Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun anoppi..

Vierailija
23.07.2014 |

Joka päivä kyselee joko vauvamme kääntyilee. Ikää nyt 4kk.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis vielä osaaa mutta kyljillään on

Vierailija
2/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppia kiinnostaa sinun lapsesi? se ärsyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kun ihankun olisi jotenkin outoa jos ei vielä osaa. Joka päivä täysin sama kysymys..

Vierailija
4/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sun oma äiti sitten kysele mitään? Onko oma äitisi täydellinen?

Vierailija
5/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella tilanne tuo niin parempi kun olette miehenne kanssa kahdestaan. Jos olisin noin itsekäs, että ajaisin muut pois mutta äitini saisi olla nii. Parempi ettei ole sitten kukaan. Yhtälailla vauva on miehen ja ehkä myös haluaisi äitinsä olevan paikalla. En ymmärrä tuota että näinkin herkkä ja ainutlaatuinen ydin perheen keskeinen asia täytyy jakaa oman äidin kanssa. Olen myös äitini kanssa todella läheinen, mutta ei hän tänne tuppaa ennen kun olen toipunut, ei hänen äitinsäkään tupannut.

Vierailija
6/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:53"]Jos todella tilanne tuo niin parempi kun olette miehenne kanssa kahdestaan. Jos olisin noin itsekäs, että ajaisin muut pois mutta äitini saisi olla nii. Parempi ettei ole sitten kukaan. Yhtälailla vauva on miehen ja ehkä myös haluaisi äitinsä olevan paikalla. En ymmärrä tuota että näinkin herkkä ja ainutlaatuinen ydin perheen keskeinen asia täytyy jakaa oman äidin kanssa. Olen myös äitini kanssa todella läheinen, mutta ei hän tänne tuppaa ennen kun olen toipunut, ei hänen äitinsäkään tupannut.

[/quote]

Sori väärä ketju!!! :DD

Vierailija
7/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee toki mutta ei jankuta jokojokojoko

Vierailija
8/8 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset