Voihan kamala kampaaja
Olipahan kampaajakäynti. Varasin leikkauksen, johon kuuluu pesu ja föönaus. Perillä selitin kampaajalle että pitkät hiukset haluan kerroksittain leikattavan, jotta pidennys näyttää luonnolliselta. Hän sitten alkoi leikata ja en huomannut mitään poikkeavaa.
Tosin hiusten pesua en saanut, hiukset märäksi suihkepullolla + föönaus. Hiuksia vilautti pelillä, en edelleenkään huomannut vikaa. Maksoin ja lähdin, kampaaja laittoi hiukset letille.
Kotona avasin hiukset ja itku meinasi tulla. Kerroksittain leikatut hiukset ovat sieltä täältä leikelty kuin "palasiksi". On tikkusuoraa leikkausjälkeä , osa hiuksista 10cm - 5cm lyhennyksillä. Näyttää aivan kamalalta.
Ymmärrän että osittain näyttää tältä myös raitojen takia, mutta eipä värjäys tätä pelasta.. Kampaaja oli työläinen, otanko huomenna yhteyttä kampaamon omistajaan vai nielenkö tappioni ja maksan muualle korjauksen?
Kommentit (23)
Selvitin joskus ja jos haluaa valittaa niin se oli joku kampaajien oma kähertäjäliitto. No, kenenköhän puolella ne on.
Kun onnistun löytämään kampaajan joka kuuntelee mitä haluan tehtävän, ja toteuttaa sen myös toivomallani tavalla, käyn siellä usein. Oma ongelma on kyllä ihan omaa laiskuutta/syytä, mutta ongelma silti. Mulla on irokeesi (matala, ei mitään papukaijan helttaa) ja hiukset kasvaa nopeasti. Joudun siis käymään kampaajalla usein trimmauttamassa sivulta ja takaa ettei kasva ns. mikrofonitukka. Joka kerta täsmennän, että päälaen töyhtöä lukuunottamatta pää saa mielellään olla kalju. Alkaa aina armoton arpominen ja empiminen. "Leikkaanks mä siis kuuden millin sängen, vai saako jäädä vähän pidemmäksi?" Siis kun kalju on kalju. Ei siinä mitään sänkeä silloin ole. Omaa saamattomuuttahan tämä on kun en itse opettele ajeleen, mutta ei voi oikeasti kaljua ymmärtää pitkäksi sängeksi.
Missä se kuva viipyy?