Tarvitsisin jonkun apua, tai neuvoa? Muita eronneita?
Eli mieheni ei ole pitkiin aikoihin antanut minulle läheisyyttä. Asiasta kun keskustellaan, hän lähinnä raivostuu ja suuttuu, sekä alkaa minua syyttämään kaikesta. Olen kysynyt että enkö kelpaa, vai eikö enään rakasta minua vai onko hän johonkin toiseen ihastunut.. Saan vaan huutoa, sekä minua on lyöty useampaan kertaan. Pahoinpitelyjä sattunut, ja jälkiä olen yrittänyt peittää :/
Emme ole mikään vanha pariskunta, minä 20 ikäluokassa ja niin mieskin. Olen väsynyt ja tunnen itseni surulliseksi, sillä olisin halunnut rakastaa ja olen antanut hellyyttä, rakkautta, auttanut kuunnellut.. en vain nykyään saa vastakaikua ollenkaan :(
Tiedän että ero tulee ja kirjoitin jo laputkin. Mies sanoi että kirjoita ja repi sen käsistäni tämän jälkeen. Mietin nyt vain mitä pitää ekaksi, oma asunto hankkia kylläkin. Pelottaa vaan kaikki emt mikä :'(
Miehen väkivalta on ollut kuristamista, paiskomista minua seinille, huutamista, lyömistä, maahan kaatamista, pään satuttamisia lattiaan, käsien vääntelyä jne.. :(
Itkettää kuinka olen ollut näin tyhmä? Enkö vain huomannut miehessä aluksi mitään outoa, vai miksi menin ja rakastuin häneen. Suostuin kosintaankin.. :((( OLEN tyhmä! Alussa kun ei tosiaan tuollaista ollut, en olisi ottanut. Se vain alkoi siitä kun läheisyys loppui kuin seinään :(
Kommentit (3)
Pyydä ystäviltä ja sukulaisilta apua - kerro kaikille miehen väkivaltaisuudesta. Hommaa oma kämppä ja muuta pois, kun mies on töissä - pyydä muuttoapua läheisiltäsi. Ota kerralla kaikki omat tavarasi, niin et joudu palaamaan takaisin. Vaihda puhelinnumerosi ja salaa uusi osoitteesi - älä anna näitä tietoja miehelle.
Sinua odottaa parempi tulevaisuus. Älä jää sairaaseen, väkivaltaiseen parisuhteeseen. Sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Jos haluat lähteä, lähde.
Jos sinua uhkaillaan pahoinpitelyllä, menet poliisille.
Miksi turhaan monimutkaistaa asioita :)
Monesti se on tahdon sanomisen jälkeen, että puolisosta tulee joku aivan muu. Jätä hänet heti! Tuntuu eka oudolta yksinäisyys, ja kaikki tavallaan uusiksi muutto mutta se on vain sinulle hyväksi! Jos mies pyytelee anteeksi ja pyytää jäämään, älä jää! Se vain on hetken kivaa ja sitten väkivalta toistuu. On kokemusta itsellänikin!
Sinisilmäisyys on huonosta, mutta koita jaksaa ja lähde pois kultapieni <3