Tulin mökille ja olin pyörtyä, mies ollut viikon yksin mökillä
Kaikki paikat hujan hajan, mies kännissä kuin käki, voi vattu. Grillissä puoliksi paistettuja pihvejä varmasti kaasu loppunut ja ei helkatti venettä ei näy rannassa. Kohta menee hermot lopullisesti ja mies saa turpaansa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oletpa väkivaltainen.
Tämä. Hullu lehmä. Toivottavasti mies soittaa poliisit paikalle ja lähtee turvakotiin tai ystävälleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ensimmäisenä mamma Porvoosta raportoi asiasta mammapalstalle.
Eihän toi nykyaikana välttämättä mamma ole. Kyse voi hyvin olla myös miesparista.
Mamma on, jos kirjoittaa palstalle. Ei siinä katsota sukupuolta. Pahimmat mammat on kaikki miehiä.
Ok, en ennen tätä ole kuullutkaan tollaisesta määritelmästä. Pitäisikö se lisätä myös tuonne https://www.suomisanakirja.fi/mamma
Vierailija kirjoitti:
Pihvitkö lähes valmiita? Tee vaan loppuun vaikka nuotiolla ja syö.
Jos ne on jääneet viikko sitten kesken kaasun loputtua, kaasun loppuminen on alkanut v-tuttaa miestä ja loput tiedättekin...
Täällä oli purjevene mökkirannassa kyljellään ja viisi ukkoa makasi saunatuvassa sammuneena. Käänsin auton ja ajoin pois. Selvittäkööt päänsä ja sössimisensä. Ei kuulu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli purjevene mökkirannassa kyljellään ja viisi ukkoa makasi saunatuvassa sammuneena. Käänsin auton ja ajoin pois. Selvittäkööt päänsä ja sössimisensä. Ei kuulu mulle.
Täälläpä olikin kymmenen ukkoa kyljellään autossa ja mökki oli katollaan rannassa!
Että pistäkää paremmaksi! Olivat myös syöneet kaiken pippuriketsupin ja savulohen!
elämäm kova koulu!