Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän tavallinen panomme

Vierailija
17.07.2021 |

Meillä yleensä naidaan tämän kaavan mukaan. On sovittu, ettei pillua saa pestä vuorokauteen. Viimeiset pisut ilma pyyhkimistä.Kumpikin käy pissalla, mutta vaimo ei saa pyyhkiä pillluaan paperilla, vaan jättä pillun pissaista märäksi. Hän laittaa pikkuhousut ja talvella sukkahousut jalkaansa. Talutan hänet sängylle tai sohvalle. Nuuhkin pillua pikkarien läpi,raotan pikkuhousuja ja nuolen pissaista ja kiimasta märkää pillua. Riisun pikkuhousut ja käännymme 69--asentoon. Siinä olemme 5-10 minuuttia. Siirrymme lähetyssaarnaajaan joksikin aikaa, nuolen taas pillua ja vaimo tulee päälleni ratsastamaan. Otan hänen pikkuhousunsa käteeni ja nuuhkin niitä hänen ratsastaessaan. Työnnän sormen hänen pyllyynsä. Vaimo huohottaa ja huutaa ratsastaessaan. Minä otan sormeni pois pyllystä, haistelen ja maistelen sitä. Pian laukeaa hänen pilluunsa. Väsyneena hän makaa päälläni, suutelemme. Pian pyydän häntä istumaan naamalleni ja nuolen taas esitteestä märkää pillua. Usein tässä vaiheessa hän saa vielä orgasmin, joskus useitakin. Jos ei ole mihinkään menoa, pyydän häntä,ehei menisi pesulle. Myöhemmin olisi kiva päästä omille jälkiliuikkaille. Silloin uudestaan saman kaavan mukaan.
Siis näin meillä yleensä harrastetaan seksiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä vähän eri tavalla. Tuijota sinä vaan sitä ruutua runkkari.

Vierailija
2/9 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastasit noin tylysti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastasit noin tylysti?

Koska se on frigidi miesvihaaja.

Vierailija
4/9 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen keskustelu on täällä vaikeaa, osin mahdotonta. Aina joku tölväisee inhottavasti. Sama koskee monia muitakin keskustelupalstoja, jopa asiallisten lehtien kommentointia.

Vierailija
5/9 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät systeemit aloittajalla

Vierailija
6/9 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä!

Vierailija
7/9 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleisiä panoskenarioita on muutamia erilaisia. Yksi niistä menee niin, että kun lapset on saatu nukkumaan, käyn vielä suihkussa hampaiden pesun jälkeen. Vaimo on tässä vaiheessa jo sängyssä, ja yleensä pelaa kännykällä Candy Crushia. Vedän vähän peittoa pois, ja tulen vaimoni päälle hajareisin ja alan jo melko kovettuneella kalullani tökkimään hänen kännykkää. Tässä vaiheessa hän laittaa kännykä pois, laittaa kätensä pakaroilleni, ja vetää minua suutansa kohti. Pidän sängynpäädyn seinästä kiinni, ja hetken aikaa annan hänen antaa minulle ihan parasta suuhoitoa, kunnes hän sanoo, että "pane mua". Sitten tosiaan pannaan vaihdellen lähäristä, takaapäin asentoon, ja yleensä lopettaen siihen, että hän ratsastaa itselleen orgasmin. Mikäli minä olin lauennut ennen häntä, niin hoitelen hänet suullani loppuun. Ja jos taas hän laukeaa ennen minua, jatkaa hän suihinottoa millä koko sessio oikeastaan alkoikin.

2/3 seksikerroista alkaa sillä, että jompi kumpi antaa toiselle suutaan, sitten pannaan parissa asennossa, ja se joka laukeaa ensin, hoitelee toisen loppuun suullaan ja/tai kädellään.

Sitten joskus on pikapanoja, suihinottoja tai nuolentoja vaikka keskellä päivää lukitussa kylppärissä, autossa tai suojaisella pihaterassillamme illalla lasten mentyä nukkumaan.

Vierailija
8/9 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä  itse antas likaista pillu mieheni suuhun, eikä hän kaluaan. Mitä lisäsarvoa se tuo? Mutta tehkää mitä haluatte, me tehdään kuten haluamme.

Vierailija
9/9 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala. Ei olis mun juttu, mut kukin tavallaan.