Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut epäilemään. Onko mieheni poika hänen?

Vierailija
23.07.2014 |

En halua olla ilkeä. Miehelläni on entisestä liitosta poika. Olen alkanut epäilemään että poika ei olisi hänen. En tietenkään varma ole. Miten voisin varmistaa asian?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:09"]Et varmaan oikein mitenkään muuten kuin teettämällä DNA-testin.

Minulla on poika exän kanssa, lapsi ei ole yhtään hänen näköisensä. Ei sitten yhtään, vaikka voisi olettaa että olisi. Minulla ei kuitenkaan ole ollut tuon liiton ulkopuolisia suhteita, joten valitettavasti ei ole muuta mahdollisuutta kuin että lapsi on hänen. Elämä olisi paljon helpompaa, jos ei olisi...

[/quote]

Meillä taas lapsi ei ole yhtään minun (äidin) näköinen, mitäs siihen sanotte? Olenkohan lapsen äiti ollenkaan!

Vierailija
22/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:06"]En halua olla ilkeä. Miehelläni on entisestä liitosta poika. Olen alkanut epäilemään että poika ei olisi hänen. En tietenkään varma ole. Miten voisin varmistaa asian?

[/quote]

Ala nyt kiivaasti painostamaan DNA testeillä ja haukkumaan lapsen äiriä miehellesi. Vihjaa joka lauseessa epäilyistäsi ja kiukuttelee pojan kyläillessä. Näin pääset ongelmistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exsän käytös on ollut laskelmoivaa. Kuten kerroin, ei tullut raskaaksi. Muutti toiseen kaupunkiin ja tapailivat kuitenkin. Välillä halusi erota. Mutta pamahtikin paksuksi, kun muutti toiseen kaupunkiin. Sit halusi heti naimisiin, erosi piakoin ja yritti viedä miehen omaisuuden.

Vierailija
24/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dna-testit.fi/

Tilatkaa testi ja selvittäkää asia. Jos itseäni vaivaisi maksaisin testistä mielelläni.

Vierailija
25/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:58"]

Exsän käytös on ollut laskelmoivaa. Kuten kerroin, ei tullut raskaaksi. Muutti toiseen kaupunkiin ja tapailivat kuitenkin. Välillä halusi erota. Mutta pamahtikin paksuksi, kun muutti toiseen kaupunkiin. Sit halusi heti naimisiin, erosi piakoin ja yritti viedä miehen omaisuuden.

[/quote]

eli maksaa toiselle naiselle elareita, ja miehen ohuempi lompakko, "joka kuuluu" sinulle,

harmittaa sinua suunnattomasti. olet nyt sairaassa mielessäsi keksinyt keinon,

jolla lompakkosi saattaa paksuuntua. hohoo.

Vierailija
26/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä en saa testiä. Miten saan pojalta?

Vierailija
27/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:15"]Äidiltä en saa testiä. Miten saan pojalta?

[/quote]

Sinulla ei ole oikeutta moista ottaa.

Vierailija
28/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:06"]En halua olla ilkeä. Miehelläni on entisestä liitosta poika. Olen alkanut epäilemään että poika ei olisi hänen. En tietenkään varma ole. Miten voisin varmistaa asian?

[/quote]

Ala nyt kiivaasti painostamaan DNA testeillä ja haukkumaan lapsen äiriä miehellesi. Vihjaa joka lauseessa epäilyistäsi ja kiukuttelee pojan kyläillessä. Näin pääset ongelmistasi.

[/quote]Exsä on todella hankala, ei tarvitse haukkua. Mutta totuuden selvittäminen ei ole paha. Jos uskot noin exsään, sittenhän ei ole syytä huoleen;)

Vierailija
29/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua päästä pojasta eroon. Mietin vain. Olisihan se kiva tietää."

Mutta silti syljet pa.... lapsen silmille ja kylvet epätietoisuutta lapsen ja isän suhteessa, pelkkien ennustajaeukkojen ja mielikuvitukessi varassa. Oletko mustasukkainen lapselle vai mistä on kysymys, kun lietsot pahaa ja ilkeitä epäilyksiä lapsen ympärille, vaikka lapsi on täysin syytön tapahtumiin ja lyöt miekkasi suoraan lapsen sydämeen, koska luot epävakaisuutta isän ja lapsen suhteeseen. Et vaikuta tasapainoiselta ja onnelliselta, kun tieden tahtoen haluat rikkoa ihmissuhteita, joka kipeimin koskaa viatonta lasta.

Vierailija
30/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulla ap kuuluu, kenen poika se on? Mitä sitten, vaikka miehen ex olisikin tehnyt lapsen jonkun muun kanssa, mutta mies tunnustanut omanaan? Se on tasan miehen ja exänsä asia, ei sinun.

Vierailija
31/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Exsän käytös on ollut laskelmoivaa. Kuten kerroin, ei tullut raskaaksi. Muutti toiseen kaupunkiin ja tapailivat kuitenkin. Välillä halusi erota. Mutta pamahtikin paksuksi, kun muutti toiseen kaupunkiin. Sit halusi heti naimisiin, erosi piakoin ja yritti viedä miehen omaisuuden.

[/quote]

eli maksaa toiselle naiselle elareita, ja miehen ohuempi lompakko, "joka kuuluu" sinulle,

harmittaa sinua suunnattomasti. olet nyt sairaassa mielessäsi keksinyt keinon,

jolla lompakkosi saattaa paksuuntua. hohoo.

Juuri näin, kaikki on ap;ltä pois kun miehen lopakko ohenee! Ja kaikki on vain miehen exän syytä, puhumattakaan lapsesta, joka on kaiken pahan alku ja juuri, joka ohentaa myös ap miehen lomakkoa.

Mitään muuta motivaatiota tuskin ap:llä on, koska muutoin asia on merkityksetön, jos on normaali isä-lapsisuhde.

Vierailija
32/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä se sulla ap kuuluu, kenen poika se on? Mitä sitten, vaikka miehen ex olisikin tehnyt lapsen jonkun muun kanssa, mutta mies tunnustanut omanaan? Se on tasan miehen ja exänsä asia, ei sinun."

Vierailija
33/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna testi on helppo tehdä. Tilaat testin ja siinä tulee pumpulipuikot tai vastaavat, joihin toiseen otetaa isän sylkeä ja toiseen lapsen. Oma veli teki nuo testit lapsestaan ja testi paljasti dna: t hyvin lähelle isää. Lähetettiin ulkomailla analysoitavaksi.

Vierailija
34/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:31"] 

"Mitä se sulla ap kuuluu, kenen poika se on? Mitä sitten, vaikka miehen ex olisikin tehnyt lapsen jonkun muun kanssa, mutta mies tunnustanut omanaan? Se on tasan miehen ja exänsä asia, ei sinun."

[/quote]

En ole ap, mutta luulisin, että kuuluu ainakin siinä tapauksessa, kun lapsi käy isän luona ja ap ehkä häntä myös joskus hoitaa, ruokkii, pesee pyykit, käy lomareissuilla ym. Minä ainakaan en välittäisi leikkiä äitipuolta lapselle, joka ei ehkä olisikaan miehelleni mitään sukua.

Vierailija
35/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sua äidin dna kiinnosta...tottakai se on yhtenevä pojan kanssa kun on sen synnyttänyt. Haluat verrata isän ja pojan dnata. T: edellinen

Vierailija
36/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Exsä on todella hankala, ei tarvitse haukkua. Mutta totuuden selvittäminen ei ole paha"

Kaikki exät ovat hankalia ja ilkeitä!!! Vai oletko niin sinisilmäinen, jos eroat miehestäsi (joka tilastojen valossa on todennäköinen) niin hän puhuisi sinusta vain hyvää. EI, miehesi puhuisi sinusta yhtä rumasti ja ilkeästi kuin hän nyt puhuu exästään sinulle. Se on fakta, eikä muuksi muutu.

Vierailija
37/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoleni painosti isäni tarkistamaan, onko hän minun isäni. Voi sitä tuskaa jos en olisi ollutkaan isäni lapsi. Äitipuoleni sanoi suoraan että jos isäni ei ole biologinen isäni, hän aikoo pakottaa isäni katkaisemaan välit minuun. Mahtoi minua inhoavaa äitipuolta harmittaa tulosten tullessa. Älä sinä ap lähde tälle linjalle, itse en ainakaan anna äitipuolelleni ikinä anteeksi.

Vierailija
38/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä se sulla ap kuuluu, kenen poika se on? Mitä sitten, vaikka miehen ex olisikin tehnyt lapsen jonkun muun kanssa, mutta mies tunnustanut omanaan? Se on tasan miehen ja exänsä asia, ei sinun.

[/quote]

No ehkä lapsella kuuluisi oikeus tietää oikea isä. Lähinnä minusta näissä petoksissa tehdään vääryyttä sille lapselle."

Totuus on se, että mies on lapsen isä, jos lapsi on syntynyt avioliitossa tai mies tunnustanut isyytensä tai mies on lapsen adoptoinut oli hän lapsen biologinen isä tai ei. Se on totuus.

Ap:lle on tullut asiasta pakkomielle ja syyt löytyvät miehen lompsan ohentumisesta ja mustasukkaisuudesta. Ihan sairasta touhua, koko juttu. Ja uskoa vielä ennustajaeukkoihin, hyvä ettei sammakon liikkeistä lue miehen isyyttä.

Ap:lle asia ei kuulu millään tavalla ja on hurskastelua puhua lapsen edusta, jos lapsi haluaa tietää "totuuden", niin sen aika on vasta sitten kun lapsi on 18-vuotias.

Eikä niitä dna testejä noin vain oteta, vaan siihen tarvitaan alle 18-vuotiailta molempien huoltajien suostumus.

Ap:n tapauksessa juorut isyyden epäilyt ennustajaeukoille ja lähipiirille täyttävät jo kunnianloukkauksen vaatimukset, jos jompi kumpi lapsen huoltaja niin haluaa.

Vierailija
39/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläni olisi lapsi, joka ei hänen olisikaan ja minä olisin hoitanut lasta luulleen häntä mieheni lapseksi, kokisin tulleeni hyväksikäytetyksi. En alkaisi miehen ja lapsen suhdetta katkomaan, olen samaa mieltä kuin suurin osa täällä, että jos on isänä ollut niin sitä ei voi lopettaa, koska lapsihan siinä kärsisi. Suhteen mieheen kyllä lopettaisin, minä en haluaisi olla hoitajana mieheni entisen vaimon lapselle, jonka isää en edes tietäisi.

Vierailija
40/49 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos mies pitänyt lasta kun omanaan ja saisi tietää kun lapsi 16 vee että ei oo hänen biologisesti. Tuskin hylkäisi lasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme