Olen alaikäinen ja seurustelen 6 vuotta vanhemman huumeidenkäyttäjän kanssa
Joo, näin on. En myöskään tiedä miten "6 vuotta" kirjoitetaan kieliopillisesti oikein, tuleeko siihen väliviiva?
Kommentit (9)
Jos näin on, niin voin kertoa ettet ole ainoa. Sinä olet liian nuori näkemään ristiriidan. Pidä huolta itsestäsi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 02:48"]Kannabis on parempi valinta kuin alkoholi, tietenkin oikein käytettynä.
[/quote]
Voi, niinhän se on. Harmi että poika-ystini on mieltynyt "hivenen" kovempiin huumeisiin. Rakastan häntä paljon.
Pidän huolta itsestäni, käytän itsekkin. Mut hei, mites on: 6-vuotta vai 6 vuotta? En jaksa googlata, auttakaa nyt hei.
6 vuotta. Väliliviiva tulee esim. 6-vuotias.
Tunnut esittävän "nuorta"?
Otan osaa jo tässä vaiheessa molempien puolesta. Odota kun menee muutama vuosi.
t. Entinen kannabiksen, pillereiden ja alkoholin sekakäyttäjä. 10 vuotta elämästä hukkaan.m32
Kiitti! Oon vaan tosi väsy ja aivokemiat sekasin, tuntuu kivalt lohdulliselta vauvafoorumille aloitusten tehtailu. Varmaan kans joku pieni huumeidenkäyttö-morkkiksen tapainen kun en valinnut otsikoksi jotain muuta. En usko että elämää voi hukata tai säästää tai että joku tapa elää olisi enemmän oikea kun tämä mitä itse toteutan :).
-AP
Onkohan mitään muuta kun av:palstaa missä esitetään niin paljon eri rooleja. Kivaa on. Kerrankin voi olla teinipoika, juristi, lääkäri, white trash mamma, ihan mitä vaan!
Kannabis on parempi valinta kuin alkoholi, tietenkin oikein käytettynä.