Inhoan juhlia. Sekä juhliin osallistumista että etenkin itse järjestämistä.
Mutta pakkohan se esikoiselle on rippijuhlat jotenkin pusertaa. Vielä kahdet tällaiset edessä + mahdolliset ylioppilas tai valmistumisjuhlat. Eipä tullut tätäkään riesaa ajatelleeksi kun lapsia hankki, monta kesää menee pilalle siivotessa ja leipoessa ja kutsuttavia ja vaatteita miettiessä.
Kommentit (28)
Juhliminen sairastuttaa sekä henkisesti, että fyysisesti. Sosiaaliset perinteet pakottavat ihmisiä käymään Via Dolorosan läpi yhä uudelleen ja uudelleen vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Juhliminen sairastuttaa sekä henkisesti, että fyysisesti. Sosiaaliset perinteet pakottavat ihmisiä käymään Via Dolorosan läpi yhä uudelleen ja uudelleen vuodesta toiseen.
Totta. Pakkojuhannuksen vietto sukulaisten kanssa. Kukaan ei tule oikein juttuun keskenään. Ja moni näkee toisiaan lähes päivittäin? Mikä järki?
Koko kesäkö menee siivotessa ja leipoessa? Melkoiset bakkanaalit tulossa.
Rakastan juhlien järjestämistä, mutta itse en tykkää käydä muiden juhlissa. Siitä olen toisaalta erityisen iloinen, että nuorimmankin lakkiaiset ovat ohi, enää ei ole mitään syytä pitää yhteyttä exän kanssa 🥳 Juhlia voisin kyllä järkätä, mutta aiheita ei enää ole... toisaalta, onhan lapsenlapset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että KOKO KESÄ menee leipoessa ja siivotessa?
No ainakin näistä stressatessa ;) ap.
Miksi teijän naisten pitää stressata joka hel-vetin asiasta? 😂 Toi on jotenkin niin koomista 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Pakkojuhannuksen vietto sukulaisten kanssa. Kukaan ei tule oikein juttuun keskenään. Ja moni näkee toisiaan lähes päivittäin? Mikä järki?
Silleen ne lambit on vaan rakennettu. Perinteiden orjia ja kykenemättömiä muuttamaan käytöstään.
BÄÄÄÄÄ 🐑 🐑 🐑 🐑 🐑
Itse en jaksa enää mitään juhlia. Esim juhannuksen viettoa sukulaisissa.