Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei antanut neljään vuoteen

Vierailija
22.07.2014 |

Siinähän se tulikin. :( Nyt lopputulos on, että itsetuntoni on täysin maassa satojen torjuntojen jälkeen. Tyhmä tietysti olin kun jäin suhteeseen niin pitkäksi aikaa seksin loputtua, mutta uskoin miehen selityksiä että hän rakasti, halusi naimisiin, väitti jopa että halusi seksiä kanssani. Kas ettei sitä sitten koskaan kuitenkaan halunnut harrastaa. Miehellä oli potenssiongelma, ei seissyt kuin alkuun lääkkeiden avulla ja nekään ei enää lopulta auttaneet. Sen jälkeen alkoivat selitykset: selkä kipeä, selkä taas kipeä, söi Buranaa eikä pysty seksiin, nenä tukossa eikä huvita, ei ehdi, tulossa kuumetta, kipeä olo jne. Sen jenkkimiehen lista oli ihan säälittävä esitys mieheni selittelyihin verrattuna. Mies pihtasi, ei koskaan suostunut suuseksiin ( syyt kuulemma että naiset haisee ja maistuu pahalle, ei kaverillaan nuole kaikki naisia eikä kaikki naisetkaan halua suuseksiä, hän ei ole tottunut suuseksiin), ei koskaan suostunut hieromaan orkkuun asti eikä oikeastaan juuri muutenkaan ja panemiseen ei pystynyt. Minusta mies oli käsittämättömän itsekäs.

Nyt kun kun ajattelenkin, että minun pitäisi harrastaa seksiä jonkun muun miehen kanssa niin ajatuskin ahdistaa.  En usko, että kukaan mies voisi haluta seksiä ja vaikka luulisi haluavansa niin tuskin kuitenkaan tosipaikassa enää haluaisi tai pystyisi. Ennen tätä miestä olin seksuaalisesti itsevarma ja pidin seksistä. Haluja olisi mutta en kyllä aio tehdä asian eteen mitään aikoihin koska hajoaisin lopullisesti jos joku mies ei taas suostuisi tai pystyisi.

En tiedä olinko miehestä oksettava ja etova, kai. Tosin ongelmia oli kuulemma ollut aikaisempienkin naisten kanssa ja yksinäinen oli jättänytkin kun oli halunnut niin harvoin. Sanoi aina ettei liittynyt minuun mutta minähän siellä sängyssä olin.

Asia vaivaa nykyään paljon ja tunnen itseni maailman etovimmaksi ihmiseksi. Pari miestä on kehunut hiljattain hyvännäköiseksi, mietin lähinnä että valehtelevat tai vittuilevat. Tai ehkä ovat jotain heikkonäköisiä. En olisi ikinä uskonut että minulle voi käydä näin, pidin ennen itseäni suht viehättävänä. Ei todellakaan kannata jäädä tuhoamaan itsetuntoaan pihtaavat miehen kanssa. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuskin minäkään mikään ilo enää sängyssä jatkossa olen. Halukas kyllä olisin mutta se onkin se ainoa hyvä puoli. Muistelin että mistä ennen pidin enkä enää edes meinannut muistaa! Yritin muuten yhdessä vaiheessa ehdottaa miehelle että ostaisi edes paristot dildoihin mutta ei tainnut ottaa tosissaan. Ihan vähintä kumppania kohtaan on puhua asiasta avoimesti ja hakeutua vaikka seksitetapiaan. Minun mies ei halunnut edes puhua näistä. Luulin että itsetuntoni oli niin hyvä ettei pihtaushan tuhoaisi sitä mutta niin väärässä sitä voi olla. 

Vierailija
2/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei ole halunnut 12 vuoteen. Toin hänelle jopa potenssipillereitä ( olen lääkäri) mutta ei halunnut kokeilla. Ei halua puhua asiasta mitään. Lapsen ( joka tehtiin 12 vuotta sitten) takia olemme yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaan mietin toivoinko liikoja ja onko edes about kunnolliset miehet liian kilttejä sängyssäkin. Aiemmat olivat muuten sopimattomia, tämä välitti mutta ei sängyssä. Oli täysi lapanen, ei koskaan halunnut mitään spontaania. Aina sama asento ja vaati että ensin yövaatteet päälle jos päivävaatteissa erehdyin ehdottelemaan. Lopulta sanoi että ahdisti kun halusin että juuri silloin olisi pitänyt antaa. Kivahan se olisi ollut..! Käski lopettaa aloitteet ja uskoin suunnilleen, välillä toivoin jotain mutta ei.

ap

Vierailija
4/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma..! Anteeksi. Minun exällä oli monta eri lääkettä mutta eivät tehonneet kuin ihan alkuun. Mikä sellaisessa ihmisessä on vikana??? Ei antanut minun tulla mukaan lääkäriin. Tunnen oloni täysin petetyksi ja epäilen homoksi tai muuten jotenkin päästään sairaaksi

ap

Vierailija
5/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, sinussa ei ole mitään vikaa. Jotenkin kyllä vaikuttaa, että miehellä on joku iso ongelma itsensä kanssa. Jos ei auta juttelut, eikä esim. Seksuaaliterapeutit, niin sinuna lähtisin suhteesta. Tuhoat vaan enemmän sai lopullisesti.. Ja vaikea varmasti sitten uuden miehen kanssa. Mutta, kun löydät hyvän miehen niin seisokin sujuu ja saat itsevarmuutta. Itselle kävi näin.

Vierailija
6/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tämä sanakirja.. Tarkoitin, että Tuhoat vaan enemmän itsetuntoasi. Ja kun löydät hyvän miehen niin seksikin sujuu ja saat itsevarmuutta. Tsempoiä!

Vierailija
7/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis erottiin puolisen vuotta takaperin ja tämä olisiko syy ongelmiin. Olisi pitänyt tajuta lähteä joa pari vuotta sitte. En pääse eroon siitä ajatuksesta, että olen etova. Voin jutella miehille mutta pakenen kun alkaa ahdistaa.

Vierailija
8/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli iso syy ongelmiin. Aiheutti paljon riitoja jatkettuaan jonkin aikaa ja lopulta vaan hermo meni. Nyt itsetunto niin nolla etten pysty muita miehiä harkitsemaan. Jos joku on kuva epäilen kuitenkin sanomisia ja ajattelen etteinmies ole ihan miettinyt mitä pitäisi panna. :( 

ap

Vierailija
9/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:16"]

Ihana tämä sanakirja.. Tarkoitin, että Tuhoat vaan enemmän itsetuntoasi. Ja kun löydät hyvän miehen niin seksikin sujuu ja saat itsevarmuutta. Tsempoiä!

[/quote]Aijai kun nämä sanakirjavirheet naurattavat! :-D On tosi kiva olo kun lukee tekstiään jälkeenpäin ja huomaa ihan outoja juttuja kirjoituksessaan... Onneksi muillakin. ;-) Joo, ohis oli tämä viesti.

Vierailija
10/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama :D

Vierailija
11/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:52"]

Meillä mies ei ole halunnut 12 vuoteen. Toin hänelle jopa potenssipillereitä ( olen lääkäri) mutta ei halunnut kokeilla. Ei halua puhua asiasta mitään. Lapsen ( joka tehtiin 12 vuotta sitten) takia olemme yhdessä.

[/quote]

Täälläkin on paljon miehiä, joille käy pelkkä seksisuhde, kulissiliitossa elävälle. Elät vain kerran, elä nyt ja nauti elämästäsi.

Vierailija
12/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan toipunut tällaisesta normaaliin seksielämään?

olen paljon miettinyt, oliko mies homo ja yritti jonkun kulissiliiton pykätä esim ammatin takia.

t.Ap

Vierailija
13/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne korjaantuu ajan kanssa, kun tapaat uuden miehen ja huomaat, että sinä oletkin hyvä ja kaunis. Koska normaalissa parisuhteessa pitäisi olla sellainen olo. Sitten voit heivata sairaan exäsi mielestäsi.

Vierailija
15/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasinkin kivan miehen, mutta ahdistuin ja otin hatkat kun aloin miettiä ajatusta riisuutumisesta ja miehen reaktioista. Ehkä tämä jossain vaiheessa loppuu. En usko kivaan seksiin vaan enää.

t.ap

Vierailija
16/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole antanut 13 vuoteen

Vierailija
17/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, aika korjaa haavat ; ) sun täytyy vaan uskaltaa antaa mennä. Kokeile vaikka jonkun satunnaisen vieraan tyypin kanssa eka ; )

Vierailija
18/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehiä vaivaa..! En tajua miksei voi olla rehellinen ja kuinka voi olla niin itsekäs ettei kiinnosta yhtään torjua vuosikaudet milloin milläkin tekosyyllä. Kai tämä ottaa aikaa, harmi vaan. En tiedä kuinka tämän alkukynnyksen yli pääsisi! Ap

Vierailija
19/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:38"]

Mikä miehiä vaivaa..! En tajua miksei voi olla rehellinen ja kuinka voi olla niin itsekäs ettei kiinnosta yhtään torjua vuosikaudet milloin milläkin tekosyyllä. Kai tämä ottaa aikaa, harmi vaan. En tiedä kuinka tämän alkukynnyksen yli pääsisi! Ap

[/quote] Entäs kun nainen tekee samaa?

Vierailija
20/20 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun kyllä tosi negatiivisesti niin naisten kuin miestenkin perusteettomana pihtaamiseen!!! Se on väärin suhteelle ja aiheuttaa vahinkoa. Itse en kyllä koskaan ole pihdannut, ymmärtäisin jos hyvä syy, esim vaikea synnytys ja menee joitain kuukausia mutta vuosien haluttomuutta ei kyllä selitä millään. Minusta täysin haluttomiin ei edes pitäisi alkaa suhteisiint.Ap