Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vl-äiti ja mieheni petti minua.

Vierailija
23.07.2014 |

Kävi virossa työmatkalla ja toi sieltä tuliaisiksi klamydian. Olen ihan shokissa. Mitä tässä pitäisi tehdä? meillä 12 lastakin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:33"]

No joo, kuuma kesäpäivä saa fantasioimaan ;) Et ole vl-äitiä tavannutkaan. Mutta se pettävä mies sinulla kyllä saattaa olla. 

Ex-vl

[/quote]

Kyllä tämä on valitettavasti totta.

Vierailija
22/30 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksittyä pahanpuhumista.En usko että kukaan laittaisi lasten lukumäärää ja miehen työmatkoja koska sen perusteella voi kyllä

tunnistaa perheen.Kyllä näissä asioissa apua pyydetään ihan luottamuksellisilta ihmisiltä.Tyhmä provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että tää on aito juttu ja vl-tausta mainittu siksi, että vastaajat ymmärtäisivät miksi avioero ei ole mahdollinen. Mutta provoksihan tää sitten paljastuikin...

Vierailija
24/30 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:29"]Anteeksi nyt, mutta miksi joku tekisi avauksen, jonka otsikossa mainitaan vl, vaikkei se liity asiaan ollenkaan? Nää on taas näitä AV:n lestavihaajia.

[/quote] minä tiedän 3 lestamiestä, jotka ovat pettäneet vaimojaan. Yhdellä on lapsiakin toiselle naiselle

Vierailija
25/30 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en taida nyt uskoa tätä juttua

Vierailija
26/30 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:27"]

Eroa on helppo ehdottaa, mutta miten käytännössä 12 lapsen kanssa onnistuu... Elatusmaksut, asunto, jaksaminen...?

[/quote]

No kyllä mä tiedän eronneita joilla on jopa 11 lasta ollut sen puolison kanssa.

[/quote] Käsittääkseni ainakin vanhoillis-lestadiolaisilla on avioero kielletty, eli se on syntiä. Erota ei saa. Asumuserossa saa elää mutta uudelleen ei siis tietenkään voi avioitua kenenkään muun kanssa.

Vierailija
27/30 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti parisuhdeväkivalta on yksi syy jolla perusteella lestadiolainen on on voinut siirtyä asumaan pois puolison luota eli käytännössä asumuseroon.

Vanhhoillislestadiolainen psykologi ja terapeutti Eero Salin on todennut että liikkeessä väkivallantekijä ymmärretään paremmin kuin uhriksi joutunutta.

Tämän joutui kokemaan esim. Helena Jaakkola, joka kertoi oman elämänsä tarinan Eeva-lehdessä.

Helena Jaakkola: Mies ja vl-yhteisö murskasivat illuusioni

http://freepathways.wordpress.com/2012/11/24/perhevakivalta/

Vierailija
28/30 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä minä! Luulin eka et vl-äiti tarkotti viikonloppuäitiä. Sit vasta tajusin kun luin eteenpäin.:D

Vierailija
29/30 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla vl-miehet pettävät vaimojaan. Oman kokemukseni mukaan ovat tosi kovia flirttailemaan ja kohtelevat (vierasta) naista kuin prinsessaa, mutta perheen jättämistä eivät silti harkitse. Kyllä nykymedia vaikuttaa uskovaisiinkin miehiin niin, että meikattu, laittautunut ja urheilullinen nainen näyttää kauniilta heidän silmissään. Meikkaamaton, itsensä unohtanut 10 lapsen lestadiolaisäiti ei vaan viehätä samalla tavalla. Silti eroaminen uskosta, suvusta, perheestä ja ystävistä on ymmärrettävästi mahdoton asia.

Usko ei suojaa pettämiseltä. Ihan yhtälailla uskovaisetkin lasketaan siihen porukkaan, että n. puolet aviossa olevat pettää.

Vierailija
30/30 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä VL miehissä on vähintään yhtä paljon pettäjiä kuin ei VL:ssä. Bisneksissä VL miehet pettää todella paljon, ehdottomasti kovimpia silmään kusijoita joita olen tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi