Mä tarkastelin nyt ulkonäköäni kriittisesti eikä tulos ollut imarteleva
yks orastava suhde päättyi just kuin seinään ja mietin mikä mätti. Tultiin tosi hyvin toimeen mut niinvaan mies häipyi sanaakaan sanomatta. Eli syy oli varmaan mun ulkonäössä ettei vaan sytyttänyt. Ylipainoa on, mutta olin aina luullut olevani silti ihan nätti. Vielä mitä, mulla on ollut keskivertoa kauniimmat kasvot aina mut nyt kun näpsin kuvia itsestäni kaikilta kanteilta niin näytän oikeesti aivan kamalalta. Kaksoisleuka ja pullottavat posket, varmaan tommosen timmin miehen on vaikea sellaisesta syttyä. Huoh, jos haluaa seuraa niin pitäis tehdä töitä ihan karseesti. Elämäntaparemontti on ollut tekeillä kauan mut ei taida kaksoisleukaa saada pois millään ilveellä.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:36"]Jos mies on jättänyt sinut kaksoisleuan takia, niin ethän sinä sellaisen kanssa haluaisi varmaan ollakaan?
Toisekseen, ulkonäkönsä kriittinen arvostelu (=haukkuminen) on turhinta hommaa ikinä. Siitä tulee vain paha mieli, eikä kehitä sinua tai varsinkaan itsetuntoasi millään tavalla. Jos olet oikeasti ylipainoinen, niin aloita ihmeessä elämäntaparemontti HYVINVOINTISI vuoksi. Muussa tapauksessa unohda se ulkonäkösi sättiminen ja keskity onnellisuutesi lisäämiseen ja itsesi kehittämiseen. Ulkonäköä on vaikea ja turha muuttaa, mutta jokainen fiksu mies haluaa naisen jolla on hyvä itsetunto ja joka pitää itsestään, on ns. sisäisesti kaunis.
Voimia sinulle.
[/quote]
Komppia tälle. Pieniä elämänmuutoksia ja tavoitteena terveellinen elämä ja hyvinvointi. Harva terve ja hyvinvoiva näyttää rumalta, kauneus tulee sisältäpäin.
Mä olen laiha mutta mun kasvot vaan ei ole sellaiset kauniit. Ihan rehellisesti sanottuna. Oon kyllä sievä, mutta en mitenkään upea. Eli tulos= miehet ei kiinnostu, eksät jätti, aina on joku oikeasti kauniimpi jota jaksaa katsella mielummin. Mun luonne on ihan ok mutta oikeasti miehet ON siinä määrin pinnallisia että hyväluonteisista valitaan tietysti se nätimpi.
Jos mies on jättänyt sinut kaksoisleuan takia, niin ethän sinä sellaisen kanssa haluaisi varmaan ollakaan?
Toisekseen, ulkonäkönsä kriittinen arvostelu (=haukkuminen) on turhinta hommaa ikinä. Siitä tulee vain paha mieli, eikä kehitä sinua tai varsinkaan itsetuntoasi millään tavalla. Jos olet oikeasti ylipainoinen, niin aloita ihmeessä elämäntaparemontti HYVINVOINTISI vuoksi. Muussa tapauksessa unohda se ulkonäkösi sättiminen ja keskity onnellisuutesi lisäämiseen ja itsesi kehittämiseen. Ulkonäköä on vaikea ja turha muuttaa, mutta jokainen fiksu mies haluaa naisen jolla on hyvä itsetunto ja joka pitää itsestään, on ns. sisäisesti kaunis.
Voimia sinulle.