Hoikkuus ei tee kenestäkään automaattisesti hyvännäköistä
Tämä on joillekin naisille ihan kestämätön fakta nieltäväksi. Aina kun ollaan tyttöporukassa liikenteessä niin saan (bmi29) huomattavasti enemmän huomiota kuin yksikään hoikka tyttökaverini. Tämä myös aiheuttaa silminnähden närää heissä. Naurua silmiin ja suuhun vaan niin ei tarvitse olla yksin jos ei halua, on sitten minkänäköinen tahansa. t. Onnellinen punkero
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:18"]
5 on oikeassa. Ei kaikki hoikat välttämättä ole hyvännäköisiä tai lihavat rumia, mutta kyllä sama henkilö on normaalipainoisena/hoikkana AINA paremman näköinen kuin lihavana. Paitsi ehkä jonkun läskifetisistin mielestä.
[/quote] juuri tuli joku elokuva jossa oli Susanna Indren pyöreämpänä ja ennenkuin tunnistin niin katsoin että ompa seksikäs nainen. Eipä ole enää, vaikka itse niin luuleekin.
Ja tuntuu olevan monille laihoille naisille ihan maailman hirvein asia että joku lihava on itsevarma ja tyytyväinen itteensä. Ihan kuin lihavalla ei ois oikeutta pitää itsestään enempää kuin laiha pitää itsestään.
Tunnen monta hoikkaa mutta naamasta helvetin rumaa. Samoin tunnen monta lihavaa, mutta kasvoista tosi kaunista. Toki toisinkin päin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:33"]Olen hoikka ja vaalea, pitkät hiukset. Kaverini on hiuksiltaan samanlainen, mutta kropaltaan n 10kg ylipainoinen. Kun olemme liikenteessä, kuten viimeksi ravintolassa pitsalla, ei joku nuori mies saanut katsettaan irti tästä kaveristani. Sormus oli miehellä sormessa. Olisi taatusti kaverini saanut petiseuraa, mutta ehhei.
[/quote]
Ja sitten heräsit toiveunestasi. Läski.
[/quote] Tää on kova paikka toisille, myönnetään. Kyllä sä siitä =)
Mun miestä haukutaan homoksi. Olen rinnaton bmi 17,5.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:18"]
5 on oikeassa. Ei kaikki hoikat välttämättä ole hyvännäköisiä tai lihavat rumia, mutta kyllä sama henkilö on normaalipainoisena/hoikkana AINA paremman näköinen kuin lihavana. Paitsi ehkä jonkun läskifetisistin mielestä.
[/quote] juuri tuli joku elokuva jossa oli Susanna Indren pyöreämpänä ja ennenkuin tunnistin niin katsoin että ompa seksikäs nainen. Eipä ole enää, vaikka itse niin luuleekin.
[/quote]
Se nainen ei ole seksikäs pulleana eikä laihana.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:18"]
[/quote]
Sama Rakel Lignellillä. Ennen oli kiihottava, nyt kurttuinen mummo.
Tästä ketjuta näkee taas, että ihmisten mielestä on ihan ok haukkua hoikkia naisia. Olen hoikka nainen, olen aina ollut, olen tyytyväinen vartalooni. En ole ruma. Luut ei törrötä, on lantio ja rinnat. Älkää viittikö haukkua toisten ulkonäköä, teidän pitäisi olla aikuisia...
Nainen on kamalan näköinen ilman muotoja.
Mitä sitten yrität todistella tällä keskustelulla ap? Jos olet täysin tyytyväinen itseesi, miksi vertaat itseäsi hoikempiin ystäviisi ja painat heitä alas? Itse en puhuisi ystävistäni tuohon sävyyn ikinä. Hoikkiakin on monen mallisia: fitnessiä ja laihaläskiä ja kaikkea siltä väliltä. Lisäksi naama vaikuttaa kokonaisuuteen, news flash? Jos tässä keskustelussa mukana olevat pullukat ovat todella niin tyytyväisiä itseensä niin ihmettelempä vaan, miksi sitten tarve dissata muita :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:56"]
[/quote]
ja mitähän ne muodot mahtaa olla? Tissit ja perse vaiko sen sijaan neljä vararengasta vyötäröllä ja selluliittimuhkurat reisissä? Menkää nyt ihan tosi itseenne
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:57"]Mitä sitten yrität todistella tällä keskustelulla ap? Jos olet täysin tyytyväinen itseesi, miksi vertaat itseäsi hoikempiin ystäviisi ja painat heitä alas? Itse en puhuisi ystävistäni tuohon sävyyn ikinä. Hoikkiakin on monen mallisia: fitnessiä ja laihaläskiä ja kaikkea siltä väliltä. Lisäksi naama vaikuttaa kokonaisuuteen, news flash? Jos tässä keskustelussa mukana olevat pullukat ovat todella niin tyytyväisiä itseensä niin ihmettelempä vaan, miksi sitten tarve dissata muita :)
[/quote]
PREACH.
Mitä yritän todistella tällä avauksella. En sen kummemmin mitään kuin jo mitä kirjoitin. Onpa ystäväni kettuilleet minulle muodoistani myös, meillä on hyvät välit, ihan todella. Kunhan vaan totesin viimeisen terassi-illan havainnot. Että kyllä iloisen punkeron seuraan on enemmän tulijoita kuin nutturasuisten hoikkien. Ja jos nyt aidosti ihmiset osaa lukea niin tässä ketjussa on saanut niin punkerot kuin hoikatkin palautetta osakseen. Eniten haluisin korostaa sitä, että viehättävyys on muutakuin ulkonäköä. En oikein muuta. -ap
Niimpä ne miehetkin luulee ja ihmettelee kun hyvävartaloinen mies ei saa naista.
En ole kyllä koskaan olettanut, että hoikkuus olisi joku tie kauneuteen, enkä usko monenkasn olettavan näin. Tosin lihavuus yleensä vie sen kauneuden, kun näyttää pöhöttyneeltä porsaalta.
"Real woman is what ever the hell she wants to be"
antaisitte kaikkien kukkien kukkia. Sen sijaan että keskitytte arvostelemaan muita kannattaisi kiinnittää huomio omaan hyvinvointiinne ja tyytyväisyyteenne
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:38"]
Ja tuntuu olevan monille laihoille naisille ihan maailman hirvein asia että joku lihava on itsevarma ja tyytyväinen itteensä. Ihan kuin lihavalla ei ois oikeutta pitää itsestään enempää kuin laiha pitää itsestään.
[/quote]
olisko päinvastoin. Täällähän pullerot taas on todistelemassa miten läski on viehättävää.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:56"]
[/quote]
ja mitähän ne muodot mahtaa olla? Tissit ja perse vaiko sen sijaan neljä vararengasta vyötäröllä ja selluliittimuhkurat reisissä? Menkää nyt ihan tosi itseenne
[/quote]
No niinpä! Hoikat naiset on ihania, yleensä ei fläsät tai anorektikot
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:33"]Olen hoikka ja vaalea, pitkät hiukset. Kaverini on hiuksiltaan samanlainen, mutta kropaltaan n 10kg ylipainoinen. Kun olemme liikenteessä, kuten viimeksi ravintolassa pitsalla, ei joku nuori mies saanut katsettaan irti tästä kaveristani. Sormus oli miehellä sormessa. Olisi taatusti kaverini saanut petiseuraa, mutta ehhei.
[/quote]
Ja sitten heräsit toiveunestasi. Läski.