Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännissä olleet ilmoittavat raiskauksesta, vaikka eivät ole varmoja

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 08:09"]Siis Helsingissä kaksi kolmasosaa ilmoitetuista raiskauksista perättömiä! WTF!! Saamarin sutturat!

[/quote]

Ei siinä niin sanota, vaan kaksi kolmasosaa ilmoitetuista raiskauksista ei johda mihinkään. Toisin sanoen luulisin, ettei ole minkäänlaisia todisteita.

[/quote]Tai ilmiannon tekijä peruu juttunsa, buahhahhaa!

Vierailija
22/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se herättää kysymyksiä seksuaalirikoksesta (hyväksikäytöstä), jos toinen on niin humalassa, ettei muista mitään. Eihän umpikännistä, puolustuskyvytöntä saa paneskella.

Ja koettakaapa ihmiset muistaa, että se, ettei poliisi löydä näyttöä tarpeeksi, ei tarkoita sitä, etteikö rikosta olisi tapahtunut! Se tarkoittaa vain sitä mitä sanotaan: konkreettista näyttöä ei löydy tarpeeksi, jotta juttua kannattaisi lähteä viemään eteenpäin.

Asian toisena kääntöpuolena on sekin, että tavallaan hyvä, että näitä tehdään, koska se nostaa miesten kynnystä käyttää hyväksi selkeästi humaltuneen ja arvostelukykynsä menettäneen naisen kovaa humalatilaa ja siirtää tätä vastuuta myös hieman lähimmäiselle. Suurin osa meistä on joskus juonut liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 08:25"]Aika monella naisella tuntuu olevan asenne että jos ei ole varma että onko joutunut raiskatuksi, niin siitä kannattaa tehdä raiskausilmoitus ja se on poliisin tehtävä selvittää että oliko se raiskaus vai ei.

Kyllä tässä vähän jotain rajanvetoa saisi olla. Jos on vapaaehtoisesti alasti nukkumassa vieraan miehen kanssa, niin kyllä siinä ehkä vähän turha puhua raiskauksesta, jos yöllä herää siihen että toinen on alkanut naimaan luvatta.

[/quote]

Olen samaa mieltä siinä, että henkilö itse asettaa koskemattomuudensa vaaraan, jos nukkuu toisen kanssa kännissä alasti. Jos se toinen kuitenkin panee sitä nukkuvaa osapuolta, se on raiskaus. Typeräähän toi kännisekoilu on, mutta kyllä jokainen on ihan itse vastuussa siitä, tökkiikö jollain toisten reikiä. Jos sen tekee toisen nukkuessa, se on väärin.

Vierailija
24/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:11"]Kyllähän se herättää kysymyksiä seksuaalirikoksesta (hyväksikäytöstä), jos toinen on niin humalassa, ettei muista mitään. Eihän umpikännistä, puolustuskyvytöntä saa paneskella.

Ja koettakaapa ihmiset muistaa, että se, ettei poliisi löydä näyttöä tarpeeksi, ei tarkoita sitä, etteikö rikosta olisi tapahtunut! Se tarkoittaa vain sitä mitä sanotaan: konkreettista näyttöä ei löydy tarpeeksi, jotta juttua kannattaisi lähteä viemään eteenpäin.

Asian toisena kääntöpuolena on sekin, että tavallaan hyvä, että näitä tehdään, koska se nostaa miesten kynnystä käyttää hyväksi selkeästi humaltuneen ja arvostelukykynsä menettäneen naisen kovaa humalatilaa ja siirtää tätä vastuuta myös hieman lähimmäiselle. Suurin osa meistä on joskus juonut liikaa.

[/quote]

AI hyvä juttu, että naiset tekevät rikoksia? Mikäs vitun ammattikriminaali sinä olet?

Minä toivon, että perättömillä ilmiannoilla miehen elämän pilaavat persereiät oikeasti raiskataan. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
25/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:27"]Jos jättäs kokonaan raiskausilmoitukset tutkimatta niin tulis vaan sata hutia. Pistää mietteliääksi. Perättömistä ilmoituksista kunnon sanktiot myös yhteiskunnan hyväksi. Vaikka 500€/kpl.

[/quote

vain sata raiskaajaa vapaalla jalalla pääkaupunkiseudulla. taidat olla mies?

[/quote]]Kyllä! Vaan en perättömän ilmiannon tekijä, saati raiskaaja. Taidat olla itse  perättömän ilmiannon tekijä, nainen.

[/quote]

en kyllä ole, minua ei onneksi olla koskaan raiskattu. useamman raiskatun kyllä tunnen lähipiirissäni, joten en ihan pihalla ole asioista.

todellisuudessa maailman tilastoissa yksi sadasta ilmoituksesta on perätön. googlettakaa vaikka. en tiedä mistä perseestään helsingin poliisi on nämä "tilastonsa" repinyt, mutta jotain vikaa niissä on.0

Vierailija
26/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 08:25"]Aika monella naisella tuntuu olevan asenne että jos ei ole varma että onko joutunut raiskatuksi, niin siitä kannattaa tehdä raiskausilmoitus ja se on poliisin tehtävä selvittää että oliko se raiskaus vai ei.

Kyllä tässä vähän jotain rajanvetoa saisi olla. Jos on vapaaehtoisesti alasti nukkumassa vieraan miehen kanssa, niin kyllä siinä ehkä vähän turha puhua raiskauksesta, jos yöllä herää siihen että toinen on alkanut naimaan luvatta.

[/quote]

Olen samaa mieltä siinä, että henkilö itse asettaa koskemattomuudensa vaaraan, jos nukkuu toisen kanssa kännissä alasti. Jos se toinen kuitenkin panee sitä nukkuvaa osapuolta, se on raiskaus. Typeräähän toi kännisekoilu on, mutta kyllä jokainen on ihan itse vastuussa siitä, tökkiikö jollain toisten reikiä. Jos sen tekee toisen nukkuessa, se on väärin.

[/quote]

Ai pelkästään naisen reikien tökkiminen on raiskaus? Se että nainen imee sammuneen miehen kyrpää tai jopa nussii tätä, ei mielestäsi ole edes mainitsemisen arvoista?

Vierailija
27/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 08:09"]Siis Helsingissä kaksi kolmasosaa ilmoitetuista raiskauksista perättömiä! WTF!! Saamarin sutturat!

[/quote]

Ei siinä niin sanota, vaan kaksi kolmasosaa ilmoitetuista raiskauksista ei johda mihinkään. Toisin sanoen luulisin, ettei ole minkäänlaisia todisteita.

[/quote]

Ei peru, vaan luopuu vaatimuksistaan. Opettele lukemaan

Se miksi ihminen luovuttaa tällaisessa tilanteessa, voi johtua monesta syystä. Tottakai osa myös siitä syystä, että on sepittänyt koko jutun. 

Vierailija
28/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:10"]

[/quote]

[/quote]

Se miksi ihminen luovuttaa tällaisessa tilanteessa, voi johtua monesta syystä. Tottakai osa myös siitä syystä, että on sepittänyt koko jutun. 

[/quote]

Mutta eiväthän naiset, nuo kaiken hyvyyden ja moraalin puolustajat, koskaan valehtele. Nainenhan on fyysisesti ja psyykkisesti kyvytön valehtelemaan, ainakin jos naisilta kysytään.

Vierailija
29/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kaksi kolmasosaa tulee merkinnällä: rikosta ei ole tapahtunut. 

Joten en eivät edes mene oikeuteen. Oikeuteenkin menevistä todella iso osa todetaan valheiksi. Joten se todellinen tekaistujen syytteiden määrä on paljon enemmän kuin kaksi kolmasosaa

Vierailija
30/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 08:25"]Aika monella naisella tuntuu olevan asenne että jos ei ole varma että onko joutunut raiskatuksi, niin siitä kannattaa tehdä raiskausilmoitus ja se on poliisin tehtävä selvittää että oliko se raiskaus vai ei.

[/quote]

[/quote]

Ai pelkästään naisen reikien tökkiminen on raiskaus? Se että nainen imee sammuneen miehen kyrpää tai jopa nussii tätä, ei mielestäsi ole edes mainitsemisen arvoista?

[/quote]

No minähän sanoin nimenomaan "tökkiikö joku jollain toisen reikiä" enkä "tökkiikö mies peniksellään naisen pillua". Katsos kun esim. kädellä voi tökkiä miehen tai naisen persettä ja dildoilla ym. nainen voi tökkiä naisen pillua. Kyllä olen ihan tietoinen, että myös miehiä raiskataan. Siksi valitsinkin tuon sanamuodon.

Vierailija
31/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:11"]

Kyllähän se herättää kysymyksiä seksuaalirikoksesta (hyväksikäytöstä), jos toinen on niin humalassa, ettei muista mitään. Eihän umpikännistä, puolustuskyvytöntä saa paneskella.

[/quote]

Väärin. kaksi kolmasosaa tapauksista on sellaisia joista selviää että rikosta ei ole tapahtunut. Eli todisteita kyllä on siitä että mitään EI ole tapahtunut. Ne tapaukset joista ei löydy todisteita ovat erikseen

Vierailija
32/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:11"]Kyllähän se herättää kysymyksiä seksuaalirikoksesta (hyväksikäytöstä), jos toinen on niin humalassa, ettei muista mitään. Eihän umpikännistä, puolustuskyvytöntä saa paneskella.

[/quote]

AI hyvä juttu, että naiset tekevät rikoksia? Mikäs vitun ammattikriminaali sinä olet?

Minä toivon, että perättömillä ilmiannoilla miehen elämän pilaavat persereiät oikeasti raiskataan. Sitä saa mitä tilaa.

[/quote]

Sulla on raiskaajan mieli. Joillain kestää kauemmin kuin muilla tajuta se, että naisetkin ovat ihmisiä. Saattaa kuulostaa sinulle mystiseltä, mutta ehkä jos tarpeeksi kauan mietiskelet tuota lausetta, se aukeaa sinullekin.

Vierailija
33/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 08:25"]Aika monella naisella tuntuu olevan asenne että jos ei ole varma että onko joutunut raiskatuksi, niin siitä kannattaa tehdä raiskausilmoitus ja se on poliisin tehtävä selvittää että oliko se raiskaus vai ei.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No minähän sanoin nimenomaan "tökkiikö joku jollain toisen reikiä" enkä "tökkiikö mies peniksellään naisen pillua". Katsos kun esim. kädellä voi tökkiä miehen tai naisen persettä ja dildoilla ym. nainen voi tökkiä naisen pillua. Kyllä olen ihan tietoinen, että myös miehiä raiskataan. Siksi valitsinkin tuon sanamuodon.

[/quote]

Puhuit nyt pelkästään reikien tökkimisestä. Paljon yleisempää on juuri se, et nainen runkkaa, imee tai nussii sammuneen miehen kyrpää. Ilman mitään reikien tökkimisiä. Minulle itselleni on käynyt niin ja tiedän naisen, ulospäin oikein kiltin ja herttaisen, joka kerran tunnusti raiskanneensa sammuneen miehen - ei työntämällä dildoa perseeseen vaan sitomalla kalun juuren kiinni niin että sai pakotettua erektion.

Vierailija
34/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 08:25"]Aika monella naisella tuntuu olevan asenne että jos ei ole varma että onko joutunut raiskatuksi, niin siitä kannattaa tehdä raiskausilmoitus ja se on poliisin tehtävä selvittää että oliko se raiskaus vai ei.

[/quote]

[/quote]

Jos joku nainen tulee nukkumaan viereeni eikä anna seksiä niin hän lentää välittömästi ovesta ulos. Vaikka keskellä yötä oli miten kännissä tahansa. Kenenkään ei tarvitse sietää ihmisiä joista ei ole hyötyä. 

Minulla ei ole mitään sääliä sammuneita kohtaan. Jos juo niin paljon että sammuu niin oma ongelma. Minun kotoani sellaainen lentää ulos enkä todellakaan sellaisesta huolehdi

Vierailija
35/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:07"]

[/quote]

[/quote]

Joten en eivät edes mene oikeuteen. Oikeuteenkin menevistä todella iso osa todetaan valheiksi. Joten se todellinen tekaistujen syytteiden määrä on paljon enemmän kuin kaksi kolmasosaa

[/quote]

Jaa no kerro, mistä revit nämä tilastot? Entä jos mies on raiskannut puolustuakyvyttömän henkilön käyttäen kondomi? Silloin ei jää spermaa eikä raiskatussa ole ruhjeita, koska hän on jo valmiiksi ihan voimaton. Jos ei ole todisteitakaan, ei voida nostaa syytettä. Paskahan tää juttu on.

Vierailija
36/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Peruu tai luopuu. Eikö peruminen ole jutusta luopumista, ylviö!

Vierailija
37/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi näppäilyvirheeni. Olen mobiililla enkä jaksa tarkistaa tekstiäni. -36

Vierailija
38/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:15"]

[/quote]

[/quote]

Sulla on raiskaajan mieli. Joillain kestää kauemmin kuin muilla tajuta se, että naisetkin ovat ihmisiä. Saattaa kuulostaa sinulle mystiseltä, mutta ehkä jos tarpeeksi kauan mietiskelet tuota lausetta, se aukeaa sinullekin.

[/quote]

Vai niin. Minusta miehen elämän perättömillä ilmiannoilla pilaavat olento ei ole ihminen eikä nainen. Sellaisille toivon pelkkää pahaa, oikeille ihmisille ja oikeille naisille pelkkää hyvää.

Vierailija
39/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ei, vaan 2/3 tapauksista ei ole riittävästi todisteita. ei niin, että 2/3 tapauksista on ilmoittajan keksimiä. esim. sana sanaa vastaan, usein päätetään ettei ole

rikosta, koska ei löydy todisteita. raiskauksen uhri harvemmin pystyy menemään raiskaajan siemennesteet itsessään ja revityissä vaatteissa suoraan sairaalaan, jotta saisi todisteet. siinä kun menee shokkiin.

kysykääpä poliisisediltä kuinka moni niistä 2/3 syyttäneistä sai syytteen perättömästä ilmiannosta. 2/3 on vaan todettu ettei tästä saa kunnon juttua. ei silti tarkoita etteikö raiskausta olisi tapahtunut, sitä ei vaan saada todistettua.

Vierailija
40/100 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:27"]Jos jättäs kokonaan raiskausilmoitukset tutkimatta niin tulis vaan sata hutia. Pistää mietteliääksi. Perättömistä ilmoituksista kunnon sanktiot myös yhteiskunnan hyväksi. Vaikka 500€/kpl.

[/quote

vain sata raiskaajaa vapaalla jalalla pääkaupunkiseudulla. taidat olla mies?

[/quote]]Kyllä! Vaan en perättömän ilmiannon tekijä, saati raiskaaja. Taidat olla itse  perättömän ilmiannon tekijä, nainen.

[/quote]

en kyllä ole, minua ei onneksi olla koskaan raiskattu. useamman raiskatun kyllä tunnen lähipiirissäni, joten en ihan pihalla ole asioista.

todellisuudessa maailman tilastoissa yksi sadasta ilmoituksesta on perätön. googlettakaa vaikka. en tiedä mistä perseestään helsingin poliisi on nämä "tilastonsa" repinyt, mutta jotain vikaa niissä on.0

[/quote]

Ei niissä ole mitään vikaa vaan todellisuutta. Jos ei ole tehnyt rikosilmoitusta niin turha selittää että on raiskattu. Monet naiset yrittävät saada sympatiaa sillä että heidät muka on raiskattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi