Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamu-TV: "Sää jatkuu TUKALANA"

Vierailija
23.07.2014 |

... viimein sanotaan miten asia on! "Ilma on HYVIN TUKALAN TUNTUINEN." - meterologi

Siitäs saitte, auringonpalvojat! 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan hellettä arkielämässä! Jollain aurinkolomalla se nyt vielä menee, koska sitä paahdetta ja löhöilyä varten sinne mennäänkin. Näin arjessa kun pitäisi käydä töissä, kaupassa ja muillakin asioilla ravata, ei helle todellakaan ole mikään siunaus! Sellainen +20 olisi ihan sopiva. Onneksi pian tulee taas syksy ja viilenevät aamut... ♥

Vierailija
22/28 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta valittakoon, minä nautin. Mulla on aina kylmä, monesti normaalina kesäpäivänä mulla on pitkähihainen päällä. Nyt on aivan ihanaa kun voin olla kesämekko päällä eikä mikään paikka ole kohmeessa. Kuumuus ei haittaa mua ollenkaan, mä niin rakastan tätä hellettä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla pitäs helteiden helpottaa :) Lämpötila laskee parinkympin tietämiin.

Vierailija
24/28 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:23"]

Ihanaa kun helteenrakastajat heti hyökkää aggressiivisina puolustamaan hellettä. Menkää sinne aurinkoon jo biksuissanne. 

[/quote]

Ihan kuin te pakkasukot ette sankoin joukoin ryntäisi niihin ketjuihin, joissa aiheena on kesästä ja helteestä nauttiminen.

En taaskaan ymmärrä aloitusta. Miksi ihmeessä kukaan ei saisi nauttia helteestä pariá viikkoa? Teille muille on sopivat ilman vähintään 90 % vuodesta.

Olette naurettavan pikkusieluista porukkaa.

Vierailija
25/28 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan yleensä helteitä, tämä kesä on ollut aivan ihana (kanssa ihmisille) nyt menossa rv39 joten turhan kuumalta alkaa minulle tuntua! Onneksi sisällä on aina viileämpää. :) Toivon todella että ensikesä olisi samanlainen niin minäkin pääsisin kunnolla nauttimaan, tällä hetkellä kun tämä tuntuu lähinnä tuskaiselta...

Vierailija
26/28 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas jaksa ymmärtää tätä vääntämistä... Toisille helteet ovat ihanaa, toisille ne ovat yhtä helvettiä. Toisille pakkaset ovat jotakin aivan ihanaa, toisille ne ovat jotakin aivan kamalaa. Mitä ihmeen vääntämistä ja tappelemista tälläisessäkin asiassa oikeasti on!?

Nauttikaa kesäihmiset nyt näistä helteistä vaan, älkääkä vääntäkö täällä. Ei-kesäihmisille taas toivon tsemppiä, että jaksaisitte vielä jonkin aikaa odottaa ilmojen viilenemistä. Talvella annetaan sitten taas talvi-ihmisten nauttia oloistaan, ja ei-talvi-ihmisille toivon tsemppiä, että jaksaisitte odottaa ilmojen lämpenemistä - RAUHALLISIN MIELIN ILMAN TAPPELUA.

Vierailija
27/28 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan tää kivaa kun on melkee 40 astetta kuumetta viel päälle... :( inhoan kyllä muutenkin helteitä, vaikka nuori oonkin niin löytyy kyllä noita vaivoja jotka pahentuu helteillä.

Vierailija
28/28 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muuten ole mulle ongelmaa, mutta syön mielialalääkettä joka hikoiluttaa aivan helvetisti ja talvellakin kuljin paita hiessä jatkuvasti, että näin helteillä varsinkin naama valuu kuin seula. Viihdyn kyllä todellakin auringossa ja nautin lämmöstä, mutta näin kuumalla ei kehtaa ihmisten ilmoille edes mennä, kun vaatteet on märät samantien ja olo tosiaan on tukala. Niin, ja saa olla todella tarkkana nesteytyksen ja suolojen kanssa. Kahdesti olen pökrännyt, vaikka vesipullo on koko ajan mukana. 

Kyllä helteestä saa valittaa. On ihan inhimillistä, että äärimmäiset sääolot jakaa paljon mielipiteitä. Just ne paukkupakkaset ja nämä kolmenkympin helteet.