Naisia halveksivat naiset, onko sellaisia paljonkin?
Tunnen yhden. "Kyllä ne miehet osaa, ei naisia miesten töihin tai armeijaan. Tai onhan siellä miehiä (seksimessut ja Hunks,) ihan suloinen lapsi vaikka onkin tyttö..."
Viimeksi mainittu kommentti oli jo vähän liian omituinen :D
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ihan noin näppituntumalla sanoisin, että en tunne yhtäkään miestä, joka vihaisi naista. Mutta olen kohdannut useita naisia, jotka ovat täynnä pyhää vihaa toista naista kohtaan. Siis vihaa, ei suuttumusta tai kiukkua. Siinä mielessä naiset johtaa tätä tilastoa kirkkaasti. Esimerkkinä eräät keski-ikäiset siskokset, jotka joutuvat "keskustelemaan" aviomiestensä välityksellä. Ovat olleet raivoisassa vihasuhteessa jo parikymmentä vuotta. Opiskeluaikoina ja työelämässä olen myös törmännyt toisiaan vihaaviin naisiin.
m48
Voi jeesus. Ei se, että vihaa siskoaan tarkoita että vihaa naisia. Kyse oli yleisestä vihasta. Miten joillekin voi aina olla yhtä vaikeaa ymmärtää lukemaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisvaltaisella (myös pomo nainen) työpaikalla, eikä meillä mitään vihaa ole. Kaikki läheiset ystäväni ovat naisia, ja naisille kerron huoleni, jos niitä on. Koskaan ei nainen ole ollut väkivaltainen minua kohtaan, eikä seksuaalisesti törkeä - muutamat miehet ovat olleet.
Nainen on se parempi sukupuoli. Silti vaan se nainen istuu siellä tornissaan ja odottaa sitä prinssiä pelastamaan itseään sillä valkealla ratsulla.
Nainen tarvitsee sen oman egon jatkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole vahvoja hormoneista johtuvia mielialan vaihteluita ja koen sellaisen seuran raskaana jolla on. En tietenkään pidä myöskään arvaamattomista miehistä.
Täällä sama. Arvaamattomat ihmiset kuormittaa todella paljon. Toinen on kaikenlaiset muotivillitykset. En pysty olemaan sellaisen ystävä joka jauhaa koko ajan jostain muotivillityksestä tai menneestä sellaisestä mihin on jäänyt kiinni. Mari Kondon mikrosuuntaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokainen nainen ajattelee muista naisista streotyyppisesti. He ei tunnista itsestään käytöstä, josta syyttävät muita. Huonosti piilotetulla itsekorostuksella nostetaan sitä omaa egoa kuinka ollaan suhteessa muita parempia ihmisiä. Ja kyllä halveksun teitä tekopyhiä humblebragaajia samalla tunnustaen omat vastaavat vikani ja puutteeni.
Suuri osa naisista on erittäin konservatiivisia ja ajattelultaan stereotyyppisiä. Nykyinen "liberaalisuus" ja sallivuus on keinotekoista ja päälle liimattua. Pitää kannattaa pridekulkueita jne. koska naisten oletetaan niin tekevän. Mutta kotioloissa on tiukka "pojat on poikia ja tytöt tyttöjä" -mentaliteetti. Ulospäin näytellään sitten aivan muuta.
Naiset ovat osittain vielä kiinni perinteisissä stereotypioissa mutta vahvasti jo modernisoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen tietää "naisten olevan susia toisilleen" Yksikään nainen joka on miesvaltaisella alalla töissä ei tätä totuutta kiellä, vaan sanovat tämän miehille suoraan.
mies53v
Töissä (insinööritoimisto) on joitain naisia. Vuosien saatossa olen toisinaan kuullut naispuolisen kollegan kommentin, että ei enää ikinä menisi töihin naisvaltaiselle alalle. Sama kommentti on toistunut eri henkilöillä ja eri aikoina.
T:insinöörismies
Olen 57-vuotias insinööri. Nuo naiset on sokeita teidän miesten paskanjauhamiselle ja juoruilulle. He katsovat teitä ruusunpunaisten lasien läpi, vaikka itse kuulen jo pienessä insinööritoimistossa tuota muiden haukkumista lähes päivittäin. Olen ollut myös naisvaltaisella alalla, eikä se ollut yhtään sen kummempi. "Hyvät jätkät" ovat todella innokkaita miesporukoiden mukana haukkumaan naisia, niinkuin sinä nyt tuossa teet. Sokeus omalle käytökselle on ominaista vähän kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokainen nainen ajattelee muista naisista streotyyppisesti. He ei tunnista itsestään käytöstä, josta syyttävät muita. Huonosti piilotetulla itsekorostuksella nostetaan sitä omaa egoa kuinka ollaan suhteessa muita parempia ihmisiä. Ja kyllä halveksun teitä tekopyhiä humblebragaajia samalla tunnustaen omat vastaavat vikani ja puutteeni.
Suuri osa naisista on erittäin konservatiivisia ja ajattelultaan stereotyyppisiä. Nykyinen "liberaalisuus" ja sallivuus on keinotekoista ja päälle liimattua. Pitää kannattaa pridekulkueita jne. koska naisten oletetaan niin tekevän. Mutta kotioloissa on tiukka "pojat on poikia ja tytöt tyttöjä" -mentaliteetti. Ulospäin näytellään sitten aivan muuta.
On hyvin vaikea seurata vierestä huvittumatta tätä naisten poukkoilua ”perinteisen” naisen ja vahvan itsenäisen naisen välillä. Tuntuu että naisilla on vaikea päättää kummalle puolelle he kallistuvat, joten he poukkoilevat siinä välillä tilanteesta riippuen.
Uskovainen anoppini oli vihainen Tarja Haloselle ja muille naispoliitikoille, koska valta ei kuulu naisille, periaatteella "nainen vaietkoon seurakunnassa". Itse hän kuitenkin hallitsi ja määräili koko sukua.
Eräs sukulaiseni oli aina ylpeämpi pojistaan ja lastensa pojista kuin tytöistään ja lastensa tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen tietää "naisten olevan susia toisilleen" Yksikään nainen joka on miesvaltaisella alalla töissä ei tätä totuutta kiellä, vaan sanovat tämän miehille suoraan.
mies53v
Töissä (insinööritoimisto) on joitain naisia. Vuosien saatossa olen toisinaan kuullut naispuolisen kollegan kommentin, että ei enää ikinä menisi töihin naisvaltaiselle alalle. Sama kommentti on toistunut eri henkilöillä ja eri aikoina.
Olen 57-vuotias insinööri. Nuo naiset on sokeita teidän miesten paskanjauhamiselle ja juoruilulle. He katsovat teitä ruusunpunaisten lasien läpi, vaikka itse kuulen jo pienessä insinööritoimistossa tuota muiden haukkumista lähes päivittäin. Olen ollut myös naisvaltaisella alalla, eikä se ollut yhtään sen kummempi. "Hyvät jätkät" ovat todella innokkaita miesporukoiden mukana haukkumaan naisia, niinkuin sinä nyt tuossa teet. Sokeus omalle käytökselle on ominaista vähän kaikille.
Meillä on töissä vain ihmisiä, jotka sattuu olemaan sukupuoleltaan joko miehiä tai naisia. Mikään käytös ei ole sukupuolisidonnaista.
Ja vielä siihen miksi lainasin juuri tätä viestiä. Mies kertoi mitä NAISET on sanonut muista naisista työpaikallaan…huomasitko itse mihin sinä sorruit?
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen anoppini oli vihainen Tarja Haloselle ja muille naispoliitikoille, koska valta ei kuulu naisille, periaatteella "nainen vaietkoon seurakunnassa". Itse hän kuitenkin hallitsi ja määräili koko sukua.
Eräs sukulaiseni oli aina ylpeämpi pojistaan ja lastensa pojista kuin tytöistään ja lastensa tytöistä.
Kun muistaa jotain historiasta ymmärtää myös tuon sinun anopin pointin ja miksi niistä pojista ollaan ylpeämpiä.
Kyse on kahden eri ajan vaikutuksesta, ajan jolloin naiset olivat vaimoja ja miehet perheenpäitä sekä ajan jolloin feminismi olivat vahvimmillaan.
Mä vihaan rumia, tyhmiä ja läskejä ihmisiä. Olivatpa lapsia tai aikuisia. Miehiä tai naisia tai jotain siltä väliltä.
Pyykkimuija kirjoitti:
Tottahan se on että naisille sopii oman sukupuolen työt parhaiten. Nerokasta kerrassaan.
Jokin idea siinä silloin joskus oli, että mies raivasi ne pellot ja teki tukit ja naiset pesi pyykit ja hoiti lapsia.
Täällä ketjuissa näkee tätä naisvihaa. Aamusta iltaa niska kyyryssä näpytellään haukkumaviestejä mitä ilkeimmillä sanoilla. Kertoo ihmisestä itsestään paljon. Kai siitä saa jotakin nostetta omaan elämään. Sivistynyt, normaali nainen ei panettele ja hauku kun asioista kyllä voi keskustella loukkaamatta. Kun asiattomia viestiä poistuu, niin sitten nämä haukkujat ihmettelee.
Vierailija kirjoitti:
On joo. Nämä usein pitävät muita naisia idiootteina, jotka tykkäävät vain pinkistä ja meikeistä ja Temptation Islandista, kun he itse taas ovat älykkäitä, rentoja ja viihtyvät miesten seurassa, kun miehillä on kiinnostavammat jutut ja ne eivät höösää jostain ruoanlaitosta ja vauvoista... 🙄
Tämä palsta on täynnä tuollaisia naisia.
Mua risoo naisia kiinnostavien juttujen haukkuminen. Esimerkiksi romanssikirjallisuus on myydyin genre maailmassa, mutta se on noloa hömppää. Miehille se on suurin piirtein saavutus, jos ne lukee Aku Ankkaa eikä missään haukuta Tex Willereitä hömpäksi.
Tai tempparien katsominen on tyhmää, mutta urheilun katsominen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Niin? Ja joku joka ei viihtynyt teidän toinustossa kertoo nyt että ei ikinä mirdvsltsiselke alalle. Eräs tuntemani ihminen kouluttautui miesvaltaiselle alalle ja vaihtoi muutaman vuoden työssäolon jälkeen naisvaltaiselle alalle.
Vierailija kirjoitti:
"Hyvät jätkät" ovat todella innokkaita miesporukoiden mukana haukkumaan naisia, niinkuin sinä nyt tuossa teet. Sokeus omalle käytökselle on ominaista vähän kaikille.
Tämä. Ja haluaisin tietää mitkä on hyvän jätkän mietteet siitä että se neli-viisikymppisenä lakkaa olemasta hyvän näköinen ja muuttuu sen jälkeen pahaksi akaksi siitä huolimatta että miesten mieliksi haukkuu naisia.
Usein ovat äitejä jotka halveksivat omaa tytärtään. Olen monelta naiselta kuullut kuinka oma äiti saattoi kaiken aikaa arvostella ja jopa huoritella!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Naisena kun on elämän aikana ollut tekemisissä paljon naisten kanssa niin pakostakin oppinut näkemään että naisia löytyy joka lähtöön. Mikä on ongelma, että pysyy sokeana ja ei nää sitä erilaisuutta? Mistä se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Naisena kun on elämän aikana ollut tekemisissä paljon naisten kanssa niin pakostakin oppinut näkemään että naisia löytyy joka lähtöön. Mikä on ongelma, että pysyy sokeana ja ei nää sitä erilaisuutta? Mistä se johtuu?
Pohjimmiltaan huono itsetunto jota hivelee miehiltä saatu kiitos oman sukupuolen dissaamisesta? Isin tytön isältä oppia malli? Tai hyvä jätkä -äidiltä opima malli.
Vierailija kirjoitti:
On joo. Nämä usein pitävät muita naisia idiootteina, jotka tykkäävät vain pinkistä ja meikeistä ja Temptation Islandista, kun he itse taas ovat älykkäitä, rentoja ja viihtyvät miesten seurassa, kun miehillä on kiinnostavammat jutut ja ne eivät höösää jostain ruoanlaitosta ja vauvoista... 🙄
Tämä palsta on täynnä tuollaisia naisia.
Ne on niitä fixuja naisia.