Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö, että 17-18-vuotias harrastaa seksiä?

Vierailija
22.07.2014 |

Niin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hyväksyn. 16 on musta aika hyvä raja. Nykyään tosin tuntuu että on hieno homma jos tyttö pysyy neitsyenä edes 15 vuotiaaksi asti, saati sitten kun oma tyttäreni (nyt 1v) on siinä iässä. Nykyään tuntuu että jo monet seiskaluokkalaiset harrastavat seksiä :( Itse olin 15. En koe että se olisi ollut liian aikaista (olin todella kypsä ikäisekseni ja osasin hoitaa ehkäisyn) mutta toivon että olisin kunnioittanut itseäni enemmän ja odottanut sen oikeasti kivan pojan löytymistä enkä vain hypännyt sänkyyn sen ekan kanssa joka osoitti pitävänsä minusta, sillä tämä sama poika olikin parin viikon päästä jo jonkun toisen sängyssä :/ Toivottavasti siis oma tyttäreni löytää mukavan pojan jonka kanssa seurustelee jo jonkun aikaa ennen sänkyyn menoa, ja että hän olisi tosiaan edes sen 15, mielummin tietty 16 mutta enhän mä voi sanoa että 15 on liian aikaisin kun ei se mullekkaan ollut

Vierailija
2/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan 13-16-vuotiaita enkä toivoisi yhdenkään oppilaani aloittelevan seksielämäänsä tuossa iässä. Kyse on lapsista. Vanhemmat toki usein kehuvat, miten vastuullsia ja kypsiä ovat, mutta koulussa näkee kyllä, mitä ryhmäpaine, näyttämisenhalu ja uho saavat aikaan.

Olen opettanut useampaakin teiniäitiä, ja jokainen näistä on ollut niin rakkauden ja läheisyyden nälkäinen, ettei ole tosikaan. Monta kertaa olisi tehnyt mieli vain halata ja sanoa, että saa olla lapsi, ei tarvitse olla vielä aikuinen, mutta pahahan se on mennä näitä teinejä koskemaankaan.  Siinä on syytteessä ja nopeasti.

En ole vielä tavannut kypsää 13-16-vuotiasta, siis sellaista, jolla on aikuisen kyky ennakoida tulevaisuutta, tekojensa seurauksia ja hintaa niille. Teinit elävät nyt-hetkeä. Tulevaisuutta suunnitellaan hyvin lapsellisista lähtökohdista. Suurin osa teineistä on fiksuja, empaattisia ja jopa vastuullisiakin mutta edelleen he ovat lapsia, heillä on lasten kokemusmaailma ja aikuisten maailmasta vain pelkkiä haavekuvia. Kyllä tuon ikäiset ovat liian nuoria aloittelemaan seksielämää vanhemmuudesta nyt puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin Ikis saa aikaiseksi näin paljon asiallista keskustelua avaukseensa.

Vierailija
4/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki

Vierailija
5/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta?

Vierailija
6/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. Pidän tuota oikein hyvänä ikänä aloitella seksielämää jos on hyvä kumppani jonka kanssa kokeilla.

Vierailija
7/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaah, olen realisti ja uskon, että poikani harrastavat seksiä 17-18v iässä. Toki toivon, että eivät vielä harrastaisi, mutta kuten sanoin niin olen realisti asian suhteen. Ja toisaalta, toivon myös sitä, että ovat ainakin tuon 17-18v seksielämän aloittaessaan..eli eivät ainakaan peruskouluikäisinä ala paneskelemaan.

Yhtä kaikki meille ilmestyy tässä parin vuoden sisällä kh kaappiin kulhollinen kondomeja ja nyt 7lk menevä esikoinen on silloin tietoinen asiasta, tietää kyllä jo nyt että se on "yksi luikaus mikä voi loppuelämän muuttaa= isyys".

Vierailija
8/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin huolestunut tuon ikäisestä, joka ei harrastaisi minkäänlaista seksiä.

Vierailija
9/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on hyvästä ja akateemisesta suvusta, olen sanonut että sitten vasta voi aloittaa sukupuolielämän kun on valmis kantamaan vastuun mahdollisista riskeistä. Ei teiniäitejä tähän sukuun!

Vierailija
10/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko provoilusta enää voitu tehdä helpompaa? AP:n postaus vaatisi ensiksi kirjainten yleisyyden tutkimista kielessä, jonka jälkeen provokaatio voitaisiin luokitella huonoksi sen perusteella ensinnäkin, kuinka pitkä teksti on, ja toisekseen käyttämällä puhtaasti syntaksia. Nämä ovat puhtaita korrelaatteja, joiden käyttämisessä tapahtuu niin ali- kuin ylilyöntejäkin, mutta pääsääntöisesti typeryyden havaitsemiseen ei tarvita edes semantiikkaa. Kyse on kuitenkin konjugaatista.

Ottakaa yhteyttä jos haluatte automaattista valvontaa. (Just joo. Noita sossumammoja ja pervoje en palvele edes rahasta.)

Vierailija
11/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa meillä ei hyväksytä ja se on abortti. Kunhan tämän muistavat mielessä.

Vierailija
12/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:35"]

Yhtä asiaa meillä ei hyväksytä ja se on abortti. Kunhan tämän muistavat mielessä.

[/quote]

Mitäs jos eivät "muista"?

Vierailija
13/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asiahan on se ikuisuusjuttu, joka siiirtyy sukupolvelta toiselle. Etenkin tyttöjen suhteen vanhemmat ovat paniikissa, kun sieltä saattaa se lapsi tulla... Mutta antaa teinien touhuta. Puhukaa asioista ja ostakaa kumeja. Olen itse 40v mies ja tuntuu, että omasta "tolloiluajastani" on vain hetki.

Vierailija
14/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväksyn, jos kumppani on suurinpiirtein saman ikäinen ja kumpikin osaa huolehtia ehkäisystä. 18-vuotiashan on jo aikuinen, miten voisin kieltää aikuista harrastamasta seksiä? 

Vierailija
15/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:27"]

Meidän perhe on hyvästä ja akateemisesta suvusta, olen sanonut että sitten vasta voi aloittaa sukupuolielämän kun on valmis kantamaan vastuun mahdollisista riskeistä. Ei teiniäitejä tähän sukuun!

[/quote]

Tärkee huomio tuo, että olette hyvää ja akateemista sukua! =)

Vierailija
16/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin huolestunut tuon ikäisestä, joka ei harrastaisi minkäänlaista seksiä.

[/quote]

No hohhoijaa! Varmaan sitten veisit esim. 17-vuotiaan ujon pojan maksullisiin jos ei muuten olisi poikuudestaan päässyt. Mieti vähän. 

Vierailija
17/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:03"]

[/quote]

No hohhoijaa! Varmaan sitten veisit esim. 17-vuotiaan ujon pojan maksullisiin jos ei muuten olisi poikuudestaan päässyt. Mieti vähän. 

[/quote]

Vai tarkoitatko myöskin masturbointia?

Vierailija
18/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minua on alapeukuteltu??

-5-

Vierailija
19/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:26"]

Njaah, olen realisti ja uskon, että poikani harrastavat seksiä 17-18v iässä. Toki toivon, että eivät vielä harrastaisi, mutta kuten sanoin niin olen realisti asian suhteen. Ja toisaalta, toivon myös sitä, että ovat ainakin tuon 17-18v seksielämän aloittaessaan..eli eivät ainakaan peruskouluikäisinä ala paneskelemaan.

Yhtä kaikki meille ilmestyy tässä parin vuoden sisällä kh kaappiin kulhollinen kondomeja ja nyt 7lk menevä esikoinen on silloin tietoinen asiasta, tietää kyllä jo nyt että se on "yksi luikaus mikä voi loppuelämän muuttaa= isyys".

[/quote]

*Näkee sielunsa silmillä kuinka nuori poika tuo tytön kotiinsa ja ehdottaa seksiä kun äiti on ostanut kondomeja. Onhan se helppoa ja ei tarvitse niin kauan miettiä harrastaako vai ei kun varmuusväline on käden ulottuvilla.*

Vierailija
20/36 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:03"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä, noinhan tossa JUST sanottiinkin! Upee lukutaito kyllä sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi