Tulin mökille ja olin pyörtyä, mies ollut viikon yksin mökillä
Kaikki paikat hujan hajan, mies kännissä kuin käki, voi vattu. Grillissä puoliksi paistettuja pihvejä varmasti kaasu loppunut ja ei helkatti venettä ei näy rannassa. Kohta menee hermot lopullisesti ja mies saa turpaansa.
Kommentit (26)
Ja ensimmäisenä mamma Porvoosta raportoi asiasta mammapalstalle.
Ja vieraat on tulossa illalla, niinkö.
Olen kade miehellesi, haluaisin myös tuommoisen lomaviikon
Vierailija kirjoitti:
Miehen kutsumat vieraat, jotka olettavat että ap heidät passaa nyt kun kerran sopivasti tuli mökille.
Tämä ei ehkä ole totta, mutta kuulostaa juuri sellaiselta, mitä mun eksä saattoi tehdä. Hajotti paikkoja ja kaatoi huonekaluja, hukkasi kalliita juttuja kuten soittimia(?!) jätti hellanlevyjä päälle kännispäiten.
Juu, ero on ratkaisu näissä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi nykyaikana välttämättä mamma ole. Kyse voi hyvin olla myös miesparista.
Onnea miehelle! Kerrankin mies on saanut viettää rentouttavan loman ilman nalkuttavaa huuhkajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi nykyaikana välttämättä mamma ole. Kyse voi hyvin olla myös miesparista.
Mamma on, jos kirjoittaa palstalle. Ei siinä katsota sukupuolta. Pahimmat mammat on kaikki miehiä.
Kumpi sen mökin makso :D ei vieraiden paree kitistä
Pihvitkö lähes valmiita? Tee vaan loppuun vaikka nuotiolla ja syö.
Kääntyisin kannoillani ja menisin takaisin kaupunkikotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kutsumat vieraat, jotka olettavat että ap heidät passaa nyt kun kerran sopivasti tuli mökille.
Sieltä tulee myös se arvosteleva anoppi, joka syyttää raskasta asiantuntijatyötä tekevää aloittajaa tilanteesta. Ja mies on syönyt kaapeista ja pakastimesta kaiken mitä aloittaja oli sinne viikonlopuksi varannut!
Mies on myös tuhonnut aloittajan istutukset ja kasvihuoneen kasvit liikaa kastelemalla!
Kääntyisin kantapäilläni ja jättäsin oman onnensa nojaan sottapytyn;.
Muutuuko se mies jotenkin jos vedät sitä turpaan? Vai olisiko parempi pakata kamat ja lähteä valmistelemaan eroa?