Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikkuus ei tee kenestäkään automaattisesti hyvännäköistä

Vierailija
22.07.2014 |

Tämä on joillekin naisille ihan kestämätön fakta nieltäväksi. Aina kun ollaan tyttöporukassa liikenteessä niin saan (bmi29) huomattavasti enemmän huomiota kuin yksikään hoikka tyttökaverini. Tämä myös aiheuttaa silminnähden närää heissä. Naurua silmiin ja suuhun vaan niin ei tarvitse olla yksin jos ei halua, on sitten minkänäköinen tahansa. t. Onnellinen punkero

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:18"]

5 on oikeassa. Ei kaikki hoikat välttämättä ole hyvännäköisiä tai lihavat rumia, mutta kyllä sama henkilö on normaalipainoisena/hoikkana AINA paremman näköinen kuin lihavana. Paitsi ehkä jonkun läskifetisistin mielestä.

[/quote] juuri tuli joku elokuva jossa oli Susanna Indren pyöreämpänä ja ennenkuin tunnistin niin katsoin että ompa seksikäs nainen. Eipä ole enää, vaikka itse niin luuleekin.

[/quote]

Se nainen ei ole seksikäs pulleana eikä laihana.

[/quote] No siinä kohtauksessa sattui olemaan.

Vierailija
42/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siitäkään jos rumaa laihaa lautaa joku iskee

Ei tietenkään. Mutta tämän ketjun aloittaja väitti olevansa paremman näköinen kuin kaverinsa sillä perusteella, että häntä tullaan iskemään baarissa.

On muuten aika ikävää haukkua toista rumaksi laudaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule AP,

Suurin osa sporttisista itsestään huolehtivista miehistä ei todellakaan kelpuuta BMI 29 varustettua naista!!! Vaikka hymyilisit kilpaa Naantalin auringon kanssa. Se on fakta. Lihavuutesi valitettavasti kertoo sinusta enemmän kuin tiedätkään: 1. Et välitä urheilusta etkä pidä itsestäsi huolta 2. Sinulla on todennäköisimmin psyykenlääkitys. Tämä kuule karsii aika hemmetin moista miestä pois siltä listalta, jotka sinut huolisi. Jos mies haluaa helpon kännipanon, voi hän silloin valita läskin, koska he ovat helppoja.

Hoikka, itsestään huolta pitävä, iloinen ja positiivinen nainen saa yleensä VALITA miesseuransa. Sinulle valitettavasti jää ne, jotka sinut huolivat. Tämä on karu totuus. Jos muuta itsellesi uskottelet, se on taas yksi lihavan ihmisen itsensä pettämiskeino muiden asioiden joukossa.

Laiha on eri asia kuin hoikka tai normaalipainoinen. BMI 29 on AINA merkittävä lihavuus.

Vierailija
44/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:13"]Kuule AP,

Suurin osa sporttisista itsestään huolehtivista miehistä ei todellakaan kelpuuta BMI 29 varustettua naista!!! Vaikka hymyilisit kilpaa Naantalin auringon kanssa. Se on fakta. Lihavuutesi valitettavasti kertoo sinusta enemmän kuin tiedätkään: 1. Et välitä urheilusta etkä pidä itsestäsi huolta 2. Sinulla on todennäköisimmin psyykenlääkitys. Tämä kuule karsii aika hemmetin moista miestä pois siltä listalta, jotka sinut huolisi. Jos mies haluaa helpon kännipanon, voi hän silloin valita läskin, koska he ovat helppoja.

Hoikka, itsestään huolta pitävä, iloinen ja positiivinen nainen saa yleensä VALITA miesseuransa. Sinulle valitettavasti jää ne, jotka sinut huolivat. Tämä on karu totuus. Jos muuta itsellesi uskottelet, se on taas yksi lihavan ihmisen itsensä pettämiskeino muiden asioiden joukossa.

Laiha on eri asia kuin hoikka tai normaalipainoinen. BMI 29 on AINA merkittävä lihavuus.

[/quote]

Et sinä tiedä kaikkien miesten naismakua. Joku ottaa ennemmin pulskan kuin hoikan. Ja bmi 29 on lievä lihavuus (bmi 25-29) Bmi 30 on merkittävä lihavuus

Vierailija
45/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä ne hoikat itsevarmat muijat vonkaa munaa ja läskit on ujoja.

Terkuin mies

Vierailija
46/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:25"]Miehenä sanoisin, että kumpikaan ei kiinnosta. Pidän kauniista, liinunnallisista ja sopusuhtaisista pitkätukkaisista naisista. Jos liikenteessä on muijalauma, jossa hoikkia taviksia ja joku perusnätti (naamasta) punkero, niin ei siinä kovin kiinnostavaa lihaa ole tarjolla. Sopusuhtainen kuitenkin aina parempi kuin pullero.

[/quote]

Itse olet varmasti todella kuuma pakkaus.... not.

Vierailija
47/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet vitun sairas ämmä. Kukaan ei ainakaan vaimokseen noin ilkeää huoli. Mun tuntemat jakovosut on kaikki sun kaltaisia minä minä tyyppejä ja lihavat uskollisia ja vaatimattomia. Sitä paitsi ota selvää. Bmi 29 on lievä lihavuus. Sulla niitä pääongelmia on jos ap:n tarina noin otti voimille.

Vierailija
48/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin rumaa kuin itseensä tyytymätön katkera ämmä, joka purkaa pahaa oloaan pois arvostelemalla vieraita ihmisiä, oli syy siihen sitten ylipaino tai hoikkuus

Vierailija
49/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka on tyytyväinen elämäänsä, ei ole tarvetta haukkua muita. Jokaisella haukkujalla on paska olo ja paska elämä ja purkavat sitä muihin. Tämä on fakta.

Vierailija
50/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:27"]Mikään ei ole niin rumaa kuin itseensä tyytymätön katkera ämmä, joka purkaa pahaa oloaan pois arvostelemalla vieraita ihmisiä, oli syy siihen sitten ylipaino tai hoikkuus

[/quote]

(Y)

Vierailija
51/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:02"]

Minusta lihavat naiset ovat kauniita, mutta palstan perusteella en saa ajatella näin vaan minun olisi ihan pakko ihailla treenattuja salimimmejä.

[/quote]

saat ajatella, aivan vapaasti! Mutta älä käy dissaamaan niitä salimimmejäkään (ainakaan ääneen, ajattele mitä tykkäät). Ja sama pätee ehdottomasti myös toisin päin. Se on sitä, mikä tekee tästäkin keskustelusta niin surullista luettavaa. 

[/quote]

En dissaa, kyllä minä salimimminkin takapuolta katson siinä missä muidenkin. Pointtini oli, että pidän SEKÄ treenatuista ja laihoista ETTÄ lihavista naisista. Omaksi puolisoksi en haluaisi himourheilijaa, kun en sellainen ole itsekään, joskaan en myöskään lihava.

Vierailija
52/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Lihava voi olla kasvoista kaunis, lihava voi olla kasvoistakin ruma, lihavan kroppa on aina ruma. Hoikka voi olla ruma, hoikka voi olla kasvoista kaunis, hoikan kroppa on yleensä kaunis. 

Vierailija
53/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma läski vs ruma laiha, kyllä se laiha vaan näyttää paremmalta

Vierailija
54/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:45"]Joo... Lihava voi olla kasvoista kaunis, lihava voi olla kasvoistakin ruma, lihavan kroppa on aina ruma. Hoikka voi olla ruma, hoikka voi olla kasvoista kaunis, hoikan kroppa on yleensä kaunis. 

[/quote]

Mun kroppa on ruma. Alipainoinen, luut näkyy, ei takamusta, ei rintoja. Vihaan kroppaani ja miehet kiertää kaukaa

Vierailija
55/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:45"]Joo... Lihava voi olla kasvoista kaunis, lihava voi olla kasvoistakin ruma, lihavan kroppa on aina ruma. Hoikka voi olla ruma, hoikka voi olla kasvoista kaunis, hoikan kroppa on yleensä kaunis. 

[/quote]

Mun kroppa on ruma. Alipainoinen, luut näkyy, ei takamusta, ei rintoja. Vihaan kroppaani ja miehet kiertää kaukaa

[/quote]

Hoikka ja alipainoninen eivät ole synonyymeja. 

Vierailija
56/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan terveeltä näyttävää. Moni nainen sortuu laihduttamaan liikaa ja on sitten aivan anorektinen. Tällöin kasvoistakin lähtee rasva ja posket menee klommolle rumasti. Olen myös nähnyt monia parikymppisiä joilla kasvot muistuttavat 35 vuotiasta! Juonteet tulevat esille. Eli jos pärstä kärsii on hyvä aika lopettaa pelleily.

Vierailija
57/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olen naispuolisten kavereitteni kanssa liikenteessä, me vietämme aikaa keskenämme emmekä keräile minkäänlaisia huomionosoituksia.

Vierailija
58/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että naisten rooli on monien miesten mielestä pelkkä piparinkantoteline, kun itse alennatte itsenne sellaisiksi. Miehet päättävät, millainen naisen pitää olla, ja te kilpailette, kuka on eniten sellainen.

M29

Vierailija
59/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pyöreäkin muoto...

Vierailija
60/78 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:07"]Hyvännäköisyyttä on monenlaista. Hoikka on helpommin kaunisvartaloinen. Kasvoiltaan hoikka voi sitten olla millainen vain. Kovin lihava ei voi olla kaunisvartaloinen, mutta kasvoiltaan hän voi olla hyvinkin kaunis. Miehille juuri kasvot taitavat olla se tärkeämpi juttu kuin vartalo.

[/quote]

Olet väärässä. Minusta lihava, rintava nainen on kaunisvartaloisempi kuin treenattu fitness-laiheliini. Ja vartalo on minulle tärkeämpi kuin kasvot, myönnän.

Ketju on lukittu.