Ärsyttää kun anoppi..
Joka päivä kyselee joko vauvamme kääntyilee. Ikää nyt 4kk.
Kommentit (8)
anoppia kiinnostaa sinun lapsesi? se ärsyttää?
Ei vaan kun ihankun olisi jotenkin outoa jos ei vielä osaa. Joka päivä täysin sama kysymys..
No eikö sun oma äiti sitten kysele mitään? Onko oma äitisi täydellinen?
Jos todella tilanne tuo niin parempi kun olette miehenne kanssa kahdestaan. Jos olisin noin itsekäs, että ajaisin muut pois mutta äitini saisi olla nii. Parempi ettei ole sitten kukaan. Yhtälailla vauva on miehen ja ehkä myös haluaisi äitinsä olevan paikalla. En ymmärrä tuota että näinkin herkkä ja ainutlaatuinen ydin perheen keskeinen asia täytyy jakaa oman äidin kanssa. Olen myös äitini kanssa todella läheinen, mutta ei hän tänne tuppaa ennen kun olen toipunut, ei hänen äitinsäkään tupannut.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:53"]Jos todella tilanne tuo niin parempi kun olette miehenne kanssa kahdestaan. Jos olisin noin itsekäs, että ajaisin muut pois mutta äitini saisi olla nii. Parempi ettei ole sitten kukaan. Yhtälailla vauva on miehen ja ehkä myös haluaisi äitinsä olevan paikalla. En ymmärrä tuota että näinkin herkkä ja ainutlaatuinen ydin perheen keskeinen asia täytyy jakaa oman äidin kanssa. Olen myös äitini kanssa todella läheinen, mutta ei hän tänne tuppaa ennen kun olen toipunut, ei hänen äitinsäkään tupannut.
[/quote]
Sori väärä ketju!!! :DD
Kyselee toki mutta ei jankuta jokojokojoko
Hän ei ollut positiivisesti yllättynyt raskaudestanikaan silloin.. Ap
Ei siis vielä osaaa mutta kyljillään on