Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan kesti toipua erosta?

Vierailija
16.07.2021 |

Yli 10v parisuhde kaatui juuri. Kertokaa hyviä vinkkejä selättää suru. Tiedän että tämä menee vielä ohi, mutta juuri nyt aika näköalaton fiilis. Kertokaa omia kokemuksia toipumisesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ko

Vierailija
2/8 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on 7 vuosi menossa ja nyt on traumat siinä vaiheessa, että ei enää tunnu pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellähän meni varmaan vuosi.Onneksi ystävä tuli hakemaan harrastuksiin mukaan.Sitten kävin viihteellä ja pitkillä lenkeillä ja sain itseni kasaan ja itsekunnioitukseni kohdalleen kun mietin mitä tein väärin tai hän teki.5 vuotta siitä löysin ihanan miehen ja olen hänen kanssaan edelleenkin naimisissa ja 3 lasta.Älä ajattele että sinussa vain olisi vika näin ei ole.

Vierailija
4/8 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellähän meni varmaan vuosi.Onneksi ystävä tuli hakemaan harrastuksiin mukaan.Sitten kävin viihteellä ja pitkillä lenkeillä ja sain itseni kasaan ja itsekunnioitukseni kohdalleen kun mietin mitä tein väärin tai hän teki.5 vuotta siitä löysin ihanan miehen ja olen hänen kanssaan edelleenkin naimisissa ja 3 lasta.Älä ajattele että sinussa vain olisi vika näin ei ole.

Kiitos. Lenkkeilen kyllä paljon ja se turruttaa hetkeksi. Maha on ollut vaan tosi kipeä kun suren ilmeisesti vatsallani. Pitkät lenkit tehtävä jossain puskaisilla kujilla😁 Oon myös ajatellu ilmoittautua syksyllä ainakin jumppiin. Kumma juttu että vaikka eron merkit oli ilmoilla pitkään niin silti mieleen nousee vaan kaikki hyvät hetket ja kauhee ikävä. Tilannetta ei paranna se että hän löysi heti uuden suhteen. Itkettää välillä niin etten saa happea eikä töistäkään taho tulla mitään. Ap

Vierailija
5/8 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta ekat 1,5 v. Sitten nousu alkoi.

Avioero 20 v jälkeen.

Vierailija
6/8 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itse tosi huono toipumaan, toinen toipuminen kesti pari vuotta, toinen vuoden. Kaksi masentavaa eroa siis koettu ( nykyään kyllä jo naimisissa ollut onnellisesti yli 10 v).

Kun katson taaksepäin omaa toimintaani, voin vain sanoa että älä jää yksin suremaan. Revi itsesi vaikka väkisin ylös sängystä. Itke vaikka öisin, kunhan teet päivisin jotain mielekästä. Älä ainakaan itke sen paskan perään yhtään. Tee kaikkkea sitä mitä et parisuhteen aikana voinut. Kokeile irtonumeroita vaikka ei kiinnostaisikaan. Äläkä ainakaan itke sen paskan perään.

Molemmilla kerroilla exä olisi halunnut takaisin sitten kun olin vihdoin saanut elämäni uudestaan järjestykseen. Älä siis ainakaan itke sen paskan perään. Äläkä sitten ota sitä takaisin vaikka se konttaisi luoksesi.

Vierailija
7/8 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on pahempi kuin kuolema

Vierailija
8/8 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ny parille kaverille tästä maininnu. Hirveesti ei läheisiä ole kelle kertoa. Erossa meni se paras ystäväkin. Kun tajuais sitten mikä on normaalin ja mikä sairaan reagoinnin raja. Jotenkuten toimin päivällä mut hetkittäin tuntuu että päänuppi leviää justiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi