Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyisyi lapsen isältä, voisko tämä pitää lasta enemmän...

Vierailija
22.07.2014 |

Mies ei edes vastannut viestiin! Olen loppuun palanut ja sanoin tämän lapsen isälle. Eihän sitä mun olot hetkauta eikä sen tartte niistä välittää, mutta olisin luullut, että oman lapsen olot kiinnostais.

Siis ei tosiaan ees vastannu mun viestiin! Mä oon kuullu, on olemassa semmosiaki miehiä, jotka eronkin jälkeen laittavat lapset etusijalle ja ilman muuta haluavat lapsia luokseen :o

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:00"]

Lapsi on alle eskari-iän ja luultavasti oisitte sitä mieltä, että Se on ihan tarpeeksi isällään ja että mulla on ihan tarpeeksi vapaa-aikaa.

ap

[/quote]

Jaa-ha. Symaptia ja empatia ei säteillyt niin lähdit tälle tielle. Kiukuttele yksinäsi ja hyvää kesää sinulle ja lapsellesi.

Vierailija
42/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:00"]Mieti asiaa vähän pintaa syvemmältä, miksi et tahdo jaksaa lastasi. Ongelma ei poistu sillä, että isä pitää lasta enemmän. Olet taas kohta samassa pisteessä. Toista ei voi muuttaa, mutta omaa eläämäänsä voi.

[/quote]

Hmm... Mulla on kyllä vahvasti Semmonen olo, että tartteisin vaan yksinkertaisesti enemmän omaa rauhaa.

ap

[/quote]

Pahasti vaan näyttää siltä, että emme voi saada kaikkea. Ikävä kyllä äitiyttä ei voi ulkoistaa vaan se vastuu on kannettava ja äitiys on sen verran erityisominaisuus, että sitä joutuu tekemään toisenlaisia valintoja, kuin isät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:00"]

Lapsi on alle eskari-iän ja luultavasti oisitte sitä mieltä, että Se on ihan tarpeeksi isällään ja että mulla on ihan tarpeeksi vapaa-aikaa.

ap

[/quote]

Jaa-ha. Symaptia ja empatia ei säteillyt niin lähdit tälle tielle. Kiukuttele yksinäsi ja hyvää kesää sinulle ja lapsellesi.

[/quote]

Siis täh. En kyllä ymmärrä mitä Tossa oli kiukuttelua... Lapsi on isällään VÄHÄN, eli todellakin suurimman osan ajasta mulla ja mun subjektiivinen kokemus on tästä Se, että mulla hajoo pää. Tarviiko sitä sen tarkemmin kertoa? :o

ap

Vierailija
44/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:00"]Mieti asiaa vähän pintaa syvemmältä, miksi et tahdo jaksaa lastasi. Ongelma ei poistu sillä, että isä pitää lasta enemmän. Olet taas kohta samassa pisteessä. Toista ei voi muuttaa, mutta omaa eläämäänsä voi.

[/quote]

Hmm... Mulla on kyllä vahvasti Semmonen olo, että tartteisin vaan yksinkertaisesti enemmän omaa rauhaa.

ap

[/quote]

Pahasti vaan näyttää siltä, että emme voi saada kaikkea. Ikävä kyllä äitiyttä ei voi ulkoistaa vaan se vastuu on kannettava ja äitiys on sen verran erityisominaisuus, että sitä joutuu tekemään toisenlaisia valintoja, kuin isät.

[/quote]

Mutta mun mielestä on erittäin epäreilua, että Se, joka ekana ehtii karkuun lähtemään, voi sanoutua kaikesta käytännön vastuusta irti. Olipa Se nyt sitten äiti tai isä.

Mä en varmaan ikinä pääse yli tuosta epäreiluuden tunnusta, varsinkaan niinä hetkinä kun apua tartteis ja ensisijainen vaihtoehto ois luonnollisesti lapsen toinen vanhempi.

ap

Vierailija
45/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä alan olla todella huolissani! valtavan paljon palstalla äidit 'valittavat' uupumista ja loppuunpalamista ja kaipaavat omaa aikaa. mistä ihmeestä se johtuu ja mistä se kertoo? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän