Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tämä vakipanosysteemi enää toimi

Vierailija
22.07.2014 |

3 vuottahan tässä on puuhattu. Minä viihtyisin hänen kanssaan muutenkin, mutta hän on tiukkana säännöistä, tietyt päivät ja yhteydenotto-oikeus ainoastaan silloin jne. Molemmat siis olemme vapaita tahoillamme. Kai tämä täytyy lopettaa. Seurustelua en halua, mutta "jotain" syvällisempää kuitenkin. Tunnen itseni typeräksi kun ikääkin on jo 40v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapaatteko maanantai-iltaisin?

Vierailija
2/5 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:14"]3 vuottahan tässä on puuhattu. Minä viihtyisin hänen kanssaan muutenkin, mutta hän on tiukkana säännöistä, tietyt päivät ja yhteydenotto-oikeus ainoastaan silloin jne. Molemmat siis olemme vapaita tahoillamme. Kai tämä täytyy lopettaa. Seurustelua en halua, mutta "jotain" syvällisempää kuitenkin. Tunnen itseni typeräksi kun ikääkin on jo 40v.

[/quote]

Kyllä minä miehenä sanoisin sitä seurusteluksi, jos tapaamisissa tapahtuu muutakin kuin sitä kuuluisaa vaakamamboa. Älä tunne itseäsi typeräksi, olette vain ajautuneet tilanteeseen missä halut ja tarpeet eivät enää kohtaa. Uutta matoa koukkuun vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. eihän se seksikään voi ns.kehittyä kun ei saa toiseen tarvitsemaansa yhteyttä.Taidan kuitenkin olla sitoutuvaa tyyppiä. -ap

Vierailija
4/5 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non niin.. Tuli viesti, että "tuletko katsomaan illan leffan?" Mitäs jos menis ihan pokkana katsomaan vaan leffaa ja veis popparit mennessään, mitään aikomustakaan seksiin.. Tiedän, olen varmaan tosi lapsellinen ja ollut liikaa auringossa ;) -ap

Vierailija
5/5 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa että keski-ikäisillä ihmisillä on tuollaisia omituisia säätöjä. Eikö ole parempi olla vaan rehellinen myös itselleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä