Vaimoni haluaa katsella, kun panen toista naista
Vaimoni esitti toiveen, että panisin toista naista ja hän saisi katsella vierestä. Voisi luulla, että moinen olisi joka miehen unelma, mutta minua asia arveluttaa. Olemme käyneet stripparilla, jota vaimoni toiveesta koskettelin ja nuolin eri paikoista, mutta en oikein nauttinut siitä, sillä kyseinen nainen ei ollut vaimoni.
Olenko huono mies, jos kieltäydyn?
Kommentit (37)
Mun fantasia taas on se että saisin katsellä miestäni toisen miehen kanssa. Hän ei ole vielä suostunut toteuttamaan haavettani.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:00"]16 hehe periaatteessa vois kokeilla! :D en vain usko, että mieheni siihen suostuisi ja olisi ehkä jotenkin vaivaantunutta, ellei olisi pieni humalatila päällä :D täytyy ottaa puheeksi!
[/quote]
Uskon että mies suostuu. Miksi ei suostuisi? Ja juokaa ihmeessä hiukan, se vapauttaa estoista.
[/quote]
Veikkaan että hänestä se vois olla inhottavaa koska hän epäilisi koko ajan että suutun tai jotain :D ehkä jos yhteisistä pelisäännöistä sovittais hyvin niin voisikin onnistua
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:00"]16 hehe periaatteessa vois kokeilla! :D en vain usko, että mieheni siihen suostuisi ja olisi ehkä jotenkin vaivaantunutta, ellei olisi pieni humalatila päällä :D täytyy ottaa puheeksi!
[/quote]
Uskon että mies suostuu. Miksi ei suostuisi? Ja juokaa ihmeessä hiukan, se vapauttaa estoista.
[/quote]
Veikkaan että hänestä se vois olla inhottavaa koska hän epäilisi koko ajan että suutun tai jotain :D ehkä jos yhteisistä pelisäännöistä sovittais hyvin niin voisikin onnistua
[/quote]
Siinä voikin suuttua. Vaimoni sai kyllä mustasukkaisuuskohtauksen muttei alkanut riehua, kun kerran oli itse sitä pyytänyt.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:36"]Mun fantasia taas on se että saisin katsellä miestäni toisen miehen kanssa. Hän ei ole vielä suostunut toteuttamaan haavettani.
[/quote]
Kiinnostava ajatus, kyllä se minulle sopisi, jos vastineeksi saisin anaaliseksiä naiseltani.
Toisinaan on parempi pitää fantasiat fantasiana. Ja nyt luulen, että on sellainen tapaus.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:43"]Muakin jotenkin kiihottaa ajatus, että mieheni olisi toisen naisen kanssa tai minun ja toisen naisen kanssa :) en kuitenkaan itse vierasta miestä todellakaan tahdo, en tiedä miksi ajatus kiihottaa niin paljon.
[/quote]
Olen ymmärtänyt, ettei tämä ole ollenkaan harvinainen naisten fantasia, siis se että oma mies panisi toista naista. En oikein tiedä millaiseen psykologiaan se pohjautuu mutta mielenkiintoinen ilmiö se kyllä on.
[/quote]
Muistan lukeneeni, että pohjalla on menettämisen pelko. Mustasukkaisuutta ja jätetyksi tulemisen pelko. Luulisi, ettei silloin tuollaisia haaveilisi, mutta totuus on toinen ja usein hyvin salattu. Aina ei itsekään sitä tunnista.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:43"]Muakin jotenkin kiihottaa ajatus, että mieheni olisi toisen naisen kanssa tai minun ja toisen naisen kanssa :) en kuitenkaan itse vierasta miestä todellakaan tahdo, en tiedä miksi ajatus kiihottaa niin paljon.
[/quote]
Olen ymmärtänyt, ettei tämä ole ollenkaan harvinainen naisten fantasia, siis se että oma mies panisi toista naista. En oikein tiedä millaiseen psykologiaan se pohjautuu mutta mielenkiintoinen ilmiö se kyllä on.
[/quote]
Muistan lukeneeni, että pohjalla on menettämisen pelko. Mustasukkaisuutta ja jätetyksi tulemisen pelko. Luulisi, ettei silloin tuollaisia haaveilisi, mutta totuus on toinen ja usein hyvin salattu. Aina ei itsekään sitä tunnista.
[/quote]
Satutko muistamaan mistä olet tuosta lukenut? Kuvaisi aika hyvin minua..
Ihan samaa olen haaveillut itsekseni, tosin miehelle en ole kertonut. En tiedä mistä johtuu. Olen kyllä mustasukkainen ja pelkään menettäväni hänet. Johtuuko sitten huonosta itsetunnosta, mene ja tiedä. En kyllä itse henkilökohtaisesti kestäisi nähdä sitä että mieheni hyväilisi edes toista. En sitten tiedä ap:n vaimosta. Rupeaisin heti vertaamaan itseäni siihen toiseen tai ajattelisin hänen olevan parempi jne..
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:43"]Muakin jotenkin kiihottaa ajatus, että mieheni olisi toisen naisen kanssa tai minun ja toisen naisen kanssa :) en kuitenkaan itse vierasta miestä todellakaan tahdo, en tiedä miksi ajatus kiihottaa niin paljon.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Satutko muistamaan mistä olet tuosta lukenut? Kuvaisi aika hyvin minua..
[/quote]
Se oli jokin lehtijuttu mustasukkaisuudesta ja haastateltavana oli psykiatri. Netistä voisi löytyä jotakin aiheesta.
Toisaalta naiset myös ovat halukkaampia kokeilemaan seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa, kuin miehet ja joitakin huvittaa testata miehensä vetovoimaisuutta tarjoamalla tätä toiselle naiselle jne. Monta selitystä yhdelle ilmiölle. Jokaisella on omat syynsä kyseiselle fantasialle, mutta esim. kaverini on kertonut nauttivansa seksistä enemmän, kun kuvittelee samalla miehensä harrastamassa seksiä toisen naisen kanssa. Sama kaveri on tunnustanut olevansa todella mustasukkainen ja epävarma suhteessaan. Eli luulenpa petetyksi tulemisen tms. olevan usein tämän fantasian taustalla.
Meillä kotona sama juttu.. ja onpa sitä kokeiltukkin pari kertaa..Meillä on yhteinen profiili muutamassa deittisaitissa.. minä saan valita naiset jotka kiinnostavat. . Ja yllättävän moni on ilmaissut kiinnostuksensa .. hassua sinänsä että parin kerran jälkeen tähän turtuu..ei hirveästi edes naisten lesboilu jaksa innostaa.. olenkin huomannut että saan suurimman tyydytyksen siitä *saalistuksen * tuomasta huumasta..
Ajattelin yllättää mieheni syntymäpäivänään ko. Asialla..ei se kalu käyttämällä kulu... päinvastoin,hieman herkkua..mutta vinkatkaa jos löytys joku
Sairasta puolin ja toisin. Suosittelen jättämään moisen tyypin. Ei voi olla tasapainoinen ihminen. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:43"]Muakin jotenkin kiihottaa ajatus, että mieheni olisi toisen naisen kanssa tai minun ja toisen naisen kanssa :) en kuitenkaan itse vierasta miestä todellakaan tahdo, en tiedä miksi ajatus kiihottaa niin paljon.
Pohjautuu kaksinaismoralismiin aivan kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta puolin ja toisin. Suosittelen jättämään moisen tyypin. Ei voi olla tasapainoinen ihminen. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Onko sulla jotain pätevyyttä tehdä diagnooseja ja vielä nettikirjoittelun perusteella? Joskus vaan on niin, että toisen "sairas" on toisen lauantai-ilta.
Se telkkaripsykologi ohjelmassaan sanoi, ettei milloinkaan, ja korosti uudelleen, että milloinkaan ole tavannut pariskuntaa, jolle loppujen lopuksi olisi tullut hyvä olo kahden pariskunnan ristiinseksistä yms vaihdoista.
En muista, mikä se amerikkalainen psykologi oli. Se kumminkin, jolla oli vuosia telkkarishow.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:00"]16 hehe periaatteessa vois kokeilla! :D en vain usko, että mieheni siihen suostuisi ja olisi ehkä jotenkin vaivaantunutta, ellei olisi pieni humalatila päällä :D täytyy ottaa puheeksi!
[/quote]