Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on hoikalla ja laihalla?

Vierailija
22.07.2014 |

Ei aavistustakaan..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka = nätillä tavalla kevyt, laiha = rumalla tavalla kevyt

Vierailija
2/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka on terve bmi. Ja näyttää terveeltä. Laihalla on alipainoisen bmi ja näyttää luurangolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n mukaan laihoja ovat kaikki, joiden BMI on alle 25

Vierailija
4/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:28"]

Hoikka on terve bmi. Ja näyttää terveeltä. Laihalla on alipainoisen bmi ja näyttää luurangolta.

[/quote]

Ai, no sitä mä just ihmettelin kun itse olen mielestäni laiha, mulla mun bmi on kyllä 20. Eli ihan normaali. Oon aina ajatellut että laiha=normaali, eli laiha :D Hoikka on ehkä joku vähän tukevampi sitten?

Vierailija
5/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks hoikka sitten BMI normaalipainon ylärajoilla?

Mun mielestä laiha on se ns. normi, oon aina luullut niin. Aion kyllä jatkossakin pitää itseäni laihana samoin kuin muitakin laihoja, ei laiha ole mikään anoreksinen?! Ihme mammojen sekoilua taas!

Vierailija
6/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha on BMI jotain alle 20, hoikka about 20-23 mun mielestä. Yksilöllistä vaihtelua toki esiintyy.

Vierailija
7/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:28"]

[/quote]

Ai, no sitä mä just ihmettelin kun itse olen mielestäni laiha, mulla mun bmi on kyllä 20. Eli ihan normaali. Oon aina ajatellut että laiha=normaali, eli laiha :D Hoikka on ehkä joku vähän tukevampi sitten?

[/quote]

Olet siis hoikka = normaalipainon alarajoilla. Olisit laiha, jos sinun BMI olisi alle 18.

Vierailija
8/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laiha = alipainoinen

hoikka = siro ja kevytrakenteinen normaalipainoinen

normaalipainoinen = no.. normaalipainoinen

lihava = lihava

jne.

Vierailija
9/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanpituisista ja samanpainoisista ihmisistä toinen voi vaikuttaa hoikalta ja toinen laihalta. Hoikka on sirorakenteisempi kuin laiha. Laihalla konkottaa olka- ja lantioluut, hoikalla ei. Ihmisillä kun tuppaa olemaan erimallinen luusto, toisella on kapeat hartiat ja toisella leveät.

Vierailija
10/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyh, kyllä mä aion laihaksi itseäni kutsua tällä bmi:llä (20). Laiha ja lihava, ihan turha noita muita kategorioita on olla. Esim normaalipainoinen, LOL laiha ON normaalipainoinen!

Vierailija
11/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka on terveen ja naisellisen näköinen ilman ylimääräistä läskiä ja laiha taas on luuta ja nahkaa. Siis kun puhutaan naisista.

Vierailija
12/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka on termi, jota laihat käyttävät kaunistellessaan ulkonäköään.

Vierailija
13/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, koska olen kiinteä ja suht pienikokoinen. Minulla on kuitenkin ihan muotojakin ja painoindeksini on n. 21. Laihalla ei ole muotoja yleensä, vaan on, no, laiha. Pieni lantio ja laiha varsi. Enemmänkin synnynnäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi