Minkä pankin päivittäisasiakas olet? Oletko tyytyväinen? Aktia/Handelsbanken?
Olen pohtimassa pankin vaihtoa Nordeasta johonkin muuhun. Minkä pankin asiakas sinä olet ja oletko tyytyväinen? Tarkoitan nyt ihan päivittäisasiointia (palkkatili, verkkopankki, credit-debit kortti/kortteja). Ei S-Pankkia, senkin asiakas olen ja siitä tiedän "tarpeeksi". Ehkä eniten kiinnostaa Handelsbanken ja Aktia.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtimassa pankin vaihtoa Nordeasta johonkin muuhun. Minkä pankin asiakas sinä olet ja oletko tyytyväinen? Tarkoitan nyt ihan päivittäisasiointia (palkkatili, verkkopankki, credit-debit kortti/kortteja). Ei S-Pankkia, senkin asiakas olen ja siitä tiedän "tarpeeksi". Ehkä eniten kiinnostaa Handelsbanken ja Aktia.
Pop pankin tyytyväinen asiakas. Olen jäsen ja sen myötä saan ilmaiset pankkipalvelut (verkkopankki, käyttötili, säästötili sekä yksi kortti)
Vierailija kirjoitti:
OP Arkadia (Helsingissä).
Olen tyytväinen, ollut asiakkaana yli 30 vuotta.
Mullakin ihan sama. 🙂
Aktia.
aktian prepaid on näppärä, ei tarvii pelätä antaa kortin tietoja, eikä ole muilla.
Handelsbanken rahanpesua ja epäasiallista käytöstä älkä nyt helkkarissa säilyttäkö rahojanne tälläisessa huijaripankissa
Lue tuolta Handelsbankenin huijaamien suomalaisten kertomuksia
https://www.meidanperhe.fi/keskustelu/871251/ketju/_no_oli_kai_tamakin_…
Täällä erittäin tyytyväiset Handelsbankenin asiakkaat. Vaihdoimme pääasialliseksi pankiksi 2006 kun rakensimme ja otimme lainan. Nykyään jo maksettu pois. Kaikki sujunut erittäin hyvin, jonottaa ei tarvitse koskaan ja oma virkailija muistaa nimeltä, asiat hoituvat puhelimen välityksellä mm pankkitunnusten lukkiutuminen. Kerran tuli kutsu käydä päivittämässä tietoja mutta unohdin mennä eikä ole sen jälkeen häiritty kertaakaan. Pankkiasiat on kunnossa jos ei niitä tarvi miettiä. Uutta lainaa on kysytty kerran ja sieltä sanottiin että hakeminen on pelkkä muodollisuus. Kilpailutin myös ja ehdottomasti paras tarjous tuli suoraan hb:ltä. Ei kuitenkaan vielä otettu uutta lainaa. Eivät aina ota uusia asiakkaita ja ilmeisesti valikoivat asiakkaansa mutta jos onnistutte pääsemään asiakkaaksi niin teistä todella pidetään huolta. Mielipidekyselyissä jatkuvasti tyytyväisimmät asiakkaat ovat Handelsbankenilla.
5 v vanha ketju, mutta vastaan eli OP.n tyytyväinen asiakas jo 90-luvulta, kun minut sinne pankkikkiisin aikana pakkosiirrettiin HSSP.stä.
Tottakai olette tyytyväisiä koska olette pankin henkilökuntaa ja maksettu lausumaan yksi kaunista kymmenen hyvää mutta yksitoista keksittyä mainoslausetta Handelsbankenista
Mikä on totuus, Handelsbanken on huijareitten pesä, rahanpesua ym kovan tason talousrikollisuutta,
Pahin konttori on Handelsbankenin Pasilan konttori, poliisissa on useita rikosjuttuja vireillä juuri kyseisen konttorin toiminnasta. Ja onhan lehdetkin kirjoitelleet jo joten otetaan tässä yksi artikkeli esille
"Niinalle lähes 70 000 euron aiheeton lasku - Handelsbanken myöntää järjestelmävirheen: ”Tullut kymmeniä yhteydenottoja”
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201807162201077409
Kysymys kuuluukin uskoisitko omaisuuttasi noin epävakaalle taholle?
Kuulin lisäksi että on jopa rikosjuttuja vireillä Handelsbankenista nimikkeellä syrjintä. Ovat kieltäytyneet lakisääteisten kuluttajatilien avaamisesta.
Minulla Nordea Premium ja kaikki toimii hyvin. Kiinteät kulut lisäksi 0e ja ilmaiseksi parit Gold-luottokortit. Mobiilipankki ja Tunnistus -appit lisäksi erinomaisia. Myös veroraportointi toiminut hyvin.
Aktia on ihan hanurista. Me olemme saaneet Danskesta todella hyvää palvelua aina. Niin köyhänä kuin nyt vähän varakkaampana. Tosin olemme olleet 30 vuotta saman konttorin asiakkaina. (Vaasa)
Handelsbankenin henkilökunta yrittää täällä puolustella roskapankkiaan mutta mikä on totuus?
Totuus on se että Handesbankenia kannattaa välttää kuin kulkutautia, tässä perusteita:
Rahanpesua, epäasiallista käytöstä, asiattomia laskuja sijoittajille, sopimuksen ulkopuolisia pankkimaksuja säästäjälle, säästäjien varojen varastamista, eikökän tässä spexejä seuraavassa riittävästi
"Niinalle lähes 70 000 euron aiheeton lasku - Handelsbanken myöntää järjestelmävirheen"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807162201077409_u0.shtml
"Handelsbankenille varoitus rahanpesusta"
https://www.arvopaperi.fi/uutiset/kl-nordealle-ja-hblle-varoitus-rahanp…
Surkeinta asiakaspalvelua ja epäasiallista käytöstä saa Handelsbankenin Pasilan konttorista, tässä oikea apinoiden planeetta
Jos kyseisten kusipäitten kanssa tulee hankaluuksia kannattaa ongelmat infota Handelsbankenin Skandinaavisille osakkeenomistajille, alkavat sen jälkeen saada epäasialliset virkailijat niskaperse lähtöjä kortistoon
Lisäksi kuluttajien kokemuksia:
"Handelsbanken käännytti minut pois"
https://www.vauva.fi/keskustelu/4410171/ketju/handelsbanken_kaannytti_m…
Tuohon edellä mainittuihin lisättynä poliisissa on asioita joissa Handelsbankenia epäillään rasismista, lakihan velvoittaa pankin avaamaan henkilökohtaisen tilin valitsemassaan pankissa. No hulluhan se on joka Handelsbankenin valitsisi pankikseen
'
Handelsbanken harjoittaa rikoslaissakin määriteltyä syrjintää. Handelsbankenin "luottoluokitukset" perustuvat tekaistuihin luottoluokituksiin, väärennettyihin sertifikaatteihin, sokerina pohja erään suomalaisen perheen tarina missä Handelsbanken oli hävittänyt perheen tililtä tuhkana tuuleen 3800 euroa eivätkä suostu korvaamaan sitä. Oikeudenkäynti tätä roskapankkia on hidasta ja kallista.
Seuraavassa prototyyppi Handelsbankenin epäonnistuneesta asiakaspalvelun tasosta. Kyseisen henkilön epäasiallisen käytöksen uhreja on useampia.
https://www.handelsbanken.fi/tron/fipu/info/contents/v1/image/65-70072?…
Olemme koostamassa artikkelia Handelsbankenin uhreista Suomessa, kerro tarinasi oletko joutunut muun muassa tämän kyseisen kuvassa olevan henkilön kanssa tekemisiin.
Olen aktian asiakas. Vihaan niiden nettipankkia, kaikki on hankalaa. Myös aktia visa on ärsyttävä. Sen sijaan asiakaspalvelu konttorissa ja puhelinpalvelu ovat erinomaisia. Harkitsem vaihtoa takaisin nordeaan (käytin ennen) koska nettipankkia käytän eniten.
Pääasiointi Nordeassa ja olen tyytyväinen. Aktiassa on pari tiliä, Debit-kortti ja pankkitunnukset, mutta olen ajatellut lopettaa kun siellä on ihan järkyttävän iso palvelumaksu.
Vierailija kirjoitti:
Olen aktian asiakas. Vihaan niiden nettipankkia, kaikki on hankalaa. Myös aktia visa on ärsyttävä. Sen sijaan asiakaspalvelu konttorissa ja puhelinpalvelu ovat erinomaisia. Harkitsem vaihtoa takaisin nordeaan (käytin ennen) koska nettipankkia käytän eniten.
Pari vuotta sitten lopetin Aktian visan. Soitin puhelinpalveluun ja pyysin laskemaan pääoman ja koron päivälle x jolloin maksan koko summan ja lopetan visatilin. Sain summan ja ko. päivänä suoritin maksun. Kuukauden kuluttua tuli maksulappu parin kympin summalle. Laitoin viestin jossa kerroin että on maksettu heidän itse laskemansa summa. Alkoi ihmeellinen vänkääminen. Sitten tuli karhumaksu huomautuskuluilla. Minkäänlaista selitystä saati anteeksipyyntöä ei herunut, jankattiin vaan että olen maksanut väärän summan. Väsyin ja maksoin. Heippa vaan Aktia. Ja tiedän kyllä kuinka näiden tulisi sujua kun olen itse toisessa pankkiryhmässä töissä.
Varokaa nyt halvatussa Handelsbankenia, vallitseva kiinalainen kulkutauti ja se vaikutukset elinkeinoelämään on aiheuttanut sen että tämä huijari handelsbanken on ottanut härskit tavat käyttöön. Ovay yrittäneet huijata sokeitakin lähettämällä aiheettomia laskuja onneksi omaisvalvojat ovat havainneet huijauksen. Aiemmin paljastunut muista rötöksistä muun muassa rahanpesusta, epäasiallisesta asiakaspalvelusta ja kiskonnasta. Ovat lisäksi hävittäneet rahaa taivaan tuuliin asiakkaitten tileitä ja nauravat partaansa. Oikeudenkäynti tälläistä huijaria vastaan on hidasta ja kallista
Lue täältä karuja totuuksia lehdistä
Jotain hyvääkin, huijarit ovat murenemassa yt neuvotteluja ja supistuksia. Oikein paha saa palkkansa
Olen se tyytyväinen handelsbankenin asiakas joka otti lainan, rakensi talon, maksoi lainan 13 vuodessa pois. Nyt handelsbankenin konttori lopettaa täällä ja asioin
ti siirtyy naapurikaupunkiin. Ei ongelmaa, jos palvelu on yhtä hyvää. Harvoin konttorissa on joutunut asioimaan. Sijoitukset on nordnetissa ja yrityksen tili on osuuspankissa. Palkkatili ja lasten säästötilit + oma jemmatili on olleet handelsbankenissa. S-pankissa on myös tili, jolla ei juurikaan käyttöä. Olen aikeissa ottaa lainaa jossain vaiheessa vähän ja jos uudessa konttorissa on yhtä hyvä meininki kuin nyt suljettavassa niin otan ehdottomasti hb:sta. Herkästi kyllä nostan kytkintä, ellei ole. Minulle on myös soitettu Nordeasta ja tarjottu pankkiasiointia heiltä vaikka en ole koskaan ollut heidän asiakas ja uskon että meidät kyllä haluaa asiakkaakseen mikä tahansa pankki.
Vierailija kirjoitti:
Olen se tyytyväinen handelsbankenin asiakas joka otti lainan, rakensi talon, maksoi lainan 13 vuodessa pois. Nyt handelsbankenin konttori lopettaa täällä ja asioin
ti siirtyy naapurikaupunkiin. Ei ongelmaa, jos palvelu on yhtä hyvää. Harvoin konttorissa on joutunut asioimaan. Sijoitukset on nordnetissa ja yrityksen tili on osuuspankissa. Palkkatili ja lasten säästötilit + oma jemmatili on olleet handelsbankenissa. S-pankissa on myös tili, jolla ei juurikaan käyttöä. Olen aikeissa ottaa lainaa jossain vaiheessa vähän ja jos uudessa konttorissa on yhtä hyvä meininki kuin nyt suljettavassa niin otan ehdottomasti hb:sta. Herkästi kyllä nostan kytkintä, ellei ole. Minulle on myös soitettu Nordeasta ja tarjottu pankkiasiointia heiltä vaikka en ole koskaan ollut heidän asiakas ja uskon että meidät kyllä haluaa asiakkaakseen mikä tahansa pankki.
Handelsbanken on kaatumassa omaan kömpelyyteen. Kesän aikana on saanut lukea uutisista että lähettelevät aiheettomia laskuja kuulemma sokeille, onneksi sellaisten omaisvalvojat ovat haistaneet käryn. Ovat lisäksi hävittäneet eläkeläisten säästötileiltä tuhansia euroja. Nyt on niillä näköjään härski ote päällä. Aiemmin yrittivät ryöstää "tietovirhe" valheeseen vedoten
Handelsbanken on ylihinnoiteltu pankki, tallettajan varat eivät ole siellä turvassa. Lisäksi moukkamaista käytöstä ja takkuilevaa palvelun tasoa. Kierrä kuitenkin kaukaa tämä pankki niin säästät yöunesi.
Danske bankin toiminta ei ole tätä päivää. Mun kaverilla oli tili siellä ja hänen lähiosoite on tyyliä Kauppiaskatu 4 b A 12. Dansken koneet ei hyväksy pikku btä ( ! ! ! ) vaan posti tulee muodossa iso B ja menee väärään taloon. Mun kaveri selvitti tätä monta kertaa ja kun asiaa ei saatu kuntoon vaihtoi pankkia