Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö pelkää, että tuuli nostaa hameenhelmat ylös ?

Vierailija
22.07.2014 |

Kesäkuumalla olisi niin ihana käyttää erilaisia kevyitä hameita ja mekkoja. Katselen aina kateellisena naisia, jotka kulkevat kaupungilla näteissä mekoissa, jotka yltävät polviin tai niiden yläpuolelle. Miten te, jotka ette kesätuulista piittaa, uskallatte liikkua suht lyhyissäkin mekoissa "julkisesti"? Itseä aina pelottaa tai ahdistaa, että helmat nousee ja peppu vilkkuu. Jos kerran kesässä uskallankin sitten hameen laittaa, pidän käsillä helmoista kiinni suunnilleen koko ajan odottaen neuroottisesti tuulta. Ja sepäs vasta typerältä näyttääkin, kun koko ajan pitelee hameenhelmoista kiinni... :( En pysty rentoutumaan, olen vain ahdistunut (näkyykö peppu, tuuleeko, nouseeko helmat, vilahtiko etupuolelta, onko laukku nostanut helmaa reittä vasten...) . Haluaisin päästä tästä ongelmasta eroon. Ääh. Tällä hetkellä olen joutunut turvautumaan maximekkoihin.

Mistä itsevarmuutta lyhyempien hameiden ja mekkojen käyttöön kesällä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös käytän hametta näin kesällä.Kun olen hame päällä niin en pane pikkareita jalkaan joskus puen sukkahousut ilman pikkareita.On niin ihana tunne kun kävelee tai pyöräilee kun tuuli käy hameeni alla.Ja miehet tietysti luo katseensa minuun kun varmaan ajattelevat että mitähän tuonkin hameen alla piilee.

Vierailija
22/23 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pelkää.

Hei tää on taas tämä sama aloitus, ollut täällä ties monenako kesänä. Joku pertti siellä kirjoittelee ja itseään koskettelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 21:00"]

Minä myös käytän hametta näin kesällä.Kun olen hame päällä niin en pane pikkareita jalkaan joskus puen sukkahousut ilman pikkareita.On niin ihana tunne kun kävelee tai pyöräilee kun tuuli käy hameeni alla.Ja miehet tietysti luo katseensa minuun kun varmaan ajattelevat että mitähän tuonkin hameen alla piilee.

[/quote]

hei pertti!