Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä eläkelaisten uusista (ov)

Vierailija
22.07.2014 |

suhteista? Isäni jäi leskeksi pari vuotta sitten (n. 70 v). Itse en sulata lainkaan tätä, että kaiken maailman naista pyörii omassa lapsuudenkodissani, katselee valokuvia (esillä) meistä ja häärää muutenkin kuin äitini. Käyttää äitini koruja kuin omiaan. Olen todella loukkaantunut, enkä ole isäni kanssa juuri nyt missään tekemisissä. En halua uutta äitiä! Mitä mieltä, olenko minä lapsellinen vai isäni?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi elämä ei kuulu sinulle. Ja olet, olet todella lapsellinen. Ja itsekäs

Vierailija
2/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kusipää siis kuolee yksin, tai siis vaimokkeensa avulla, apua ei heru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 19:35"]

[/quote]

Miten olen itsekäs, jos haluan korut itselleni, jotka ÄITINI minulle eläessään halusi testamentata mutta ukko jakelee niitä kaiken maailman pubiruusuille?

Vierailija
4/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sinä olet täysi kusipää

Vierailija
5/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkään, että äitisi koruja käyttää. Kuka haluaa käyttää miehen kuolleen vaimon koruja

Vierailija
6/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kerrotko, miten olen lapsellinen ja itsekäs? Osaatko perustella vai häikäiseekö isäni uusi Audi taas näkymät?

Vierailija
7/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan eläkeläisten uusia suhteita! Ihmisiä ne eläkeläisetkin on, kaipaa seuraa, kosketusta, hellyyttä ja jonkun jonka kanssa elää arkea.

Ja jos he yhdessä asuvat, niin tietenkin se uusi siellä kotonaan häärää. Korujen käyttöä en ymmärrä ja mielestäni sinä voisitkin siitä aikuisena ASIALLISESTI kysyä isältäsi. Sanot että asia häiritsee sinua ja mielestäsi se ei ole sopivaa.

Vierailija
8/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 19:52"]

Kannatan eläkeläisten uusia suhteita! Ihmisiä ne eläkeläisetkin on, kaipaa seuraa, kosketusta, hellyyttä ja jonkun jonka kanssa elää arkea.

Ja jos he yhdessä asuvat, niin tietenkin se uusi siellä kotonaan häärää. Korujen käyttöä en ymmärrä ja mielestäni sinä voisitkin siitä aikuisena ASIALLISESTI kysyä isältäsi. Sanot että asia häiritsee sinua ja mielestäsi se ei ole sopivaa.

[/quote]

No, olen sanonut mutta ukko ystävällisesti ilmoitti, ettei MYY niitä. Voi vittu! Sorgen, oon vähän viinipäissäni, mutta vituttaa aivan oleellisesti.

Vierailija
9/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut olisi voinut kyllä jakaa esim perunkirjoituksessa. Mutta isäsi on aikuinen ja hänellä on oikeus alkaa uuteen suhteeseen jos haluaa, vaikka se lapsista pahalta tuntuisi.

Vierailija
10/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

All right, ainoalla rintaperillisellä ja lapsella ei siis ole oikeutta edes äitinsä omaisuuteen. Kuolkoon rauhassa, kai sitten joku lakimies jossain vaiheessa ilmoittaa asiasta.

Vierailija
11/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korut muka voivat olla isälläsi? Ne kuuluvat lapsille, ei isällesi.

Vierailija
12/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai isäsi mene naimisiin? Ota selvää koska vanhat saattaa höpsähtää ja toinen köyhempi osapuoli on ovela eli jos naimisiin niin avioehto ehdottomasti jos varakas osapuoli. 

Vierailija
13/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin äidin hautajaisten

jälkeen isä jakoi äidin korut lapsille (tyttäriä vain)

Vierailija
14/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:01"]

[/quote]

Meillä isä antoi kuolleen äitimme korut salarakkaalleen joka esiteltiin sopivasti hautajaisten jälkeen. Eivät malttaneet odottaa edes puolta vuotta.

Vierailija
15/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä onkin käytäntö varmasti, jos on normaali vanhempi. Isäni ei sitä ole. Olen huomannut. Vuorokausi äitini kuolemasta, olisin tehnyt pari peliliikettä toisin, mutta kun shokissa. Ukko ilmeisesti ei, suunnitellut kaiken.

Vierailija
16/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:01"]Ei kai isäsi mene naimisiin? Ota selvää koska vanhat saattaa höpsähtää ja toinen köyhempi osapuoli on ovela eli jos naimisiin niin avioehto ehdottomasti jos varakas osapuoli. 

[/quote]

Saahan sitä vaikka naimisiinkin mennä, eihän se jälkikasvulle kuulu, onneksi. Ja avioehdostakin päättävät asianomaiset, eivät kummankaan jälkeläiset.

Vierailija
17/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:04"]

[/quote]

Meillä isä antoi kuolleen äitimme korut salarakkaalleen joka esiteltiin sopivasti hautajaisten jälkeen. Eivät malttaneet odottaa edes puolta vuotta.

[/quote]

Saatanan kyrvät!

Vierailija
18/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:01"]Ei kai isäsi mene naimisiin? Ota selvää koska vanhat saattaa höpsähtää ja toinen köyhempi osapuoli on ovela eli jos naimisiin niin avioehto ehdottomasti jos varakas osapuoli. 

[/quote]

Saahan sitä vaikka naimisiinkin mennä, eihän se jälkikasvulle kuulu, onneksi. Ja avioehdostakin päättävät asianomaiset, eivät kummankaan jälkeläiset.

[/quote]  vanhukset saattaa höpsähtää niin lasten tehtävä on valistaa . Ettei mene maat ja mannut vieraalle. 

Vierailija
19/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pyytää äitisi korut itsellesi muistona äidistäsi? Älä mainitse mitään uuden naisen (mielestäni todella oudoista) tavoista.

Vierailija
20/31 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt perkele. En halua siltä ukolta mitään, aivan sama vaikka tekisi perinnöttömäksi, tulen toimeen itsekin varsin mukavasti mieheni kanssa, mutta niillä koruilla on TUNNEARVO! Kukaan pubiruusu ei ymmärrä, että ne tietyt korut merkitsevät minulle jotakin. Se vituttaa. Muuten saavat olla, en halua olla tekemisissä moisten paskiaisten kanssa missään muussa yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän