Vaimoni haluaa katsella, kun panen toista naista
Vaimoni esitti toiveen, että panisin toista naista ja hän saisi katsella vierestä. Voisi luulla, että moinen olisi joka miehen unelma, mutta minua asia arveluttaa. Olemme käyneet stripparilla, jota vaimoni toiveesta koskettelin ja nuolin eri paikoista, mutta en oikein nauttinut siitä, sillä kyseinen nainen ei ollut vaimoni.
Olenko huono mies, jos kieltäydyn?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:33"]Vaimosi varmaan itsekin haluaisi vierasta kyrpää? Älä suostu, tosin en tiedä mitä vaimosi tekee sen jälkeen...
[/quote]
Vaikka mä haluaisin vierasta, niin en halua edes kuvitella, että mieskin tahtoisi.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:33"]Vaimosi varmaan itsekin haluaisi vierasta kyrpää? Älä suostu, tosin en tiedä mitä vaimosi tekee sen jälkeen...
[/quote]
Ei itse asiassa halua. Hänen fetissinsä on nimenomaan se, että minä naisin vierasta naista hänen katsellessaan.
Samaa olen itse fantasioinut mutta meillä jäänyt puheiden tasolle. Mutta ne puheet on kiihottavia.. Jospa vaimollesi riittäisi ne?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:36"]Samaa olen itse fantasioinut mutta meillä jäänyt puheiden tasolle. Mutta ne puheet on kiihottavia.. Jospa vaimollesi riittäisi ne?
[/quote]
Puheet kyllä sopivat ja mielelläni tietysti katselen muita naisia vaimoni nähden, mutta sen pidemmälle en mielelläni menisi.
Muakin jotenkin kiihottaa ajatus, että mieheni olisi toisen naisen kanssa tai minun ja toisen naisen kanssa :) en kuitenkaan itse vierasta miestä todellakaan tahdo, en tiedä miksi ajatus kiihottaa niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:43"]Muakin jotenkin kiihottaa ajatus, että mieheni olisi toisen naisen kanssa tai minun ja toisen naisen kanssa :) en kuitenkaan itse vierasta miestä todellakaan tahdo, en tiedä miksi ajatus kiihottaa niin paljon.
[/quote]
Olen ymmärtänyt, ettei tämä ole ollenkaan harvinainen naisten fantasia, siis se että oma mies panisi toista naista. En oikein tiedä millaiseen psykologiaan se pohjautuu mutta mielenkiintoinen ilmiö se kyllä on.
Fantasiat kannattaa yleensä jättää pelkiksi fantasioiksi. Todellisuus voi olla aivan toista, kuin kuvitelmissa. Kestäisikö vaimosi varmasti sen, että pelehdit toisen naisen kanssa. Yllättäen saattaa mustasukkaisuus nostaa päätään ja koko homma menee riitelyksi.
Vaimosi ramppaa alvariinsa vieraissa ja yrittää nyt omantunnontuskissa tarjota vähän tasoitusta. Jätä se sika!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:43"]Muakin jotenkin kiihottaa ajatus, että mieheni olisi toisen naisen kanssa tai minun ja toisen naisen kanssa :) en kuitenkaan itse vierasta miestä todellakaan tahdo, en tiedä miksi ajatus kiihottaa niin paljon.
[/quote]
Olen ymmärtänyt, ettei tämä ole ollenkaan harvinainen naisten fantasia, siis se että oma mies panisi toista naista. En oikein tiedä millaiseen psykologiaan se pohjautuu mutta mielenkiintoinen ilmiö se kyllä on.
[/quote]
Niimpä! Itseni kohdalla aika hassua, sillä olen muuten aika mustasukkainen enkä tiedä miten tämän fantasian toteuttaminen irl onnistuisi, mutta se silti kiihottaa. Olen puhunut miehelleni tästä, mutta hän taas lähinnä haluaisi katsella minua toisen naisen kanssa ja olla tekemättä itse mitään :D
-9
ois aika nastaa hoidella omaa ja vierasta naista yhtä aikaa.
toinen istuu kasvoille ja hieroo pilluaan siinä kieltä vasten ja toinen ratsastaa samalla
Nääsville43
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:54"]ois aika nastaa hoidella omaa ja vierasta naista yhtä aikaa.
toinen istuu kasvoille ja hieroo pilluaan siinä kieltä vasten ja toinen ratsastaa samalla
Nääsville43
[/quote]
Olis kyllä! T. Bi-nainen
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:43"]Muakin jotenkin kiihottaa ajatus, että mieheni olisi toisen naisen kanssa tai minun ja toisen naisen kanssa :) en kuitenkaan itse vierasta miestä todellakaan tahdo, en tiedä miksi ajatus kiihottaa niin paljon.
[/quote]
[/quote]
Niimpä! Itseni kohdalla aika hassua, sillä olen muuten aika mustasukkainen enkä tiedä miten tämän fantasian toteuttaminen irl onnistuisi, mutta se silti kiihottaa. Olen puhunut miehelleni tästä, mutta hän taas lähinnä haluaisi katsella minua toisen naisen kanssa ja olla tekemättä itse mitään :D
-9
[/quote]
Menkää privaattistrippaukseen ja kokeilkaa, miltä sinusta tuntuu, kun miehesi koskettelee alastoman naisen rintoja. Jos tuntuu pahalta, keskeyttäkää. Jos hyvältä, etsikää joku nainen seuraavaan askeleeseen.
moi Bi nainen
Oletko mansesta, pistetäänkö sessiot pystyyn ;)
Nääsville43
16 hehe periaatteessa vois kokeilla! :D en vain usko, että mieheni siihen suostuisi ja olisi ehkä jotenkin vaivaantunutta, ellei olisi pieni humalatila päällä :D täytyy ottaa puheeksi!
Minun mielestäni kenenkään ei tarvitse suostua sellaiseen, mikä tuntuu liian vaikealta ja sotii omia arvoja vastaan. En lähde moralisoimaan erilaisia mieltymyksiä, mutta jos/kun puolisoilla niitä on, niin siinä kohden on ymmärrettävä fantasian ja toteutuksen välinen ero. Puolisolta voi toki kysyä suostuisiko hän johonkin juttuun, mutta vaatia ei saa, eikä kiristää "jos et suostu, niin eroan / teen sen jonkun muun kanssa. Itse kukin sitten punnitsee omalla kohdallaan, mikä on tärkeämpää: ihmissuhde ja sen vaatimat kompromissit, vai omien mieltymysten täysimääräinen toteuttaminen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:33"]
Vaimosi varmaan itsekin haluaisi vierasta kyrpää? Älä suostu, tosin en tiedä mitä vaimosi tekee sen jälkeen...
[/quote]
Vaimosi varmaan itsekin haluaisi vierasta kyrpää? Älä suostu, tosin en tiedä mitä vaimosi tekee sen jälkeen...