Sinkkuelämän (tv-sarja) mysteerit
Nyt kun noita Sinkkiksiä tulee taas uusintoina, niin kysyisin av-tietäjiltä jo kauan miettimiäni asioita:
1) Carrie käyttää ehkäisynä pessaaria (jumittui siinä yhdessä jaksossa). Vieläkö sitä oikeasti joku käyttää? Tai oliko yleinenkin ehkäisykeino n. 15 vuotta sitten tai nykyisellään Jenkeissä?
2) Charlotte ei halua ympärileikkaamatonta miestä ja selviää, että sellaisen kanssa naiskentelu on ollut muutoinkin naisporukassa harvinaisempaa. New Yorkissako (Amerikassa) on todella ympärileikatut miehet enemmistönä? Juutalaisiahan eivät kaikki ympärileikatut ilmeisesti sarjassakaan ole.
Kommentit (1450)
Yksi hahmo vieraili kahdessa jaksossa sarjan aikana eri kausissa, se Sharon jolla hullu raivoava mies ihan siellä sarjan alkuaikoina, eli pariskunta jotka saivat Charlotelta sen riehuvan ja sotkevan jackrusselinterrierin lopulta ja se koira yhdisti heidät kun mies sai huutaa sille koiralle Sharonin sijaan, ja sitten tämä sama Sharon ilmestyi myöhemmissä jaksoissa Carrien ja Aidanin pöytään ravintolassa kun ihmetteli että miksi Carrie pitää sitä sormusta kaulakorussa eikä sormessa, sanoi jotain että voi teitä nykynuoria kun hän ei enää pysy mukana (kun miksi sormusta pidetään noin).
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:31"]
Samanthan ja Marian välinen suhde oli todella väkinäinen yritys. Samanthalle ei mielestäni ollenkaan sopinut se lesboilu koska on sarjassa tullut esiin erittäin itsetietoisena ja vahvana naisena joka palvoo ja rakastaa nimenomaan komeita miehiä ja seksiä miesten kanssa. Se oli jotenkin ihmeellinen yritys yrittää tehdä Samanthasta lesboa jotta olisi tullut ilmi miten avoin Samantha on seksille yms. Onneksi suhde ei kestänytkään pitkään.
[/quote]
Samanthastahan on sanottu, että hahmo on homomies naisen ruumiissa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:37"]
Mua vähän häiritsi se Bigin pakkomielle siihen kuuluisaan näyttelijättäreen, jota oli tapaillut. Ei mielestäni sopinut yhtään Bigin luonteeseen se riutuminen ja naisen perään itkeminen.
[/quote]
Mihin näyttelijättäreen? En muista!
[/quote]
Summer Willows. Katsoin juuri nuo jaksot.
Luoja, että Carrie on kusipäistä kusipäisin. Jos mä olisin pettänyt poikaystävääni exäni kanssa, mutta haluaisn kuitenkin korjata suhteeni poikkikseeni, niin ei jostain syystä tulisi mieleen kutsu exää poikkikseni mökille itkemään :D Tai lähteä kesken mökkeilyn illastamaan exän kanssa kaupunkiin.. Jotain rotia.
[/quote]
Paitsi että eikös sen etunimi ollut Willow ja sukunimi sitten (ilmeisesti) tuo Summers?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:12"]
Paitsi että eikös sen etunimi ollut Willow ja sukunimi sitten (ilmeisesti) tuo Summers?
[/quote]
Oot varmaan ihan oikeessa, aivot ihan solmussa tästä multitaskaamisesta. Sinkkis ja palstailua.
Muistin just että Justin Theroux (Jennifer Anistonin hottis mies) on näytellyt kaksi eri roolia Sinkkuelämässä, eka rooli oli flirtti mies bileissä ja toinen rooli kirjailijana joka aina laukes ennenaikaisesti. Carrie rakastui tuolloin enemmänkin miehen perheeseen.
Tänään livillä Carrie tapaa Aidanin <3
Itse olen aina miettinyt tuota sarjaa katsoessani, että eikö Carrien lähipiiri ollenkaan lukenut tuota kolumnia, jota hän kirjoittaa? Ainakin niissä kohtauksissa, joissa hän kirjoittaa kolumniaan, usein kertoo ystäviensä rakkauselämästään ihan nimien kanssa ja suhde Kihoonkin on todella tarkasti pyöritelty ja käännelty. "I couldn't help at wonder was Big The One for me?"
Aidanin asu (sininen kokovartalo farkkuasu) oli aika kaamea siellä designer's marketilla, jossa ensitapaaminen tapahtui.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:31"]Muistin just että Justin Theroux (Jennifer Anistonin hottis mies) on näytellyt kaksi eri roolia Sinkkuelämässä, eka rooli oli flirtti mies bileissä ja toinen rooli kirjailijana joka aina laukes ennenaikaisesti. Carrie rakastui tuolloin enemmänkin miehen perheeseen.
[/quote]
No ei todellakaan. Se kirjailija oli ihan eri tyyppi.
Haluan tuon Aidanin tekemän nahkapäällysteisen nojatuolin, niin hieno...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:31"]Muistin just että Justin Theroux (Jennifer Anistonin hottis mies) on näytellyt kaksi eri roolia Sinkkuelämässä, eka rooli oli flirtti mies bileissä ja toinen rooli kirjailijana joka aina laukes ennenaikaisesti. Carrie rakastui tuolloin enemmänkin miehen perheeseen.
[/quote]
No ei todellakaan. Se kirjailija oli ihan eri tyyppi.
[/quote]
No todellakin on sama tyyppi! :D
http://www.imdb.com/title/tt0698685/
http://www.imdb.com/title/tt0698665/
http://en.wikipedia.org/wiki/Justin_Theroux
"In 2003, he was featured in a music video for the British band Muse for their song "Hysteria". Theroux also has appeared on television, having starred in The District and appeared on episodes of shows such as Alias, Ally McBeal, Sex and the City (in which he guest starred in two episodes as different characters), and Six Feet Under (in which he played a recurring character in the third and fourth seasons)."
Itteäni hämmensi se kun Carrie kertoi käyneensä paskalla Bigin luona niinku se ois ollu joku uskomaton saavutus ja suuri käännekohta suhteessa??? Ja muut naiset oli ihan yhtä innoissaan ja Charlotte sanoi ettei se ole käynyt yhdenkään poikaystävän luona paskalla koska silloin suhteesta katoaa romanttisuus tai jotain vastavaa... Ei huhuh. Jos ne viettää esim yötä poikaystävällä niin lähteekö ne aina yhtäkkiä kotiin heti jos isompi hätä yllättää? :D Tää oli mulle ihan käsittämätöntä. Ite käyn kyllä vessassa sillon kun on tarve, olin sitten poikaystävällä tai en. Vaikea kuvitella että miehillä kävis pienessä mielessäkään lähteä himaan tollasen asian takia... Aika sovinistinen sarja välillä loppujen lopuksi. Etenkin Charloten kommentit ihan uskomattomia välillä.
No mä en ainakaan suhteen alussa käy miehen luona hätä nro 2:lla, enkä piereskele (ainakaan kuuluvasti)...ehkä sitten olen liian häveliäs :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:56"]
No mä en ainakaan suhteen alussa käy miehen luona hätä nro 2:lla, enkä piereskele (ainakaan kuuluvasti)...ehkä sitten olen liian häveliäs :)
[/quote]
Suomalaiset ei ymmärrä, että muualla ollaan tarkempia tuollaisesta, suomalaiset on niin ronskeja noiden pierujen ja paskojensa kanssa.
Ei se ole sovinismia, että toi poikaystävän luona paskominen kuvattiin noin, vaan realistista ottaen huomioon millaisia usassa ollaan noiden asioiden suhteen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:56"]
[/quote]
Suomalaiset ei ymmärrä, että muualla ollaan tarkempia tuollaisesta, suomalaiset on niin ronskeja noiden pierujen ja paskojensa kanssa.
Ei se ole sovinismia, että toi poikaystävän luona paskominen kuvattiin noin, vaan realistista ottaen huomioon millaisia usassa ollaan noiden asioiden suhteen.
[/quote]
Höpöhöö. Paskoohan Charlottekin housuunsa. Sinä taidat olla jotenkin estynyt ihminen.
Charlotella ja miehelläänhän on yksi yö samaan aikaan ruokamyrkytys ja ravaavat vessassa jopa samaan aikaan. Jos on hätä, niin silloin mennään vessaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:59"]Charlotella ja miehelläänhän on yksi yö samaan aikaan ruokamyrkytys ja ravaavat vessassa jopa samaan aikaan. Jos on hätä, niin silloin mennään vessaan.
[/quote]
Se olikin aviomies.. Vähän eri joku tapailun alkuvaihe..
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:56"]
[/quote]
[/quote]
En piereskele tai röyhtäile äänekkäästi koska se on minusta huonotapaista. Oletan samaa käytöstä mieheltä. Ruuansulautkseen ei voi kuitenkaan itse vaikuttaa enkä ymmärä mitä niin härskiä vessassa käymisessä on? Suljettujen ovien takana sielä ollaan, ei mulla ainakaan tuu mitään hirveitä ääniä tai hajuja jos ei ole vatsatautia tms. Tuskin se toinen edes huomaa mitä siellä vessassa on tehty. En ymmärä tätä vesassa käynnin ajoittamista. Pitääkö vaan pidätellä vai mennä jonkun tekosyyn varjolla kotiin? Vai olla syömättä? Vaikuttaa hieman neuroottiselta.
Ja kyllä se on sovinisitista jos naisten pitää järjettömästi hävetä normaalia ruumiintoimintoa. Ihan sama onko se realistista vai ei. Realisimi ja sovinsimi ei sulje toisiaan pois. Vai onko niin että miehillekkin on jenkeissä paskalla käynti yhtä suuri ongelma? Vaikea kuvitella että Mr. Big olisi samalla tavalla vaivannut päätään asialla.
Mun inhokkikohta on tämä: Carrie tapaa nuoruuden poikaystävänsä Jeremyn (David Duchovny). Kun hän tajuaa, että Jeremyllä on mielenterveydellisiä ongelmia, siitä tulee hänelle ongelma. Carrien suhtautuminen psyykkisiin ongelmiin on totaalisen konservatiivinen ja vanhanaikainen. Carrien itsekkyydessä vetää vertansa se, kun Carrie kiukuttelee Charlottelle siitä, ettei tämä ehdottanut lainaavansa rahaa hänelle.
Suosikkikohtaus on Mirandan ja Steven rakkaudentunnustus, kun laittavat Bradyn 1-vuotiskakkuun kynttilää. Plus monet, monet muut.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:37"]
Mua vähän häiritsi se Bigin pakkomielle siihen kuuluisaan näyttelijättäreen, jota oli tapaillut. Ei mielestäni sopinut yhtään Bigin luonteeseen se riutuminen ja naisen perään itkeminen.
[/quote]
Mihin näyttelijättäreen? En muista!
[/quote]
Summer Willows. Katsoin juuri nuo jaksot.
Luoja, että Carrie on kusipäistä kusipäisin. Jos mä olisin pettänyt poikaystävääni exäni kanssa, mutta haluaisn kuitenkin korjata suhteeni poikkikseeni, niin ei jostain syystä tulisi mieleen kutsu exää poikkikseni mökille itkemään :D Tai lähteä kesken mökkeilyn illastamaan exän kanssa kaupunkiin.. Jotain rotia.