Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännissä olleet ilmoittavat raiskauksesta, vaikka eivät ole varmoja

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:24"]

Raiskaus on järkyttävä ja vastenmielinen rikos mutta niin on aiheeton raiskaussyytekin ja pitäisi saada tuomio. Millainen ihminen valehtelee tulleensa raiskatuksi?

[/quote]

No pettäjä nyt ainakin. Nainen ollut viihteellä räkäkännissä, ja estot hävinneet ekaan kuppilaan. Hyvännäköinen mies tulee vastaan, ja mennään kämpille. Muistikuvat on hataria, mutta seksiä on selkeästi harrastettu, kun herätään alasti vieraasta  kämpästä. Kännykästä katotaan että oma mies on soittanut tuhat kertaa kello 4 ja 10 välillä. Mitäs vittua nyt tehään, mies odottaa huolissaan kotona ja nainen on vieraassa sängyssä? Ja kaamee morkkis, miten mä nyt näin menin pettämään, kýynel. Eikä äijäkään oo enää se ihana komistus mikä se oli viime yönä baarissa, vaan kaljamahanen ja karvanen ukko. Hyi, miten mä nyt näin tein...

No, hetki pohditaan et miten tästä selvitään, ja ajatus tulee mieleen: Ehkä tuo ällöttävä ukko onkin vaan hyväksikäyttänyt mua!! Ei sillon aviomieskään voi syyttää jos toi on kaamee raiskari. 

Sit mennään itkusilmin kotiin miehen eteen selittään miten joku "varmasti laitto tyrmäystippoja juomaan, en mä nyt muuten näin sekasin ois ollu. Enkä ikinä ois pettäny, vähän se mies hyväkskäytti mua!!"

Ja aviomies patistaa poliisille, minne toki menee järkyttyneen vaimonsa tueksi..

Ja tadaa, siinä väärä ilmianto. Sängyllä röhnöttävä edellisiltainen adonis on leimattu raiskaajaksi.

Vierailija
62/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kun ei sano yhtään mitään tuo "asiassa ei ole syytä epäillä rikosta". Ei raiskaus, mutta kerronpa oman tarinani vuosien takaa:

Olin ystävieni kanssa hietsun rannalla juhlimassa mitä lie opiskelijajuhlaa. Illan päätteeksi kaverini lähtivät omiin suuntiinsa, ja minä jäin bussipysäkille odottamaan omaa bussiani (olisiko ollut 55, jonka päättäri oli siinä lähellä). Illan mittaan meitä juhlimassa olleita tyttöjä oli liehitellyt joukko korista pelaavia nuoria miehiä, jotka siinä yhteydessä kertoivat nimensä.

Yksin bussipysäkillä istuessani, nämä liehakoijat tulivat siihen jatkamaan juttuaan. Kun en lämmennyt iskuyrityksilleen, he veivät minulta takkini ja reppuni, jossa oli muun tavaran lisäksi avaimeni, lompakkoni ja henkkarini. Olin aika shokissa tapahtuneesta ja itkeskelin/ihmettelin bussipysäkillä miten pääsen kotiin. Tässä vaiheessa paikalle osui pari harvinaisen skarppia kundia, jotka herrasmiehinä saattelivat minut bussilla keskustaan, veivät linja-autoaseman grillille ja selittivät sinne tapahtuneen.

Grillin pitäjät soittivat poliisille, ja antoivat minun soittaa silloiselle poikaystävälleni. Odottelin n. 1,5 tuntia, jonka aikana poikaystäväni tuli paikalle, mutta poliiseja ei vain näkynyt. Jätin lopulta yhteystietoni grillille, ja lähdin poikaystäväni kanssa rautatientoria kohti, ajatuksena päästä sieltä bussilla kotiin. Matkalla tapasimme rautatientorin vartijat, joiden kautta vihdoin saimme poliisin paikalle, ja heidän kyydissään poliisiasemalle tekemään ilmoitusta tapahtuneesta.

Suhtautuminen minuun oli asemalla tosi nuivaa, mutta sain kuitenkin asiani hoidettua. Seuraavana päivänä sain puhelun, että poliisit olivat tienneet nämä kyseiset hietsussa hengaavat tyypit, KÄYNEET KYSYMÄSSÄ HEILTÄ ONKO KERTOMANI TOTTA. Kunsit tietty kieltäneet asian, ja puhelu koski sitä, että paperit tulevat myöhemmin, mutta tätä ei tutkita enempää.

Aikanani sain tosiaan paperit, joissa luki tämä "asiassa ei ole syytä epäillä rikosta", ja syynä se, että syylliset olivat sanoneet, ettei me olla mitään tehty.

Oli kalliit oppirahat uusia passi, mitätöidä kortit ja sarjoittaa kerrostaloon lukot uudelleen. Ja sitten ne vähät rahat mitä lompakossa oli, sekä takki ja reppu.

T: Tilastoissa näkyvä "kusettaja" minäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:48"]

Tuo kun ei sano yhtään mitään tuo "asiassa ei ole syytä epäillä rikosta". Ei raiskaus, mutta kerronpa oman tarinani vuosien takaa:

Olin ystävieni kanssa hietsun rannalla juhlimassa mitä lie opiskelijajuhlaa. Illan päätteeksi kaverini lähtivät omiin suuntiinsa, ja minä jäin bussipysäkille odottamaan omaa bussiani (olisiko ollut 55, jonka päättäri oli siinä lähellä). Illan mittaan meitä juhlimassa olleita tyttöjä oli liehitellyt joukko korista pelaavia nuoria miehiä, jotka siinä yhteydessä kertoivat nimensä.

Yksin bussipysäkillä istuessani, nämä liehakoijat tulivat siihen jatkamaan juttuaan. Kun en lämmennyt iskuyrityksilleen, he veivät minulta takkini ja reppuni, jossa oli muun tavaran lisäksi avaimeni, lompakkoni ja henkkarini. Olin aika shokissa tapahtuneesta ja itkeskelin/ihmettelin bussipysäkillä miten pääsen kotiin. Tässä vaiheessa paikalle osui pari harvinaisen skarppia kundia, jotka herrasmiehinä saattelivat minut bussilla keskustaan, veivät linja-autoaseman grillille ja selittivät sinne tapahtuneen.

Grillin pitäjät soittivat poliisille, ja antoivat minun soittaa silloiselle poikaystävälleni. Odottelin n. 1,5 tuntia, jonka aikana poikaystäväni tuli paikalle, mutta poliiseja ei vain näkynyt. Jätin lopulta yhteystietoni grillille, ja lähdin poikaystäväni kanssa rautatientoria kohti, ajatuksena päästä sieltä bussilla kotiin. Matkalla tapasimme rautatientorin vartijat, joiden kautta vihdoin saimme poliisin paikalle, ja heidän kyydissään poliisiasemalle tekemään ilmoitusta tapahtuneesta.

Suhtautuminen minuun oli asemalla tosi nuivaa, mutta sain kuitenkin asiani hoidettua. Seuraavana päivänä sain puhelun, että poliisit olivat tienneet nämä kyseiset hietsussa hengaavat tyypit, KÄYNEET KYSYMÄSSÄ HEILTÄ ONKO KERTOMANI TOTTA. Kunsit tietty kieltäneet asian, ja puhelu koski sitä, että paperit tulevat myöhemmin, mutta tätä ei tutkita enempää.

Aikanani sain tosiaan paperit, joissa luki tämä "asiassa ei ole syytä epäillä rikosta", ja syynä se, että syylliset olivat sanoneet, ettei me olla mitään tehty.

Oli kalliit oppirahat uusia passi, mitätöidä kortit ja sarjoittaa kerrostaloon lukot uudelleen. Ja sitten ne vähät rahat mitä lompakossa oli, sekä takki ja reppu.

T: Tilastoissa näkyvä "kusettaja" minäkin

[/quote]

Komppi tälle. Ja "oppirahat" on ehkä aika väärä ilmaisu, koska et edes ollut tehnyt MITÄÄN väärin. Vai mitä tuosta pitäisi oppia? Ei saa jutella kenellekään? Pitää paeta, jos kadulla tulee poikia vastaan? Tervetuloa "Afganistaniin"... Poliisin asennoituminenhan on ihan sama. Tai no, et saanut linnaa pojille juttelemisesta.

Tuossa oli kyllä ilmassa seksuaalirikoksen uhkaa, koska pojat rankaisivat joukolla sinua siitä, että ET lämmennyt heille - olit siis "pihtarihuora". Poliisin toiminta oli tosi törkeää ja välinpitämätöntä.

Vierailija
64/100 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 08:25"]Aika monella naisella tuntuu olevan asenne että jos ei ole varma että onko joutunut raiskatuksi, niin siitä kannattaa tehdä raiskausilmoitus ja se on poliisin tehtävä selvittää että oliko se raiskaus vai ei.

Kyllä tässä vähän jotain rajanvetoa saisi olla. Jos on vapaaehtoisesti alasti nukkumassa vieraan miehen kanssa, niin kyllä siinä ehkä vähän turha puhua raiskauksesta, jos yöllä herää siihen että toinen on alkanut naimaan luvatta.

[/quote]

Olen samaa mieltä siinä, että henkilö itse asettaa koskemattomuudensa vaaraan, jos nukkuu toisen kanssa kännissä alasti. Jos se toinen kuitenkin panee sitä nukkuvaa osapuolta, se on raiskaus. Typeräähän toi kännisekoilu on, mutta kyllä jokainen on ihan itse vastuussa siitä, tökkiikö jollain toisten reikiä. Jos sen tekee toisen nukkuessa, se on väärin.

[/quote]

Jos joku nainen tulee nukkumaan viereeni eikä anna seksiä niin hän lentää välittömästi ovesta ulos. Vaikka keskellä yötä oli miten kännissä tahansa. Kenenkään ei tarvitse sietää ihmisiä joista ei ole hyötyä. 

Minulla ei ole mitään sääliä sammuneita kohtaan. Jos juo niin paljon että sammuu niin oma ongelma. Minun kotoani sellaainen lentää ulos enkä todellakaan sellaisesta huolehdi

[/quote]

Tiesitkö, että tässä moraalisi on isossa ristiriidassa lain kanssa? Se olisi heitteillejättö.
[/quote]
Aika moni akka tekee samoin kun päästää kännisen äijänsä ulos kotoa! Hyi teitä heitteillejättäjät.

Vierailija
65/100 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 09:21"]Kyllä sen huomaa jos on raiskattu kun alapäässä on (yksi tai useampi):

- repeämiä

- ^verta

- spermaa

- kivun tunnetta

Vaikka raiskaaja käyttäisi kortsua niin on hyvin todennäköistä että se repeää koska raiskattu on kuiva ja ei jousta.
[/quote]
Repeää? Normaalin naisen värkki ei mihinkään jousta jos sinne laittaa liukastetta ja lykkii peruskalulla.

Vierailija
66/100 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 09:21"]Kyllä sen huomaa jos on raiskattu kun alapäässä on (yksi tai useampi):

- repeämiä

- ^verta

- spermaa

- kivun tunnetta

Vaikka raiskaaja käyttäisi kortsua niin on hyvin todennäköistä että se repeää koska raiskattu on kuiva ja ei jousta.
[/quote]
Repeää? Normaalin naisen värkki ei mihinkään jousta jos sinne laittaa liukastetta ja lykkii peruskalulla.
[/quote]
Tarkoitin, ettei repeä siis.

Vierailija
67/100 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:40"]2/3 raiskausilmoituksista on perättömiä?

Tämä ei voi pitää paikkaansa.

Juttu haisee ja pahasti.

Onko raiskatut lähetetty kotiin, kun ei ole ollut tukihenkilöä mukana vaatimassa kunnollista tutkintaa asiasta?

Jos sinut raiskataan, niin poliisiasemalle on paras mennä asianajajan kanssa.

Haluamme tietää todellisten perättömien ilmiantojen määrän ja prosenttiluvun raiskaus-tapauksissa?

Pahasta poliisien ja patriarkaatti-kansan asenneongelmasta suhteessa raiskauksiin Suomessa koko tämäkin juttu kertoo.

Suomalaiset ovat seksuaalikasvatuksen tarpeessa.

Jos työnnät esim. sormen naisen emättimeen luvatta, niin se on raiskaus.

Ajat ja asiat muuttuvat.
[/quote]
Haisee kyllä koska naiset tekevät olemattomia raiskausilmoituksia. Huom! valehtelevia naisia on siis reilusti enemmän kuin miesten raiskaustapauksia. Raiskaus helppo tie syyttää miestä ties mistä.

Vierailija
68/100 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun kaverin baaripoka nosti syytteen raiskauksesta, koska ei uskaltanut aamulla kännissä/krapulassa mennä töihin niin oon vähän ikävä kyllä kyynistynyt tän raiskausasian suhteen. Onneks ämmän kaveri oli esiliinana mukana ja kertoi polisiille miten asiat oikeasti meni, muuten olis kundille käynyt kylmät. 

Vierailija
69/100 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:29"]Mistä sen kukaan voi tietää, onko raiskausta tapahtunut? Se että syyttäjä jättää syyttämättä, ei tarkoita että raiskausta ei ole tapahtunut, siitä ei vain ole näyttöä. Ihmeellisiä lausuntoja poliisilta...Niillä ikään kuin annetaan lupa paneskella tiedottomassa tilassa olevaa naista. Eihän se ole raiskaus, koska nainen on juhlinut miehen kanssa ja sitten sammunut. Kuvottavaa.

Jos poliisi itse sammuu firman juhlissa, eikä muista mitään siitä että kollega on työntänyt hänen persereikäänsä soutuveneen tulpan, niin tarkoittaako se sitä että raiskausta ei ole tapahtunut? Poliisi kuitenkin itse flirttaili koko illan tulppaajan kanssa, täytyy kai hänen tiedostaa riski joutua tulpatuksi?

Miksi näissä jutuissa AINA naista syyllistetään, kertokaa?
[/quote]
Oletus pitää olla, että jos näyttöä ei ole, ei ole rikosta. Sana ei riitä.
Missä annetaan lupa paneskella tajutonta?
Ja missä syyllistetään naista pl. annetaan neuvoja miten ei kannata toimia turvallisuuden nimissä.

Vierailija
70/100 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:40"]

2/3 raiskausilmoituksista on perättömiä?

Tämä ei voi pitää paikkaansa.

Juttu haisee ja pahasti.

Onko raiskatut lähetetty kotiin, kun ei ole ollut tukihenkilöä mukana vaatimassa kunnollista tutkintaa asiasta?

Jos sinut raiskataan, niin poliisiasemalle on paras mennä asianajajan kanssa.

Haluamme tietää todellisten perättömien ilmiantojen määrän ja prosenttiluvun raiskaus-tapauksissa?

Pahasta poliisien ja patriarkaatti-kansan asenneongelmasta suhteessa raiskauksiin Suomessa koko tämäkin juttu kertoo.

Suomalaiset ovat seksuaalikasvatuksen tarpeessa.

Jos työnnät esim. sormen naisen emättimeen luvatta, niin se on raiskaus.

Ajat ja asiat muuttuvat.

[/quote]

Se että naiselle tuli morkkis aamulla herättyään vieraan miehen sängystä ei ole poliisi asia. Noita perättömiä raiskauilmoituksia tekevät naiset jotka ovat jääneet kiinni pettämisestä tai sitten eivät halua ottaa vastuuta käyttäytymisestään. Pitää juoda vähemmän ja pitää housut jalassa niin tarvitse hävetä seuraavana aamuna tekemisiään.

Vierailija
71/100 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta sinne päin kuitenkin.
Minä todella humaltuneena aloin lähentelemään mieheni kaveria joka oli myös varattu. Hän oli selvinpäin! Hyväilin häntä ja kiusoittelin kunnes hän sanoi ettei kestä enää kun on niin kiihottunut. Ehdotin suuhoitoa. Hän sanoi että saan tehdä mitä ikinä haluankaan. Otin suihin mutta vain hetken ajan kun päätimme lopettaa homman koska olihan se tottakai väärin. Myöhemmin jätkän tyttöystävä saa tietää ja haukkuu minut huoraksi. Jätkä kieltää kertomasta kaverilleen koska ei halua välien menevän poikki. Minä tunnustan silti miehelleni. Mieheni ei osaa sanoa juuta eikä jaata koska loukkaantuu, mutta meillä oli avoin suhde joten en pettänyt häntä vaan toimin väärin sekaantumalla hänen varattuun kaveriin. Jätkä ottaa syyn niskoilleen ja sanoo miehelleni ettei saa vihata minua. He sopivat ja mieheni antaa anteeksi minulle. Jätkä kuitenkin pelasti nahkansa ja suhteensa kun kertoi tyttöystävälleen olleensa liian kiltti kieltäytyäkseen eikä osannut sanoa ei, kertoi myös ettei nauttinut yhtään ja silti tapahtuneen jälkeen kirjoitteli minulle paljon ja nauttineensa huomiosta ja läheisyydestä. Jätkän tyttöystävä näkee minut hyväksikäyttävänä huorana ja sääli hyväksikäytettyä liian kilttiä miestään.

Vierailija
72/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:46"]Normaali nainen ei tee perätöntä ilmoitista!

Olen varma että nämä perättömät ilmoitukset ovat todella pieni osuus. Jos puhutaan esim 2/3 osaa ilmoitetuista ei johda mihinkään niin kyseessä on todisteiden puute, huonot muistikuvat (esim. traumasta johtuva), uhrin haluttomuus viedä juttua eteenpäin... Poliisikaan ei tiedä "valheellisten" ilmoitusten osuutta. Vaan kaikki keskeytetyt jutut menevät saman mappiin "ei rikosta tms".

Kai nyt jokainen tervejärkinen ihminen tajuaa ettei kukaan terve ihminen lähde kertomaan toisesta MITÄÄN perätöntä eikä varsinkaan näinkin vakavaa kuin perätöntä raiskausta ja vielä poliisille. Miten kukaan voi edes uskoa tämmöiseen. Kynnys peröttömään ilmoitukseen on normaalilla ihmisellä erittäin suuri. Jopa niin suuri ettei sitä TERVE ihminen tee.

-Raiskauksen uhri-

[/quote]

Juu. Kuinka moni teistä menee vartavasten ilmoittamaan yhtään mitään paskaa poliisille? !!

Ei yksikään.

[/quote]

Ikävä kyllä maailma on täynnä sellasia.

Niitähän tulee ihan keksittyjä juttuja jossa ei ole edes toista osapuolta lainkaan.

Maailma on paha. (no se yks prosentti pilaa koko korin)

Vierailija
73/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen kukaan voi tietää, onko raiskausta tapahtunut? Se että syyttäjä jättää syyttämättä, ei tarkoita että raiskausta ei ole tapahtunut, siitä ei vain ole näyttöä. Ihmeellisiä lausuntoja poliisilta...Niillä ikään kuin annetaan lupa paneskella tiedottomassa tilassa olevaa naista. Eihän se ole raiskaus, koska nainen on juhlinut miehen kanssa ja sitten sammunut. Kuvottavaa.

Jos poliisi itse sammuu firman juhlissa, eikä muista mitään siitä että kollega on työntänyt hänen persereikäänsä soutuveneen tulpan, niin tarkoittaako se sitä että raiskausta ei ole tapahtunut? Poliisi kuitenkin itse flirttaili koko illan tulppaajan kanssa, täytyy kai hänen tiedostaa riski joutua tulpatuksi?

Miksi näissä jutuissa AINA naista syyllistetään, kertokaa?

Vierailija
74/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsen jyrkästi. Tässä nainen vetää mattoa alta kaikilta oikeasti raiskatuilta, joita ei sitten oteta tosissaan. 

Keksikää joku muu keino selviytyä tilanteista, joissa on tullut sekstailtua liian humalassa väärän henkilön kanssa. 

Vierailija
75/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:16"]

Siis kamoon. Poliisi ei voi tehdä rikospäätelmiä kumpaankaan suuntaan ilman pätevää näyttöä. On kolmen kundin sana yhden tytön sanaa vastaan, jos sulla ei kerran ollut siinä bussipysäkillä todistajia näkemässä. Silloinhan tilanne olisi ollut eri. Nythän olisit voinut jättää vaikka kamasi poikien luokse huolimattomuuttasi tai vaikka jollekin suuttuessasi tai kundit olisi voineet löytää sun kadottamat repun ja takin. Mahdollinen rikos oli vähäinen ja ilman todistusnäyttöä ei voida syyttää rikoksesta. Ikävää mutta totta.

Mun mielestä poliisi on ihan oikeassa todetessaan, että jos on raiskausepäily, silloin poliisille ehdottomasti ja humaltunutta ei saa käyttää seksuaalisesti hyväksi. Samalla on totta se, että kännissä tolkkunsa menettäneen muistia ei voi poliisikaan palauttaa ja pelkkä muistin menetys ei oikeuta huutamaan raiskausselvittelyä. Niin tolkuttomaan kuntoon ei kannata itseään juoda, ettei tiedä kenen luokse päätyy eikä tiedä mitä on tapahtunut ja kenen kanssa ja kenen aloitteesta ja kenen suostumuksella. Se ei ole moralisointia vaan tervettä maalaisjärkeä. 

[/quote]

Tavallaan olen sun kanssa ihan samaa mieltä, mutta itse siinä tilanteessa olleena en sitten kuitenkaan. Ensinnäkin minun kulkuni sieltä hietsusta keskustaan oli ihan tarkkaan selvillä. Nämä minua saattaneet pojat eivät jättäneet yhteystietojaan, mutta kertoivat siihenastisista vaiheistani grillin pitäjille. Soitin poliisin sieltä grilliltä, ja tein tosiaan sen ilmoituksen vielä samana iltana/yönä.

Lisäksi ihan tuo asian muotoilu. Voin olla lapsellinen ja typerä, you name it, mutta on siinä ihan vissi ero sanotaanko uhrille "me käytiin kysymässä niiltä tyypeiltä ja ne sano, ettei ne oo mitään tehny, ni ei ne sit oo", vai "käytiin jututtamassa niitä tyyppejä, ja teidän näkemykset eroaa sen verran, ettei tätä oikein voi kattavasti selvittää".

Ja se koko kuvio sitä ennen. Luvataan tulla, muttei tulla, ja kun lopulta jotenkin saadaan paikalle, niin ensireaktio on se, että vi#%¤ko tuollainen ritsa meidän duuneja häiritsee.

Vierailija
76/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:24"]

Raiskaus on järkyttävä ja vastenmielinen rikos mutta niin on aiheeton raiskaussyytekin ja pitäisi saada tuomio. Millainen ihminen valehtelee tulleensa raiskatuksi?

[/quote]

No pettäjä nyt ainakin. Nainen ollut viihteellä räkäkännissä, ja estot hävinneet ekaan kuppilaan. Hyvännäköinen mies tulee vastaan, ja mennään kämpille. Muistikuvat on hataria, mutta seksiä on selkeästi harrastettu, kun herätään alasti vieraasta  kämpästä. Kännykästä katotaan että oma mies on soittanut tuhat kertaa kello 4 ja 10 välillä. Mitäs vittua nyt tehään, mies odottaa huolissaan kotona ja nainen on vieraassa sängyssä? Ja kaamee morkkis, miten mä nyt näin menin pettämään, kýynel. Eikä äijäkään oo enää se ihana komistus mikä se oli viime yönä baarissa, vaan kaljamahanen ja karvanen ukko. Hyi, miten mä nyt näin tein...

No, hetki pohditaan et miten tästä selvitään, ja ajatus tulee mieleen: Ehkä tuo ällöttävä ukko onkin vaan hyväksikäyttänyt mua!! Ei sillon aviomieskään voi syyttää jos toi on kaamee raiskari. 

Sit mennään itkusilmin kotiin miehen eteen selittään miten joku "varmasti laitto tyrmäystippoja juomaan, en mä nyt muuten näin sekasin ois ollu. Enkä ikinä ois pettäny, vähän se mies hyväkskäytti mua!!"

Ja aviomies patistaa poliisille, minne toki menee järkyttyneen vaimonsa tueksi..

Ja tadaa, siinä väärä ilmianto. Sängyllä röhnöttävä edellisiltainen adonis on leimattu raiskaajaksi.

[/quote]

Juuri näin joku epätoivoinen tekee, kun ei saa typerää tekoaan tekemättömäksi ja jää kiinni. Sen sijaan että tunnustaisi omalle kumppanilleen että joo, petin, niin keksitään tällainen tarina ja saadaan toinen syylliseksi ja itsestä tehtyä viaton uhri. 

Sitten on niitä, jotka saattavat olla ihan vapaitakin, mutta koska se yhdenyön hoito on joku julkkis, niin kerrotaan juttu, jotta sitä voidaan revitellä lehdissä. Tai yöllisen tapauksen kanssa on tullut yöllä tai aamulla jotain riitaa, niin keksitään raiskausväite kostoksi.

En usko, että näitä pilvin pimein on, mutta aina silloin tällöin joku keksii näitä. Samoin kuin yritetään vedättää vakuutusyhtiötä oikein huolella, tai kostetaan exälle ja keksitään, että se hyväksikäyttää yhteistä lasta. Kyllä aina löytyy muutama hullu, joka jaksaa nähdä vaivan. 

Vierailija
77/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kokoajan täällä puhutaan naiset tekee ilmoituksen ja naiset sitä ja tätä... vai onko mulla lukihäiriö? ihan kuin olisin artikkelista lukenut, että ilmoituksia tekee naiset sekä miehet.

Vierailija
78/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesi on viisasten juomaa.

Vierailija
79/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:32"]Raiskaajan pitää todistaa syyttömyytensä oikeudessa. Näköjään Suomen poliisilta unohtunut tämä perusperiaate.[/quote]

Öö, ei. Syytetyn ei tarvitse todistaa olevansa syytön, vaan oikeuden pitää todistaa syyllisyys. Itse et ole tainnut tätä perusperiaatetta sisäistää oikein. Joka ikinen on syytön KUNNES TOISIN TODISTETAAN. 

Vierailija
80/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Suomen huumekauppias-poliisit varmaan tutkii kaikki ilmoitetut raiskaustapaukset tosi ammattitaitoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän