Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyisyi lapsen isältä, voisko tämä pitää lasta enemmän...

Vierailija
22.07.2014 |

Mies ei edes vastannut viestiin! Olen loppuun palanut ja sanoin tämän lapsen isälle. Eihän sitä mun olot hetkauta eikä sen tartte niistä välittää, mutta olisin luullut, että oman lapsen olot kiinnostais.

Siis ei tosiaan ees vastannu mun viestiin! Mä oon kuullu, on olemassa semmosiaki miehiä, jotka eronkin jälkeen laittavat lapset etusijalle ja ilman muuta haluavat lapsia luokseen :o

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais valita sellanen mies jolla on aivot ison munan sijaan.

Vierailija
2/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:50"]Kannattais valita sellanen mies jolla on aivot ison munan sijaan.

[/quote]

Tällä ei ollut ees iso muna...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:50"]Kannattais valita sellanen mies jolla on aivot ison munan sijaan.

[/quote]

Tällä ei ollut ees iso muna...

ap

Vierailija
4/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku siinä oli aivojen sijaan.

Vierailija
5/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mut etkö itsekkin juuri sanonut, että haluisit enemmän omaa aikaa. luulis et äitiä oma lapsi kiinnostaa... vai miten se nyt meni? pata kattilaa soimaa.

Vierailija
6/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kirjoitit viestin? Kirjoititko, että sinä tarvitset omaa aikaa, olet väsynyt ja masentunut, vai että teidän lapselle olisi nyt hyvä saada olla rennommassa ja ei niin kireässä ilmapiirissä, että lapsi tarvitsisi nyt hymyilevää ja osallistuvaa aikuista lähelleen? Laita uusi viesti ja ehdota siinä erilaisia ratkaisuja ja vaihtoehtoja. Kirjoita loppuun, että laitat viestejä kunnes saat vastauksen, asia on tärkeä lapselle. Jos laitat viestin sähköpostilla, laita perään myös tekstiviesti.

Vierailija
7/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, on miehiä jotka haluavat lapsen luokseen mahdollisimman paljon. 

Vierailija
8/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kotiutui juuri sairaalasta (siis mies), ja otti etälapsen luokseen samana päivänä. Kukaan ei olisi ihmetellyt, vaikkei lasta olisi ottanut, sen verran toipuminen kesken, mutta ikävä oli kova. Eli hyviä eroisejä kyllä on. Ymmärrän ap.n harmin.

Vierailija
9/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuitenkin on joskus lapsen kanssa? Minä tiedän useammankin miehen, jotka eivät eron jälkeen ole olleet minuuttiakaan lapsen kanssa. Suurin syy taitaa miehillä olla se, ettei ex pääse ulos etsimään uutta miestä vaan on pakko olla vain kotona lapsen kanssa. 

Vierailija
10/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isä on varahuoltaja, jonka voi ottaa esille kun äiti ei jaksa. Miksi ette heti alusta lähtien sopineet laajempia tapaamisia?! Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
11/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hyvä vanhemmuus ole sukupuolesta kiinni, eikä siitä asuuko lapsi samassa vai eri osoitteessa. Mutta ap, soita sille jos ei viesteihin vastaa. Ja esitä asia lapsen, ei itsesi näkökulmasta. Lapsi tarvitsee siteen kumpaankin vanhempaansa eikä ihmissuhde synny ilman että yhdessä vietetään aikaa...

Vierailija
12/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestiin sekä sen, että olen uupunut ja sen, että lapsen edun mukaista ois varmaan olla tasapainosempien aikuisten luona. Yritin olla mahdollisimman kohtelias ja neutraali, ettei tulisi riitaa.

Mä en suoraan sanottuna tiedä miehen kuvioista niin paljoa, että osaisin ehdotella mitään, odotin, että mies ehdottaisi jotain. Olen kyllä vähän loukkaantunut/hämmästynyt lapsen puolesta. Noinko vähän oma lapsi ja sen hyvinvointi kiinnostaa?? No, pärjäämmehän toki jotenkuten päivästä toiseen sitkutellen ja nukkumaanmenoaikasn minuutteja laskeskellen.

ap

Vierailija
13/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:16"]Eli isä on varahuoltaja, jonka voi ottaa esille kun äiti ei jaksa. Miksi ette heti alusta lähtien sopineet laajempia tapaamisia?! Sitä saa mitä tilaa. 

[/quote]

Mulla ei olisi todellakaan ollut mitään sitä vastaan, että isä enemmän olisi lapsen kanssa.

ap

Vierailija
14/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:16"]Eli isä on varahuoltaja, jonka voi ottaa esille kun äiti ei jaksa. Miksi ette heti alusta lähtien sopineet laajempia tapaamisia?! Sitä saa mitä tilaa. 

[/quote]

Mulla ei olisi todellakaan ollut mitään sitä vastaan, että isä enemmän olisi lapsen kanssa.

ap

Vierailija
15/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:21"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mutta et kuitenkaan ponnistellut asian eteen sen enempää vaan olit passiivisena tilanteen vietävissä, kunnes väsyit?! Ja nyt niiden isän vaistojen sitten pitäisi herätä. Ikävää se vaan on, että mies tekee noin samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan, kun voi niin tehdä. Juridisesti on säädetty, että isän ainoa velvollisuus on maksaa elatusta. Eikä sinulla ole oikeutta määritellä millaista se isyys on. Äitiys on valtion tukema oikeus, isyys saadaan äidin armosta noin karkeasti sanottuna.

Vierailija
16/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laitoit viestin?! 

Vierailija
17/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:27"]Koska laitoit viestin?! 

[/quote]

Pari päivää sitten.

ao

Vierailija
18/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:27"]Koska laitoit viestin?! 

[/quote]

Pari päivää sitten.

ao

[/quote]

Matkoilla?!

Vierailija
19/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille miehelle! Totta kai hänen kuuluu lapsen isänä ottaa lapsi hoitoon jos sinä et jaksa :o

Olen aika järkyttynyt. Minkähän ikäinen mies on kyseessä?!

Vierailija
20/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:32"]Soita sille miehelle! Totta kai hänen kuuluu lapsen isänä ottaa lapsi hoitoon jos sinä et jaksa :o

Olen aika järkyttynyt. Minkähän ikäinen mies on kyseessä?!

[/quote]

39 v. On Tää kyllä ihan surkuhupaisaa toisaalta...

ap