Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut epäilemään. Onko mieheni poika hänen?

Vierailija
23.07.2014 |

En halua olla ilkeä. Miehelläni on entisestä liitosta poika. Olen alkanut epäilemään että poika ei olisi hänen. En tietenkään varma ole. Miten voisin varmistaa asian?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tehdä DNA:t ennen 2 ikävuotta. Eiks se niin oo vaikka lapsen biologinen ilmaantuisi niin ei voi vaatia lasta itselleen  ja pariskunta on avioliitossa. Onhan noita tapauksia jossa mies ei ole lapsen biologinen isä ja eivät edes tiedä ite sitä. 

Vierailija
42/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et nyt ap ymmärrä, mitä olet tekemässä. Olen yksi tällainen lapsi, josta on isyys selvitetty, koska "isäni halusi vain tietää". On siis kyse exien välisestä valtataistelusta, jossa jalkoihin jää lapsi. Lapseen jäävät psykologiset jäljet tuollaisista puheista, epäilyistä ja lopulta testeistä voivat olla hirvittävät. Ap olet todella vastenmielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:20"]Sä et nyt ap ymmärrä, mitä olet tekemässä. Olen yksi tällainen lapsi, josta on isyys selvitetty, koska "isäni halusi vain tietää". On siis kyse exien välisestä valtataistelusta, jossa jalkoihin jää lapsi. Lapseen jäävät psykologiset jäljet tuollaisista puheista, epäilyistä ja lopulta testeistä voivat olla hirvittävät. Ap olet todella vastenmielinen.

[/quote]

Olen todellakin samaa mieltä. Miten joku voi toimia näin? Järkyttävää lapsen kannalt! Mutta ap on selvästi ihminen jota lapsen etu ei kiinnosta.

Vierailija
44/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vähän epäilen onko miesystävän poika hänen, on täysin erinäköinen. Mutta toisaalta mies on rakastanut lasta omanaan, joten parempi antaa asian olla.

Vierailija
45/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:21"]Mitä se sulla ap kuuluu, kenen poika se on? Mitä sitten, vaikka miehen ex olisikin tehnyt lapsen jonkun muun kanssa, mutta mies tunnustanut omanaan? Se on tasan miehen ja exänsä asia, ei sinun.

[/quote]

No ehkä lapsella kuuluisi oikeus tietää oikea isä. Lähinnä minusta näissä petoksissa tehdään vääryyttä sille lapselle.

Vierailija
46/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita selvityksiä saa tehdä niin, että lapsi tietää. Eli ei saa sotkea lasta kun asia epäselvä. Itsekin olen epäillyt vastaavaa, mutta en lapselle sanonut. Henkisesti isä on se joka on kasvattanut eli ei saisi erottaa vaikka biologinen lapsi ei olisikaan. Itse lähinnä haluaisin muistuttaa, että sillä lapsella on oikeus isona tietää totuus.

Vierailija
47/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:31"] 

"Mitä se sulla ap kuuluu, kenen poika se on? Mitä sitten, vaikka miehen ex olisikin tehnyt lapsen jonkun muun kanssa, mutta mies tunnustanut omanaan? Se on tasan miehen ja exänsä asia, ei sinun."

[/quote]

En ole ap, mutta luulisin, että kuuluu ainakin siinä tapauksessa, kun lapsi käy isän luona ja ap ehkä häntä myös joskus hoitaa, ruokkii, pesee pyykit, käy lomareissuilla ym. Minä ainakaan en välittäisi leikkiä äitipuolta lapselle, joka ei ehkä olisikaan miehelleni mitään sukua.

[/quote]

Sain alapeukkua. Eli ainakin 6 ihmistä voisi alkaa kenen tahansa lapsen äitipuoleksi ja helpottaa osaltaan jonkun yh-äidin taakkaa hoitamalla lasta lähes puolet vuodesta. Olettepa hyviä ihmisiä.

Vierailija
48/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:42"]

Mun mieheni sanoi kerran, että on ihan saman tekevää, kuka on x-puolisonsa lapsen biologinen isä, kun kun hän on kuitenkin pitänyt lasta syntymästään asti tyttärenään ja tyttären syntymä ja hänen kanssaan vietetty aika on hänelle ollut parasta mitä on elämässä ollut, kun joku oli kertonut olevansa tyttärensä isä.

Joku muu on todella menettänyt paljon, kun hän on saanut noin hienon tyttären, jonka kanssa hän haluaa jakaa elämänsä, eikä se ole suinkaan häneltä pois, vaan päinvastoin, kun se on antanut hänelle paljon ja sitä arvoa ei voi mitata edes rahassa tai millään muulla mittarilla.

Onko miehesi todella valmis antamaan isä-lapsi suhteen elämästään pois, vaikka lapsi ei olisikaan hänen biologinen lapsensa, vain ihan vain siksi, kun lapsen jälkeen kuvioihin ilmestynyt uusi kumppani vatvoo ennustajaeukkojen kanssa onko mies lapsen isä, välittämättä tuon taivaallista mahdollisista lapsen kärsimyksistä ja oikeuksista ja lapseen kohdistuvaa ilkeyttä voidaan kutsua jo ihmisen pahuudeksi.   

[/quote]

Onpa kaunis kirjoitus miehestäsi! Näitä minä pidän tosi miehinä, suuri sydämisinä ja periaatteen miehinä. Onnea vaan teille:)

Vierailija
49/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis aivan oikein huijata mies maksamaan 18 vuotta eltusmaksuja lapsesta, joka ei ole hänen? Eikö tämä ole petos? Onpa reilua lapsenkin kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän