Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksetön mies. Voisitko edes kuvitella?

Vierailija
22.07.2014 |

Siis jos miehellä ei syystä tai toisesta olisi penistä/normaaleja miehen sukuelimiä, mutta muuten olisi oikein vetävä? Alkaisitko? Miksi et?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minä olen erittäin seksuaalinen olento.

30

Vierailija
22/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi myöskään toi bi-seksuaalisuus, vaikka itse olenkin ihan selkeä hetero.

Onko itselläsi jotain naisen olemukseen tai ominaisuuksiin liittyviä asioita, jotka olis ehdottomasti no-no ?

Vierailija
24/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en. Penis on kuitenkin niin tärkeä juttu miehessä ja tarvitsen sen myös seksuaaliseen nautintoon. Suuseksi on toki ihanaa, mutta kunnon pani on ehdoton juttu.

Vierailija
25/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:42"]

Mua ei haittaisi myöskään toi bi-seksuaalisuus, vaikka itse olenkin ihan selkeä hetero.

Onko itselläsi jotain naisen olemukseen tai ominaisuuksiin liittyviä asioita, jotka olis ehdottomasti no-no ?

[/quote]

Jotenkin jännä, että kuitenkin löytyy aika paljon hyväksyviä naisia. Helppohan sitä olisi vain käpertyä koloon ja jäädä sinne, mutta ei ne omat pelot ehkä sittenkään ole niin totta kuin luulisi.

Mulla naisissa sellaisia turn-offeja olisi ehkä lähinnä jokin ahdasmielisyys, kankeus ja sellainen. Olisi mukavaa, että olisi nyt sentään hauskaa yhdessä ylipäänsä. Ulkonäköön ja elimiin liittyen ei oikein ole mitään ihmeempiä preferenssejä, kunhan nyt vaan olisi mukava ihminen, joka osaa nauraakin joskus.

ap

Vierailija
26/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:42"]

[/quote]

Jotenkin jännä, että kuitenkin löytyy aika paljon hyväksyviä naisia. Helppohan sitä olisi vain käpertyä koloon ja jäädä sinne, mutta ei ne omat pelot ehkä sittenkään ole niin totta kuin luulisi.

Mulla naisissa sellaisia turn-offeja olisi ehkä lähinnä jokin ahdasmielisyys, kankeus ja sellainen. Olisi mukavaa, että olisi nyt sentään hauskaa yhdessä ylipäänsä. Ulkonäköön ja elimiin liittyen ei oikein ole mitään ihmeempiä preferenssejä, kunhan nyt vaan olisi mukava ihminen, joka osaa nauraakin joskus.

ap

[/quote]

Toivottavasti tämä keskustelu nyt vähän kannustaa sitten :)

Onnea matkaan!

Vierailija
27/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:33"]

Miksi alapeukku? Miehelle tämä on hankala asia, ja myös mahdolliselle kumppanille.

[/quote]

Koska ei tuollaisia ole olemassa :D mitä sen peniksen tilalla sitten muka on, ellei 'mies' olekin 'nainen'? Hyvä provo!

Vierailija
28/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voisin olla suhteessa, mutta haluaisin nussia ulkopuolisia.

Vierailija
29/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:57"]

Tiedän yhden tällaisen miehen. Hän on mukava ja aivan miehinen mies. Ei ole löytänyt pysyvää parisuhdetta.

Ei tuo niin peniksettömyys tai poikkeavasti muotoutuneet sukupuolielimet niin harvinaista ole, tästä aiheesta tuli muutama vuosi sitten joku dokumenttikin.

[/quote]

Yllättävän paljon näitä hieman erikoisempia elimiä lopulta löytyy. Kaikilla miehillä ei tosiaan ole penistä sanan varsinaisessa merkityksessä.

ap

[/quote]

Pienimunaisia löytyy joo paljon!

Vierailija
30/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. 

- Mies. 

Vierailija
31/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:27"]

Siis jos miehellä ei syystä tai toisesta olisi penistä/normaaleja miehen sukuelimiä, mutta muuten olisi oikein vetävä? Alkaisitko? Miksi et?

[/quote]

Kukaan ei ollut vielä kysynyt, missä kirkkokuorossa laulat?

Vierailija
32/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku? Miehelle tämä on hankala asia, ja myös mahdolliselle kumppanille.

Vierailija
33/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin, jos osaisi muuten toimia sängyssä

Vierailija
34/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, alkaisin. Itse yhdyntä ei ole kovin tärkeä minulle ja lapsia on ennestäänkin.

Vierailija
35/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, ettei penetraatio kuitenkaan ole naisille kaikki kaikessa.

ap

Vierailija
36/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, kyllähän sitä kuulee, ettei itse yhdyntä ole niin tärkeä asia tai naiselle edes niin nautinnollinen, mutta jonkinlainen miehen mitta se tuntuu olevan.

ap

Vierailija
37/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymyksenasettelu. Tekeehän kirurgi näköisen pötkön sukupuolenkorjausleikkaukseen menevälle entiselle naisellekin. Miksi miehellä ei olisi toimivaa näyttävää proteesia? Sen kokoista kuin partneri haluaa?

Vierailija
38/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen munattomuus on paljon suurempi este.

N40+

Vierailija
39/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu tapauksesta ja siitä, mihin on itse valmis. Proteesissa tai korjatussa elimessä ei välttämättä ole juurikaan tuntoa. Kaikki eivät halua lähteä kirurgiaan, jossa on isot riskit.

ap

Vierailija
40/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:48"]

Henkinen munattomuus on paljon suurempi este.

N40+

Totuuden sanoja, siskoseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä