Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

This is us! Miksi tämä sarja on mennyt minulta ohi?

Vierailija
17.07.2021 |

Aivan ihanan järisyttävä sarja! Pistää joka jaksossa itkemään. Luin, että Amerikassa yksi katsotuimmista sarjoista. En ole kuullut kenenkään Suomessa katsovan. Onneksi aloitin uusinnoista ja koukussa edelleen.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

This Is Us on ihan viihdyttävää rennostelua, tosin kuten muutkin ovat todenneet taso on lähtenyt sarjan pidetessä laskuun ja nyt tunnutaan tarinaa väännettävän jo puoliväkisin. 

Sarjan selkeästi heikoin lenkki on Kevinin näyttelijä. Todellinen miscast. Alkoholismin yms. näytteleminen olisi vaatinut paljon enemmän särmää ja rosoa. 

Vierailija
42/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä juuri tuo päihdeongelmaa kuvaava tarina ei ole epärealistinen. Harvassa ovat ne vanhemmat, jotka pystyvät täysipainoiseen vanhemmuuteen. Jack halusi tehdä asiat erilailla kuin isänsä, mutta silti ei mene minulle läpi.

Täh? Siis on realistinen, muttei mene läpi…?

Sori, tarkoitin siis ei ole realistinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

This Is Us on ihan viihdyttävää rennostelua, tosin kuten muutkin ovat todenneet taso on lähtenyt sarjan pidetessä laskuun ja nyt tunnutaan tarinaa väännettävän jo puoliväkisin. 

Sarjan selkeästi heikoin lenkki on Kevinin näyttelijä. Todellinen miscast. Alkoholismin yms. näytteleminen olisi vaatinut paljon enemmän särmää ja rosoa. 

Aivan. Kevinin hahmosta saisi todella mielenkiintoisen, mielestäni myös näyttelijä on väärä.

Vierailija
44/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut sarja tällä hetkellä, jota seuraan. Olen täysin kyllästynyt Netflixin tarjontaan. Tuntuu, että se huononee vuosi vuodelta. Seuraavaksi pitää tutustua YLE Areenan tarjontaan.

Vierailija
45/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijoo, katoin alkukaudet, mutta sitten jäi. Nyt siis tulee uusintana? Toisaalta jos taso on laskenut, niin ei varmaan kannata.

Vierailija
46/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin silloin kun se alkoi, mutta en tykännyt.

Kolmosista yksi kuolee synnytyksessä, niin otetaanpa sairaalasta toinen vauva tilalle, oh yeah, niinhän se käy.

Vierailija
47/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmosista yksi kuolee synnytyksessä, niin otetaanpa sairaalasta toinen vauva tilalle, oh yeah, niinhän se käy.

Ennen vanhaan kaikki oli yksinkertaisempaa. Olen kuullut ihan Suomestakin tarinoita, että on adoptoitu lapsi ihan tuosta noin vaan, kun vanhemmat kuolleet.

Vierailija
48/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut sarja tällä hetkellä, jota seuraan. Olen täysin kyllästynyt Netflixin tarjontaan. Tuntuu, että se huononee vuosi vuodelta. Seuraavaksi pitää tutustua YLE Areenan tarjontaan.

90% netflixin sisällöstä kuraa.

Vierailija
49/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tästä sarjasta kauniita muistoja. Katsoin sitä kun olin masentunut ja sarja avasi kaikki patoni ja sain itkettyä kunnolla. Etenkin Katen tarina kosketti. Se kamppailu ruuan kanssa on niin tuttua minullekin.

Vierailija
50/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% netflixin sisällöstä kuraa.

Ei liity aiheeseen, mutta Ethos-sarja, joka muuten on turkkilainen, on katsomisen arvoinen. Löytyy Netflixistä.

Vierailija
51/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuossa sarjassa tapahtuu vaan liikaa. On päihdeongelmaa, lihavuutta, keskenmenoa, rasismia, sijaisvanhemmuutta, kuolemaa. On yritetty tehdä liian täydellistä sarjaa ja epäonnistuttu siinä.

Vierailija
52/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jackin ja Katen suhde on niin täydellinen isä-tytär-suhde.

Vierailija
53/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Randallin ahdistuskohtaukset on hyvin kuvattu. Täydellinen poika/mies, eikä kestä painetta, neuroottinen luonne. Samaistun. Vaikka en siis ole lähellekään täydellinen. Mutta se tunne kun kaikki hajoaa.

Vierailija
54/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Randallin oikean isän tarina oli koskettavinta pitkään aikaan. Niin empaattinen mies. Oli halunnut lapselleen hyvän elämän antamalla pois. En kestä!

Vierailija
55/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jossain Iltalehdessä ihmeteltiin aikanaan, miksi sarja ei iske suomalaisiin. Suomalaiset tykkäävät katsoa jännitystä. Ehkä tosiaan on liian amerikkalainen suomalaiseen makuun. Minusta ihan ok, vähän liian kliseinen.

Vierailija
56/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dejasta annettiin aluksi liian ruusuinen kuva. Hahmo muuttui realistisemmaksi kolmannen kauden lopulla. Sijaisvanhemmuus on aina rankkaa ja lapsi koettelee pitkään. Aina hyvää suhdetta ei vaan synny.

Vierailija
57/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuossa sarjassa tapahtuu vaan liikaa. On päihdeongelmaa, lihavuutta, keskenmenoa, rasismia, sijaisvanhemmuutta, kuolemaa. On yritetty tehdä liian täydellistä sarjaa ja epäonnistuttu siinä.

Semmoista se elämä on.

Vierailija
58/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan kaikki oli yksinkertaisempaa. Olen kuullut ihan Suomestakin tarinoita, että on adoptoitu lapsi ihan tuosta noin vaan, kun vanhemmat kuolleet.

Juu, mutta eikö omat kaksi riittäneet, piti saada vielä kolmas kun yksi oma kuoli. Eipä paljon surtu vauvan kuolemaa. Sori, mutta on minusta niin hölmö ja epäuskottava lähtöasetelma sarjalle.

Vierailija
59/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttykö muut 5. kauden vikan jakson lopusta? Minä ainakin. 😳

Vierailija
60/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta eikö omat kaksi riittäneet, piti saada vielä kolmas kun yksi oma kuoli. Eipä paljon surtu vauvan kuolemaa. Sori, mutta on minusta niin hölmö ja epäuskottava lähtöasetelma sarjalle.

No surtiinhan sitä. Mutta tietenkin tuo oli epäuskottava juttu, mutta onneksi pääsin yli asiasta, koska rakastan sarjaa. En ole koskaan ennen nähnyt vastaavaa, että hahmojen menneisyydestä paljastetaan vähitellen yhä lisää ja lisää, mielestäni tämä tekee sarjan ihan ainutlaatuiseksi. En tiedä, onko koskaan ennen tehty tuollaista toteutusta, mutta itse en ole ainakaan nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän