Peniksetön mies. Voisitko edes kuvitella?
Siis jos miehellä ei syystä tai toisesta olisi penistä/normaaleja miehen sukuelimiä, mutta muuten olisi oikein vetävä? Alkaisitko? Miksi et?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:51"]
Haluaisin olla avaramielinen, mutta tässä asiassa en voisi. Eli en voisi kuvitella omalla kohdallani, on mulle sen verran tärkeää miehessä.
[/quote]
No, omille mieltymyksille ei oikein voi mitään. :)
ap
No kyllähän ne naisetkin keskeneen ovat ilman penistä. Rakkaudesta se on kiinni. Kyllähän se itselleni olisi aikamoinen sopeutumisen paikka, mutta ei ylitsepääsemätön. Riippuu siis ihan täysin miten ihana ihminen muuten on.
Ei se penis ole mikään onnen tae. Jos seksi on huonoa, niin lopulta ei huvita koko vempain. Jos taas suhde olisi mahtava ja hellyyttä ja sympatiaa muuten, niin mikäs jottei ilman penistä voi olla.
Olen joskus ajatellut tuollaista. Että miten mies itse semmoisen asian kanssa elää ja miten on sinut itsensä kanssa. Millaisista syistä voi olla peniksetön?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:57"]
Tiedän yhden tällaisen miehen. Hän on mukava ja aivan miehinen mies. Ei ole löytänyt pysyvää parisuhdetta.
Ei tuo niin peniksettömyys tai poikkeavasti muotoutuneet sukupuolielimet niin harvinaista ole, tästä aiheesta tuli muutama vuosi sitten joku dokumenttikin.
[/quote]
Yllättävän paljon näitä hieman erikoisempia elimiä lopulta löytyy. Kaikilla miehillä ei tosiaan ole penistä sanan varsinaisessa merkityksessä.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:46"]
Omituinen kysymyksenasettelu. Tekeehän kirurgi näköisen pötkön sukupuolenkorjausleikkaukseen menevälle entiselle naisellekin. Miksi miehellä ei olisi toimivaa näyttävää proteesia? Sen kokoista kuin partneri haluaa?
[/quote]
Ei ne proteesit toimi. Ne on vaan näyttelyä
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:58"]
No kyllähän ne naisetkin keskeneen ovat ilman penistä. Rakkaudesta se on kiinni. Kyllähän se itselleni olisi aikamoinen sopeutumisen paikka, mutta ei ylitsepääsemätön. Riippuu siis ihan täysin miten ihana ihminen muuten on.
Ei se penis ole mikään onnen tae. Jos seksi on huonoa, niin lopulta ei huvita koko vempain. Jos taas suhde olisi mahtava ja hellyyttä ja sympatiaa muuten, niin mikäs jottei ilman penistä voi olla.
Olen joskus ajatellut tuollaista. Että miten mies itse semmoisen asian kanssa elää ja miten on sinut itsensä kanssa. Millaisista syistä voi olla peniksetön?
[/quote]
Usein sitä puhutaan peniksen mitoista ja muista. Onnekastahan se peniksettömän näkökulmasta on, että jollain ylipäänsä on penis. Ainahan sitä sitä on kaikenlaista korvikkeita ja muita.
Peniksetön voi olla esim. jonkinlaisen intersukupuolisuuden seurauksena eli siis syntyy vaan sellaisena kuin on, voi köydä joku onnettomuus tai sitten voi olla transmies. Näitä tapauksia on tietty kaikenlaisia.
Siinä on käsiteltävää. Noita riittämättömyysjuttuja ja käytännön asioita. Pitää rakentaa suht vahva itsetunto, että pärjää (ja sitten salassa käydä vauva-palstalla kyselemässä tietty :D). Kaikenlaisia housuntäytteeksi tarkoitettuja proteeseja saa aika halvalla ihan Suomestakin tavallisista seksikaupoista, mutta niihinkin liittyy kommervenkkinsä.
ap
Kerro: Voitko saada seksuaalista nautintoa?
Miten?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:12"]
Miten?
[/quote]
Voin, vaikka normaalia miehen elintä ei olekaan. En siis ole mikään kylmä eunukki. Yksityiskohdat jätän ehkä kuitenkin pois.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:18"]
Miten?
[/quote]
Voin, vaikka normaalia miehen elintä ei olekaan. En siis ole mikään kylmä eunukki. Yksityiskohdat jätän ehkä kuitenkin pois.
ap
Tämä oli mukava kuulla :)
[/quote]
Mikäs trendijuttu tää nyt on? Tänään bussissa jotkut jutteli jostain tyypistä, jolla ei ole penistä. Onko näitä paljonkin? Kyseiseltä tyypiltä oli penis leikattu irti.
Jos naisella ei olisi pimppiä, voisin olla ystävä ja kaveri aivan kuten siskon tai työkaverin kanssa.
Mies
Tässä elämäntilanteessa ei peniksellä ole väliä.
Olen yh joka ollut ilman miestä pitkään ja sukupuoliyhdyntää en enää kaipaa.
Kaipaan kumppania jonka kanssa voisin jakaa arkea, ilot ja surut ja etenkin keskustelukumppania kaipaan.
Lapset ovat jo lukiossa.
Seksin saralla asiansa osaava voi tyydyttää minut suuseksillä jos suhde olisi kuitenkin myös seksisuhde.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:21"]
Mikäs trendijuttu tää nyt on? Tänään bussissa jotkut jutteli jostain tyypistä, jolla ei ole penistä. Onko näitä paljonkin? Kyseiseltä tyypiltä oli penis leikattu irti.
[/quote]
Vaikea kuvitella, että tämä voisi olla joku trendi. Luulen, että kyseessä oli sukupuolenkorjausleikkaus. Siinäkään penistä ei kylläkään käsittääkseni leikata irti vaan jotenkin käännetään ympäri tai jotain ja siitä tehdään emätin. Näin siis käsittääkseni.
Onhan näitä juttuja ihan normaaleilla tyypeillä. Koskaan ei tiedä, mitä ihmisillä oikeasti on housuissaan.
ap
Voisin kuvitella oikein hyvin! Petetyksi tuleminen aiheutti kaikenlaisia komplekseja, sitä miettii eikö paikat enää tunnu hyvältä synnytysten jälkeen. Kokisin jopa helpottavana penetraation puuttumisen seksistä. Olen aina tykännyt sormista enemmän...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:43"]
Tai no, kyllähän sitä kuulee, ettei itse yhdyntä ole niin tärkeä asia tai naiselle edes niin nautinnollinen, mutta jonkinlainen miehen mitta se tuntuu olevan.
ap
[/quote]
No mulle se on parasta seksiä, enkä ikinä voisi seurustella miehen kanssa jolla ei ole penistä. Yhdyntä tuottaa hyvin paljon nautintoa myös naiselle.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:18"]
Miten?
[/quote]
ap
[/quote]
Mutta valitettevasti ne naiset, jotka nauttivat eniten juuri yhdynnästä, eivät voi kanssasi nauttia seksistä :( niin se vain on.
Ei olisi minulle mikään ongelma.
onhan aikuisten leluja vaikka millä mitalla ja miehellä kieli ja sormet.
en minä vehkeen kanssa haluaisi loppu elämääni viettää,
vaan miehen josta välitän.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:31"]
Oletko ollut parisuhteessa?
[/quote]
Olen ollut muutaman kerran, mutta jotenkin se on mennyt niin, että toisten miesten kanssa sitten, vaikkei se sitten toiminut. Sekin olisi varmaan naisille aika kova pala niellä. Biseksuaalisuus ja peniksettömyys... Aika mahdoton yhtälö monelle varmaan.
ap
En voisi. Seksi on minulle kuitenkin yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa, eikä dildo tunnu lähellekään yhtä hyvältä kuin penis.
Tiedän yhden tällaisen miehen. Hän on mukava ja aivan miehinen mies. Ei ole löytänyt pysyvää parisuhdetta.
Ei tuo niin peniksettömyys tai poikkeavasti muotoutuneet sukupuolielimet niin harvinaista ole, tästä aiheesta tuli muutama vuosi sitten joku dokumenttikin.