Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinun mielipidettäsi kummaksutaan?

Vierailija
23.07.2014 |

Jokaisellahan on omat mielipiteet erilaisista asioista, listataan tänne niitä mielipiteitä, jota uskot, että kaikki ei ymmärrä!

Itselläni on se, että en pidä siitä, että lemmikkeinä on joko pupu, marsu ym. Jyrsijät, pelkästään häkeissä, josta pääsee ehkä kerran pari päivässä vapaaksi. Se on mun mielestäni elämää vankina :(((

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 on siis 22-v nainen.

Vierailija
22/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia välillä. Haastan keskusteluun eri mielipiteillä, en välttämättä ole itse ollenkaan sitä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ystävät ovat vaan riippakiviä ja ihan yliarvostettu asia.

Olen myös sitä mieltä että kenenkään kanssa ei tarvi olla missään tekemisissä vain siksi että on samaa sukua. Jos ei jostakin tykkää tai joku ärsyttää niin miksi olla tekemisissä väkisin?

Vierailija
24/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut potatuksen lapsillani alle 6kk iässä! Tätä eivät muut ymmärrä.. Mutta olen ainakin säästänyt vaipparahat kun lapset oppinu vuoden iässä jo täysin kuiviksi :)

Vierailija
25/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:29"]Minusta avioliitto on hyvä perusta perheelle, ja pidön avioliiton ulkopuolelle syntyneitä lapsia merkkinä elämänhallintakyvyn puutteesta.

En myöskään kannata homoparien adoptio-oikeutta, ja minusta rekisteröity parisuhde on riittävän tasa-arvoinen sitoutumismuoto homopareille.

Minusta on moukkamaista mennä kirkkoon ilman asianmukaista pukeutumista.

[/quote]

Selvästi tuo homojuttu saa mammojen veren kiehumaan.

Vierailija
26/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi paljon terveellisempää jos tapaamiset hoidettaisiin urheilullisesta ympäristössä ja tehtäisiin jotain aktiivista kahvi/ruokapöydässä istumisen sijasta.

Minä voisin vaikka maksaa kaverieni syömiset ja juomiset uimahallin kahviossa jos he suostuisivat lähtemään vesijuoksemaan. Tällaisella ilmalla ei todellakaan kiinnosta tehdä suursiivousta ja leipoa/laittaa ruokaa.

Inhoan myös vieraiden jättämien sotkujen siivoamista.

Vierailija
27/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko juutalaisten holokaustiin

Vierailija
28/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaatteet ovat nykypäivänä liian halpoja.

Vierailija
29/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kasvatetaan lihakaneja, ihmiset kauhistelevat ja äimistelevät, vaikka itsekin syövät lihaa. Mutta että söpöjä pupuja! Ihan kuin broilereilla ja sioilla olisi vähemmän arvoa eläimenä.. Meidän puput sentään elää hyvän elämän, ja kuolevat pelkäämättä. 

Vierailija
30/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rippikoulujen konsepti pitäisi muuttaa.

Ja että maailma tarvitsee uuden ruton, kaikki rokottamattomat ja scientologiaa seuraavat olisivat ensimmäisiä kuolleita.

N26 kirkon työntekijä

Vierailija
31/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on tylsä nimi.

Vierailija
32/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni abortti on harkittu murha, ja että sikiöön sattuu tämä tappo.

Pitkässä parisuhteessa on outoa, jos ei mennä naimisiin. Syy tähän ei voi olla muu kuin se, että toiseen ei haluta sitoutua, naimisiin voi mennä myös ilman minkäänlaisia pakkojuhlia, rahanmenoa tmv. "karata" vihille.

Ihminen, jolla ei ole sairautta pitäisi työttömänä pakottaa töihin, esim. työttömyyskorvausta vastaan kunnalle töihin apuvoimaksi; aina tarvitaan siivoojia, maatalouslomittajia tai ihan mitä vaan työtä, vaikka koulun keittiöön apulaiseksi tmv.

Pedofiilit pitäisi kaikki tehdä kyvyttömäksi seksiin.

Vierailija
33/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhteiskunnan tuet pitäisi lakkauttaa. Ihmiset pitäisi velvoittaa pitämään huolta sairaista, vammaisista ja vanhoista läheisistään. Köyhät, tyhmät ja sairaat pitäisi pakkosteriloida. 

Vierailija
34/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että homous ja lesbous on väärin. Olen myös sanonut ääneen, että, jos lapseni jonain pvn ilmoittaa olevansa toisen naisen kanssa en tule sitä koskaan hyväksymään, lastani en hylkää, mutta kaikkia hänen valintojaan minun ei tarvitse kunnioittaa eikä esim. Ehdoin tahdoin tuoda silmieni eteen( perhepäivällinen yms.) tämä on minun kantani enkä ole kiinnostunut toisenlaisesta kannasta juuri lainkaan.

Vierailija
35/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että parisuhteessa niin mies kuin nainenkin voi suostua seksiin vaikka itse ei niin haluaisikaan tulematta silti täten raiskatuksi. Parisuhteessa tehdään kompromisseja ja hyviä tekohäja toiselle. Oma toosa ei ole niin pyhä etteikö sitä voisi joskus miehelle antaa vaikka äärettömät himot ei olisikaan vallalla.

Vierailija
36/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi sukulaisten kanssa pitäisi olla missään tekemisissä tai olla kiinnostunut heidän elämästään.

Vierailija
37/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:29"]Minusta avioliitto on hyvä perusta perheelle, ja pidön avioliiton ulkopuolelle syntyneitä lapsia merkkinä elämänhallintakyvyn puutteesta.

[/quote] samaa mieltä. Periaatteessa hyväksyn että jotku elää hipisti avoliitossa aina, mutta en tajua että naimisiin mennään kun esikoinen on taapero, miksei menty ennen lasta.

ekaks pitää sitoutua parisuhteeseen ja sitten vasta hankkia lapset

Vierailija
38/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:37"]Mun mielestä vaatteet ovat nykypäivänä liian halpoja.

[/quote]

Komppaan. Massatuotantovaateteollisuus puistattaa minua.

Vierailija
39/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:12"]

Että parisuhteessa niin mies kuin nainenkin voi suostua seksiin vaikka itse ei niin haluaisikaan tulematta silti täten raiskatuksi. Parisuhteessa tehdään kompromisseja ja hyviä tekohäja toiselle. Oma toosa ei ole niin pyhä etteikö sitä voisi joskus miehelle antaa vaikka äärettömät himot ei olisikaan vallalla.

[/quote]

Allekirjoitan! Okei, mies ei aina kykene seksiin, jos ei ole haluja, mutta siellä missä on tahtoa, on myös keinot!Avioliittoon kuuluu se, että seksuaaliset tarpeet tulevat huomioiduksi puolin sun toisin. Itsekäs seksi tappaa halut varmasti. Kun molemmat nauttivat, niin pysyy intohimo yllä. Kaikkeen ei tarvitse suostua, eikä kannata täysin erilaisen kumppanin kanssa ryhtyä parisuhteeseen, jos esim. seksuaaliset halut ja toiveet eivät kohtaa millään tavalla (kannattaa esim harkita, ryhtyäkö koko loppuelämä johonkin kumifetissi leikkeihin tai anaaliin jos itseään ei millään tavalla kiinnosta ko jutut). 

Mutta aktiivinen, jatkuvat seksinpihtaus on epäreilua toista henkilöä kohtaan! Jos ollaan parisuhteessa, sitä myös ollaan seksissäkin! Aina ei tarvitse suostua, mutta pitkään jatkuva pihtaus on väärin.

T n39

Vierailija
40/57 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että abortti on tarpeellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi