Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aloitin karppauksen - ihanaa!

Vierailija
17.07.2021 |

Tähän mennessä tänään mennyt puoli kiloa jauhelihaa ja pari kanankoipea. Kolmea eri juustoa oliiviöljyssä. Manchego-juusto oli parasta. Muutaman tunnin päästä lounas, jossa friteerattuja kasviksia oliiviöljyssä ja vaahdotetulla kermalla. Voiko painon pudottaminen olla näin helppoa jos oikeesti toimii?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin mene. Sinun pitää laske makrot. Ovat varmaan jo täyttyneet ainakin proteiinin osalta.

Vierailija
2/6 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin! Itsekin aloitin karppauksen vuosi sitten ja nyt normaalipainossa. Pudotin 50 kiloa! Mä vielä aluksi join aina vähän oliiviöljyä, mutta se alkoi tökkimään, joten aloin sekoittamaan ruokiin. Ja ostin myös frittikeittimen. Kunhan oot vaan tarkka hiilareiden kanssa niin kyllä lähtee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, viikon päästä kun käyt vaakalla niin näet miten tuo dieettisi toimii :D älä pety!

Vierailija
4/6 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin mene. Sinun pitää laske makrot. Ovat varmaan jo täyttyneet ainakin proteiinin osalta.

No mä saatoin syödä kanan rintaa ainakin karpatessa ainakin 4-5 kappaletta päivässä. En huomannut proteiineja ongelmaksi. Tai ei ainakaan estänyt painon pudotusta. Ja siis söin muutakin proteiinia toki päivässä: kolme kananmunaa ja pekoniia aamupalaksi, fetajuustoja rasian välipalaksi jne. Luulen, että koska hiilarit oli niin matalat niin sitten se ylimääräinen energia kului rasvasta ja proteiinista. Oon sitä mieltä, että karppaamisessa ei ole makroilla väliä. Mulla ainakin lihasten suhteellinen osuus kasvoi

Vierailija
5/6 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaloreita tulee enemmän kuin kuluttaa, kyllä se rasvana varastoituu, tuli se missä muodossa tahansa. Karppauksen laihduttava vaikutus perustuu siihen että rasvainen ruoka täyttää ja sitä ei moni pysty syömään kulutustaan enemmän.

Vierailija
6/6 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä aloitus on.

Mutta jatkakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme