Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.
Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Surullisinta on se, että heillä on äänioikeus
Kommentit (70)
Jahas, kiitos tästäkin aivopierusta meitä kohtaan.
Onko sulta evätty äänioikeus?
Tämä pohjasakan edustaja makselee verorahoillaan sinunkin masennuseläkkeesi, joten pidähän pienempää suuta. ;)
Minä jäin yksinhuoltajaksi, kun mieheni kuoli aivoverenvuotoon alle kolmekymppisenä. Miten tommonen ikävä käänne elämässä voi muuttaa minut sekunnissa pohjasakaksi?
pahinta on myös ttä he juovat kaikki tukirahat
Joo, vitsi, kun vielä saisi niitä kuuluisia tukirahoja, niin het alkaisin ryypätä. Nyt kaikki rahat menee lapsen harrastuksiin ja aika niihin kuskaamisiin.
Ole hiljaa jos et provoillessa keksi mitään älyllistä sanottavaa. Pönttö.
Onnittelut! onnoistunut provo! kaikki yh-tantat ovat kauhuissaan.
Minusta alkoholistit ja muut päihteidenkäyttäjät, rikolliset, kiusaajat, raiskaajat, pedofiilit sekä muuten ilkeät ja pahoja tekoja kiinni jäämättä tekevät ihmiset ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Ehkä tuonne sekaan muutama yh-äiti tai isäkin mahtuu, mutta se ei johdu vanhemmuudesta.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:15"]
Onnittelut! onnoistunut provo! kaikki yh-tantat ovat kauhuissaan.
[/quote]Joo, vapisemme rivissä ja mietimme, kuinka saamme juhannukseksi lapsille hoitajan, ja kassillisen kaljaa.
Enpä sanoisi noin. Toteaisin, että sinulla on ikävä tapa käyttäytyä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:00"]
Minä jäin yksinhuoltajaksi, kun mieheni kuoli aivoverenvuotoon alle kolmekymppisenä. Miten tommonen ikävä käänne elämässä voi muuttaa minut sekunnissa pohjasakaksi?
[/quote]
Virallisesti lie olet leski, ne ei ole pohjasakkaa...
ohis, yh
Nainenko se on pohjasakkaa, kun mies hylkää perheensä ja jättää lapset ja äidin pärjäämään keskenään?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:56"]
Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Surullisinta on se, että heillä on äänioikeus
[/quote]
miksi ap ajattelet näin? Entä jos omalle kohdallesi kävisi niin että susta tulisi yh?
Ei kaikki välttämättä itse yh:ksi ole halunnut. Mut minkäs teet jos toinen lähtee, ei halua olla isä, ei halua kantaa vastuuta lapsestaan.
sidotko sänkyyn kiinni vai rakennat pienen vankilan ja pakottat sen jäämään?
Tantat? Äänioikeus? Kehut itseäsi provosta? Tää on jo niin tyhmä että tän on pakko olla mies.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:56"]
[/quote]
miksi ap ajattelet näin? Entä jos omalle kohdallesi kävisi niin että susta tulisi yh?
Ei kaikki välttämättä itse yh:ksi ole halunnut. Mut minkäs teet jos toinen lähtee, ei halua olla isä, ei halua kantaa vastuuta lapsestaan.
sidotko sänkyyn kiinni vai rakennat pienen vankilan ja pakottat sen jäämään?
[/quote]
Ei vaan valitsen kumppanin huolellisemmin. En olisi iki kuuna päivänä tehnyt lapsia, jos olisi ollut edes keskivertomahdollisuus päätyä yh:ksi. Onneksi löytyi elämän rakkaus jolle lapsemme ja minä olemme kaikki kaikessa.
Minä olen yh-äidin lapsi, sitä paskaa en toivo kellekään. Kaikki jotka tahallaan haluavat yh:ksi ovat mielestäni pohjasakkaa. Yh:ksi tahtomattaan päätyville toivon voimia ja lisää apua, ettei lapsi joudu olemaan se perheen toinen aikuinen, niin kuin liian usein käy.
:D