Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskenmenon jälkeinen kysta

09.08.2008 |

hei!onko jollain kokemusta tai infoa asiasta kun kaikki lääkärit tuntuvat antavat eri suosituksia... sain keskenmenon heinäkuun alussa. Keskenmeno tapahtui rv 5 ja mitään kaavintaa tai lääkkeellistä tyhjennystä ei tarvinnut. Minulta otetttiin kontrolliarvo (raskaushormoni) kolme viikkoa keskenmenosta ja arvo oli sillon laskussa ja lääkäri sanoi kaiken olevan ok. Nyt viikko sitten minulla alkoi kuitenkin kovat alavatsakivut ja joudun menemään lääkäriin, mistä minut lähetettiin ultraan. Minulta löytyi oikeasti munasarjasta 6cm kokoinen kysta. Kun kävin uudestaan ultrassa kahden päivän kuluttua löydöstä(lähettivät minut naistentautien polille), oli kysta puhjennut itsestään. Kuukautisia keskenmenon jälkeen minulla ei ole vielä ollut. Miten pian kuukautiset tälläisen jälkeen yleensä alkavat? Kysyin lääkäriltä, miten pian voimme ruveta yrittämään uutta lasta ja hän suositteli odottamaan kuukauden verran. Kerroin lääkärille, etten halua alottaa uudestaan pillereitä ja kondomi ei sovi minulle ja tähän hän sanoi, ettei se olisi niin kauheaa, vaikka aloittaisimme yrittämisen suoraan. Onko jollain kokemuksia, odottaako vai takaisin suoraan toimintaan. Näiltä palstoilta tuntuu löytyvän kommenttia molempiin suuntiin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistösi olisi nyt valmiimpi vastaanottamaan uuden raskauden,

tutulleni oli lääkäri sanonut (heillä useampi lapsettomuushoitovuosi takana) että uutta putkeen vaan heti niin todennäköisemmin tärppää!

Sama juttu on heti imetyksen loputtua (näin me taktikoitiin kakkonen alulle!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla