Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia halveksivat naiset, onko sellaisia paljonkin?

Vierailija
16.07.2021 |

Tunnen yhden. "Kyllä ne miehet osaa, ei naisia miesten töihin tai armeijaan. Tai onhan siellä miehiä (seksimessut ja Hunks,) ihan suloinen lapsi vaikka onkin tyttö..."
Viimeksi mainittu kommentti oli jo vähän liian omituinen :D

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole vahvoja hormoneista johtuvia mielialan vaihteluita ja koen sellaisen seuran raskaana jolla on. En tietenkään pidä myöskään arvaamattomista miehistä.

Minäkin olen hyvin tasainen luonne, vaikka nainen olenkin. Sen sijaan mieheni saattaa ottaa jostakin aika pienestä jutusta hirveät raivot. Jos on ilta, alkaa pakata kassia ja uhkaa lähteä työpaikalle yöksi. Yleensä häipyy max 30 minuutiksi ja tulee sitten kotiin. Olen jo tottunut, enkä kiinnitä noihin kohtauksiin huomiota, vaikka ne ovat rasittavia ja lapsellisia.

Vierailija
42/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo. Nämä usein pitävät muita naisia idiootteina, jotka tykkäävät vain pinkistä ja meikeistä ja Temptation  Islandista, kun he itse taas ovat älykkäitä, rentoja ja viihtyvät miesten seurassa, kun miehillä on kiinnostavammat jutut ja ne eivät höösää jostain ruoanlaitosta ja vauvoista... 🙄

Tämä palsta on täynnä tuollaisia naisia.

Mua risoo naisia kiinnostavien juttujen haukkuminen. Esimerkiksi romanssikirjallisuus on myydyin genre maailmassa, mutta se on noloa hömppää. Miehille se on suurin piirtein saavutus, jos ne lukee Aku Ankkaa eikä missään haukuta Tex Willereitä hömpäksi.

Tai tempparien katsominen on tyhmää, mutta urheilun katsominen ei ole.

Musta nuo kaikki on viihdettä. Oon kai sitten jonkun mystisen enemmistön mielestä väärässä, kun oon aina pitänyt urheilun katsomista hömppänä. Mutta koska urheilu herättää niin voimakkaita tunteita ja on monille tärkeää niin sitä mielipidettä ei sovi sanoa ääneen. En halua loukata ja jos urheilun katsominen rentouttaa ja antaa sisältöä elämään niin mikäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen nainen ajattelee muista naisista streotyyppisesti. He ei tunnista itsestään käytöstä, josta syyttävät muita. Huonosti piilotetulla itsekorostuksella nostetaan sitä omaa egoa kuinka ollaan suhteessa muita parempia ihmisiä. Ja kyllä halveksun teitä tekopyhiä humblebragaajia samalla tunnustaen omat vastaavat vikani ja puutteeni.

Kuulostaa oudolta. Naisena kun on elämän aikana ollut tekemisissä paljon naisten kanssa niin pakostakin oppinut näkemään että naisia löytyy joka lähtöön. Mikä on ongelma, että pysyy sokeana ja ei nää sitä erilaisuutta? Mistä se johtuu?

Pohjimmiltaan huono itsetunto jota hivelee miehiltä saatu kiitos oman sukupuolen dissaamisesta? Isin tytön isältä oppia malli? Tai hyvä jätkä -äidiltä opima malli.

Joo varmasti on jotain kotoa opittua, kun niin syvällä se juttu. Ettei sitä ajatusmaailmaa hetkauteta helposti. Sen olen huomannut, että jos naisella on vaikea äitisuhde niin se on todennäköisemmin epäluuloinen muita naisia kohtaan. Sitten kun siihen lisätään vielä hyvät välit isään niin syntyy mahdollisesti maailmankuva, joissa naiset on pahiksia ja miehet hyviksiä. Lisäksi nainen tulee kipuilemaan sen kanssa, että on itse nainen ja kuuluu siihen ikävään sukupuoleen. Siitähän ei pääse eroon, voi yrittää korostaa itselle ja muille, että ei ole tavanomainen nainen, mutta eihän se auta. Tällaisen naisen maailmankuvaan sopivat ne miehet, joiden mielestä naiset on vaikeita. Kyseinen nainen on poikkeusyksilö ja hyvä jätkä. Välttelemällä naisia saa näkemyksensä säilyttää.

Eikai tätä voi ratkaista muuten kuin pyrkimällä tutustumaan syvällisemmin monenlaisiin naisiin, mutta se vaatii rohkeutta, jos pelkää näyttää heikkouksiaan muille naisille.

Vierailija
44/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo. Nämä usein pitävät muita naisia idiootteina, jotka tykkäävät vain pinkistä ja meikeistä ja Temptation  Islandista, kun he itse taas ovat älykkäitä, rentoja ja viihtyvät miesten seurassa, kun miehillä on kiinnostavammat jutut ja ne eivät höösää jostain ruoanlaitosta ja vauvoista... 🙄

Mua risoo naisia kiinnostavien juttujen haukkuminen. Esimerkiksi romanssikirjallisuus on myydyin genre maailmassa, mutta se on noloa hömppää. Miehille se on suurin piirtein saavutus, jos ne lukee Aku Ankkaa eikä missään haukuta Tex Willereitä hömpäksi.

Musta nuo kaikki on viihdettä. Oon kai sitten jonkun mystisen enemmistön mielestä väärässä, kun oon aina pitänyt urheilun katsomista hömppänä. Mutta koska urheilu herättää niin voimakkaita tunteita ja on monille tärkeää niin sitä mielipidettä ei sovi sanoa ääneen. En halua loukata ja jos urheilun katsominen rentouttaa ja antaa sisältöä elämään niin mikäs siinä.

Mustakin urheilu on aika hömppää, mutta kertoohan tuokin jotain, että temppareiden katsojille saa nauraa vapaasti, mutta urheilufanaatikoille ei oikein uskalla.

Vierailija
45/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustakin urheilu on aika hömppää, mutta kertoohan tuokin jotain, että temppareiden katsojille saa nauraa vapaasti, mutta urheilufanaatikoille ei oikein uskalla.

Oon samaa mieltä mieltä siitä, että julkisesti niihin suhtaudutaan eri tavoin. Siinä saisi tapahtua muutosta. Musta temppareille nauraminen kertoo jotain siitä naurajasta ja saatan kysyä siltä, miksi se on sitä mieltä. Mun näkökulmasta ihmissuhteet on elämän olennaista sisältöä ja ne kiinnostaa. Vaikka siinä olisikin käsikirjoitusta mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme