänne niitä mielipiteitä, jota uskot, että kaikki ei ymmärrä!

Itselläni on se, että en pidä siitä, että lemmikkeinä on joko pupu, marsu ym. Jyrsijät, pelkästään häkeissä, josta pääsee ehkä kerran pari päivässä vapaaksi. Se on mun mielestäni elämää vankina :(((

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:39"]Meillä kasvatetaan lihakaneja, ihmiset kauhistelevat ja äimistelevät, vaikka itsekin syövät lihaa. Mutta että söpöjä pupuja! Ihan kuin broilereilla ja sioilla olisi vähemmän arvoa eläimenä.. Meidän puput sentään elää hyvän elämän, ja kuolevat pelkäämättä. 

[/quote] todella samaa mieltä. Meillä on kanoja ja tekis mieli kokeeksi tarjota söpöjen kanojen vieressä noille söpöt eläimet lihansyöjille kanaruokaa. Meillä on suurin osa tutuista todella kaksinaismoralistisia . Eivät mitenkään käsitä mikä ero on luomulihalla ja taviksella kuitenkaan. Ja aika monta kertaa on selitetty että perusbroileirin elämä on kärsimystä kun taas Se luomu elää lajilleen tyypillisesti

Vierailija
42/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalla asuva ja kovasti luonnossa viihtyvä, kierrätän ja ostan luomua ja yritän muutenki elää luontoystävällisesti. Kahta mielipidettäni kummaksutaan kovasti:

1. Olen ydinvoiman kannattaja. Puhdas ja luontoystävällinen, tehokas energiamuoto. Tuntuu olevan niin muotia vastustaa ydinvoimaa vaikka ei siitä mitään tiedä.

2. Minusta perheelliset ihmiset eivät voi olla ekologisia. Mikä on ylikansoitetulle maapallolle pahempaa kuin synnyttää maailmaan lisää lapsia vain täyttämään jotain omaa tyhjyyttä. Mielestäni sähkö vesi ym. hyödykkeet pitäisi rajoittaa tiettyyn talokohtaiseen määrään. Näin myös perheelliset kuluttaisivat vähemmån ja ehkä miettisivät tarkemmin ennen kuin pullauttavat maailmaan kokonaan uuden luonnonvarojen tuhlaajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että seksiä ei tarvitse edes parisuhteessa harrastaa jos ei halua, pihtaaminen on täysin turha ja merkityksetön sana.

Vierailija
44/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että halu ja tarve ovat kaksi eri asiaa. Vaikka kuinka kovasti haluisit sen viidennentoista käsilaukun tai lihaa ruuaksi joka päivä, sinä et tarvitse niitä. Sinä vain haluat. Eri asia.

Vierailija
45/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että epäilen suuresti, jos ei ole yhtään ystävää, vaikka on tosi sosiaalinen, kiva ja luotettava.

Vierailija
46/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh on kieroa porukkaa :D Omasta mielestä kaikki huumeet pitäisi vapauttaa ja Suomeen tulisi saada 100% sananvapaus. Lisäksi kirkko täytyisi erottaa valtiosta.

Vierailija
47/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy aborttia muuta kuin silloin kun äidin henki on vaarassa.

Uskollisuus on minulle parisuhteen kulmakivi. Minua oksettaa kaikki hittibiisitkin, joissa pettämisestä tehdään jotenkin sallittua esim. Vaiettu rakkaus.

N34

Vierailija
48/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisopettaja näyttää hienoa esimerkkiä oppilaille, jos ei käytä rintaliivejä.

Vierailija
49/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:07"]

Mielestäni abortti on harkittu murha, ja että sikiöön sattuu tämä tappo.

Pitkässä parisuhteessa on outoa, jos ei mennä naimisiin. Syy tähän ei voi olla muu kuin se, että toiseen ei haluta sitoutua, naimisiin voi mennä myös ilman minkäänlaisia pakkojuhlia, rahanmenoa tmv. "karata" vihille.

Ihminen, jolla ei ole sairautta pitäisi työttömänä pakottaa töihin, esim. työttömyyskorvausta vastaan kunnalle töihin apuvoimaksi; aina tarvitaan siivoojia, maatalouslomittajia tai ihan mitä vaan työtä, vaikka koulun keittiöön apulaiseksi tmv.

Pedofiilit pitäisi kaikki tehdä kyvyttömäksi seksiin.

[/quote]

minä ainakin miellän namisiin menon uskonnolliseksi asiaksi.

papin edessä aamen ja jumala sitä ja jeesus tätä.

ei kiitos.

pedofiileistä olen vähintäänkin samaa mieltä.

Vierailija
50/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on väärin

Vierailija
51/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minus ei haittaa satunnaiset syrjähypyt. Psykoterapeuttinikaan ei tahdo uskoa, että en todellakaan ole mustasukkainen. Paras kaverini on ainoa joka on uskonut, koska tuntee minut niin läpikotaisin.

Vierailija
52/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:30"]

En ymmärrä sukupuolten välisiä eroja tai sukupuolirooleja.

[/quote]

Et siis ymmärrä seksuaalisuutta.

Vierailija
53/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Downin syndrooma ei ole aihe abortointiin. Tai ei saisi olla.

Vierailija
54/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsen hankkiminen on moraalisesti väärin. Abortin pitäisi aina olla ensisijainen vaihtoehto kaikissa raskauksissa.

Vierailija
55/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja: Nykyistä huomattavasti useamman kannattaisi jäädä lapsettomaksi jo oman onnellisuutensakin takia. -20

Vierailija
56/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni löytyy intohimoisesta parisuhteesta. En usko tähän satuun alkuunkaan omien kokemuksien ja ympärilleen katselun ja kuuntelun perusteella.

Vierailija
57/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:20"]

Onni löytyy intohimoisesta parisuhteesta. En usko tähän satuun alkuunkaan omien kokemuksien ja ympärilleen katselun ja kuuntelun perusteella.

[/quote]

Kyllä se hetkeksi löytyykin. Kaikki on ihanaa. Tunnet itsesi rakastetuksi ja yltiöpäisen onnelliseksi. Maailma syleilee ja pää on pilvissä.

Hormonitoiminnan palauduttua normaaliksi, ja kun kumppanin idealisoiminen muuttuu arjeksi, onni löytyy lopulta vain omasta sydämestä. 

T. Toinen mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi