Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

This is us! Miksi tämä sarja on mennyt minulta ohi?

Vierailija
17.07.2021 |

Aivan ihanan järisyttävä sarja! Pistää joka jaksossa itkemään. Luin, että Amerikassa yksi katsotuimmista sarjoista. En ole kuullut kenenkään Suomessa katsovan. Onneksi aloitin uusinnoista ja koukussa edelleen.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken katsoin Häät-jakson ja oli koskettava. Kiva, että meitä katsojia löytyy. Omat ystäväni katsoa pelkkää Love Islandia sun muuta.

Vierailija
22/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kaudet oli hyviä, sitten alkoi mennä tylsemmäksi. Uusinta kautta en ole jaksanut katsoa ja tuskin tulen katsomaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän sarjan kun laitoin Netflixin tauolle. Nopeassa tahdissa täytyy katsoa viikon jaksot. Tykkään miten sarjassa käsitellään vaikeita aiheita kuten rasismia, päihdeongelmaa ja ylipainoa.

Vierailija
24/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset kaudet oli hyviä, sitten alkoi mennä tylsemmäksi. Uusinta kautta en ole jaksanut katsoa ja tuskin tulen katsomaankaan.

Montako kautta sarjasta on tehty ja vieläkö jatkuu Amerikassa?

Vierailija
25/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 kautta on nähty meillä ja USAssa, ja lisää on tulossa.

Vierailija
26/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta liian amerikkalainen. On yritetty liikaa ja sarjaa on ahdettu kaikki teemat, mitä vaan voi olla. Tykkään enemmän ruotsalaisesta TV-tuotannosta, on paljon aidompaa. Esimerkkinä Rakasta mua.

Vierailija
27/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää. Aivan liian negatiivinen sarja minun makuun. Kaikki on masentuneita, ja niin kovasti itkettää koko ajan. Ei sellaista jaksa katsoa.

Vierailija
28/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googletin ja 6. kausi tulee olemaan viimeinen, ilmeisesti ensi vuoden alussa tulee telkkariin.

Vierailija
29/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitä alapeukuttamista on tässä faktassa?

Vierailija
30/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken katsoin Häät-jakson ja oli koskettava. Kiva, että meitä katsojia löytyy. Omat ystäväni katsoa pelkkää Love Islandia sun muuta.

Ja sinä koet olevasi nyt paljon parempi ihminen.

Vierailija
31/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä sarja on ollut puhdistava. On ollut terapiaa. Ihailen Pearsonien perhettä. Päihdeongelman siirtyminen suvussa koskettaa, on kokemusta.

Vierailija
32/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt markkinoida tätä tutuille, mutta tuntuu, että haluavat pysytellä Salkkari-linjalla. On totta, että sarja on vähän kliseinen ja välillä amerikkalaisuus paistaa läpi. Mutta se tunteiden käsittely on vallan mahtavaa.

Mita vikaa on siina jos amerikkalaisuus paistaa lapi amerikkalaisessa sarjassa? Paistaako suomalaisissa sarjoissa ranskalaisuus lapi? Epailen.

Kliseet paistavat läpi. Esimerkiksi tummaihoisen Randalin tarina.

Ehka se ei olekaan klisee.

This Is Us, an American drama on NBC, has made headlines for its efforts to be more inclusive. From the start, series creator Dan Fogelman brought in Black directors and writers. In fact, This Is Us boasts a 30% Black core writing staff when the industry standard is just 5%.

Vierailija
33/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitä alapeukuttamista on tässä faktassa?

En tiedä. Ehkä joku ei tykkää siitä, että sarja jatkuu?

Vierailija
34/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä koet olevasi nyt paljon parempi ihminen.

En koe olevani parempi, mutta niissä ohjelmissa ei ole itselleni sisältöä. Olisi kiva jutella sarjoista ystävien kanssa, mutta makumme eivät kohtaa.

Vierailija
35/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tämä sarja on ollut puhdistava. On ollut terapiaa. Ihailen Pearsonien perhettä. Päihdeongelman siirtyminen suvussa koskettaa, on kokemusta.

Minua koskettaa se, miten Jack onnistuu olemaan hyvä isä päihdeongelmasta huolimatta. Ja omasta isäsuhteestaan huolimatta.

Vierailija
36/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua koskettaa se, miten Jack onnistuu olemaan hyvä isä päihdeongelmasta huolimatta. Ja omasta isäsuhteestaan huolimatta.

Minusta tämä juuri oli epärealistista. Oikeassa elämässä ei käy noin...

Vierailija
37/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän mainostettiin aikanaan joka ikisellä mainoskatkolla. Vaikutti tylsältä, en ole katsonut.

Vierailija
38/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä juuri tuo päihdeongelmaa kuvaava tarina ei ole epärealistinen. Harvassa ovat ne vanhemmat, jotka pystyvät täysipainoiseen vanhemmuuteen. Jack halusi tehdä asiat erilailla kuin isänsä, mutta silti ei mene minulle läpi.

Vierailija
39/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannoin Rebeccaa äitinä. Kevinin tarina on minusta tylsin.

Vierailija
40/73 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä juuri tuo päihdeongelmaa kuvaava tarina ei ole epärealistinen. Harvassa ovat ne vanhemmat, jotka pystyvät täysipainoiseen vanhemmuuteen. Jack halusi tehdä asiat erilailla kuin isänsä, mutta silti ei mene minulle läpi.

Täh? Siis on realistinen, muttei mene läpi…?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä