Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä pankin päivittäisasiakas olet? Oletko tyytyväinen? Aktia/Handelsbanken?

Vierailija
22.07.2014 |

Olen pohtimassa pankin vaihtoa Nordeasta johonkin muuhun. Minkä pankin asiakas sinä olet ja oletko tyytyväinen? Tarkoitan nyt ihan päivittäisasiointia (palkkatili, verkkopankki, credit-debit kortti/kortteja). Ei S-Pankkia, senkin asiakas olen ja siitä tiedän "tarpeeksi". Ehkä eniten kiinnostaa Handelsbanken ja Aktia.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpankki ja tyytyväinen olen. Ainut mitä kaipailisin niin mikrosäästäminen

Vierailija
62/73 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava pankki tuo Handlesbanken.

Itse ensin söläili ja pesi rahaa ja sitten ylireagoi tavallisten asiakkaiden valvonnassa.

Meillä meni tili kiinni muutaman sijoitusasunnon vuokratuottojen takia, koska emme kuulemma ole "selvitytäneet riittävästi rahojen alkuperää". Minusta se alkuperä on selvä, jos Mattti sanoo maksaneensa 500 euroa vuokraa tilille!

Olin takavuosina yrityksessä, jonka omistaja siirteli pimeitä rahojaan Granadan , Suomen ja muiden maiden välillä ja siitä pankit eivät olleet lainkaan kiinnostuneita, ei koskaan vaikka kyse oli miljoonista.

Kyllä pankkeija kiinostaa nyt muutamat sataset piensijoittajan tuloina, mutta kun on kyse miljoonista tai sadoista, eivät ne pysty eivätkä halua niihin kajota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiassa ja muissakin. On ollut varkaita tileillä Nordea myös henkilökunta ja kortti varkaat hakkeroijat myös kopioi tunnuksia kännykällä niin tehneet rinnaiskortteja sekä siirtoja mutta ilmoittaa asiakkaalle eri saldon kuin kuuluu olla .

Vierailija
64/73 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea ja Tapiola tutkii kaikkia nyt ettei rahoita arabeja ja niiden rikoksia sekä ottaa kopiot ajokorteista nordeassa.

Vierailija
65/73 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV7 ja irrtv hellarivaparit varkaissa

Vierailija
66/73 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kerrottiin erilainen saldo kuin piti olla . Varastavat pankista myös virkailijat ja kortti varkaat hakkeroi tilit.

Vierailija
67/73 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellarit varastaa se on fakta homma . Vaatteet kortit väärentää eksyttää lopulta kieltää Jeesuksenkin.

Vierailija
68/73 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole korttia aktiaan niin virkailija sanoi väärän saldon pyydettiin paperille saldoa niin sanoi että maksaa 17 euroa eikä meille tule kk tiliotetta . Yrittää nyt selvästi varastaa meiltä sitten. Uskontolahkot myös vaatii että antaa heille rahat tavarat korut kellot kännykät ja TV sekä autot mökit mukana hellarivaparit muu uskonnot ja Nokia missio missio maailma cityseurakunnat Siion SRK saalem jne. Nähtiin kun ne vei yhden naisen auton ja huumasi sen sitten jogaguru kaatoi sen lattialle ja toiselta vei korut kännykät ja pankkikortin maksatte auton vuokran siltä naiselta myös. Nyt kuulkaa pitäkää puolenne. Vapaakirkon ja hellareiden juutalaisia mennyt asuntoon että heille pitää antaa juutalaiset vie Suomesta kaiken mukana Klimenko ja muita rikollisia. Imatran hellarit Siion SRK teltta kokoukset Keuruun hellarit Jouko piho kaarneet kointähti ry että elävä sana Pasila virosta . Heille pitää antaa huonekalut asunnot vaatteet rahat autot maatilat mökit.Varastaminen on syntiä Moosekselle myös.

Vierailija
69/73 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa taksit myös ottaa väärin varastaa kortteja yrittää nostaa niillä rahat ulos kun kuvaa tunnuksen näppäilyt .

Vierailija
70/73 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo'o... itse tässä juuri näillä sekunneilla vaihtamassa pois handelsbankenista koska siellä ei suostuttu muuttamaan opintolainan takaisinmaksu eriä 200€ pienemmäksi. Ei oikein tämänhetkinen elämäntilanne pysty tuollaiseen summaan :d... +palvelu oli tosi töykeää kun tätä muutosta hain. 0/5 ei enään ikinä.

Vierailija
71/73 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottamasti Nordea.

Ollut asiakkaana yli 40v.

Vierailija
72/73 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin nordea pois jo 12v. sitten.Siiryin S-pankki.Saan laadukasta palvelua heiltä,sillä olen numero sokea.Syystä peruslaskuni menee suoramaksuna.Lisäksi voin nostaa tai taleetaa rahaa: Kaikissa S-ketjun kaupoissa.

Vierailija
73/73 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtimassa pankin vaihtoa Nordeasta johonkin muuhun. Minkä pankin asiakas sinä olet ja oletko tyytyväinen? Tarkoitan nyt ihan päivittäisasiointia (palkkatili, verkkopankki, credit-debit kortti/kortteja). Ei S-Pankkia, senkin asiakas olen ja siitä tiedän "tarpeeksi". Ehkä eniten kiinnostaa Handelsbanken ja Aktia.

Pop pankin tyytyväinen asiakas. Olen jäsen ja sen myötä saan ilmaiset pankkipalvelut (verkkopankki, käyttötili, säästötili sekä yksi kortti)

Mielenkiintoista, sillä minäkin olen jäsen, mutta en ole saanut kaikkia palveluista ilmaiseksi. Riippuneeko siitä, minkä paikallisen pankin jäsen on?

Muuten olen kyllä ollut ihan tyytyväinen saamaani palveluun, mutta pankkiasiani kyllä ovatkin tosi yksinkertaisia.