Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et tietäisi ikääsi niin minkä ikäiseksi arvioisit itsesi

Vierailija
16.07.2021 |

Osuisitko arvauksessasi oikeaan?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvioida ihmisten ikää ollenkaan. En tajua yhtään mistä sen näkee.

Olen 42v ja paperit kysytään. Viimeksi ostin lonkeroa sitä ed kerralla tupakkaa. Alkossa ei viimeksi kysytty, mutta sitä edellisen kerran kysyttiin. Kai sitä on nuoren näköinen, kun eräs myyjä luuli vuosi sitten minua 20v poikani tyttöystäväksi😂

Vierailija
42/54 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 25-28v.Oon oikeasti 36v.nainen.

Näytän paljon ikäistäni nuoremmalta.Tosi moni luulee mua nuoremmaksi.

Vierailija
44/54 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikäisekseni.

T. 56v

Vierailija
45/54 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27, olen 34

Vierailija
46/54 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 -m38-

Vierailija
47/54 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta kolmekymppisenä pitäisin.

M 46 tennarit jalassa nauhat solmimatta

Vierailija
48/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä suurin osa kuvittelee näyttävänsä ikäistään nuoremmilta. Johtuu vaan siitä kun on niin tottunut omaan peilikuvaansa. Tutut vuosien takaa huomaavat kyllä vanhemtumisen. Kohteliaisuuttaan ehkä sanovat ettet ole muuttunut ollenkaan, mutta kyllähän jokainen ymmärtää että se on tosiaan vain kohteliaisuus. Samalla tavalla kuin näkee itsekin miten vuodet on muuttaneet sitä toista. Monesti ensin ei edes meinaa tunnistaa vanhaa tuttua vuosien takaa, mutta hetken päästä aivot kaivaa esiin ne tutut piirteet, ja sitten voi jo aidostikin tuntua siltä että toinen näyttää samalta kuin ennenkin. Totuus on kuitenkin se ensivaikutelma. Se on se, mitä täysin tuntemattomat näkee.

Tottunut peilikuvaansa? Kuvitteletko, että joku tuijottaa omaa naamaansa peilistä päivät pitkät?

Itsehän sitä just ei näe itseään kuin ehkä aamulla ja illalla (meikatessa ja meikit pestessä). Muut ympärillä sille vanhenemiselle ja muuttumiselle enemmän sokeutuu.

Ei tuijota, mutta näkee itsensä silti joka päivä, joten ei huomaa ulkonäkönsä vanhenemista. Vanhenemisen huomaa ihmisistä joita ei ole nähnyt vuosiin, ja ventovieraat ihmiset näkee sen ikäisinä kuin he ovat. Jokapäiväiset tutut, kuten työkaverit, näyttävät vuodesta toiseen samalta. Sillätavalla ”iättömiltä”. Muutokset kun tapahtuu niin hitaasti ettei aivot niihin reagoi jos näkee päivittäin. Vanhoja valokuvia katsellessa sitten kyllä huomaa.

Vierailija
49/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, että pudotan teistä osan maanpinnalle. "Minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi" -heitot eivät ole absoluuttisia totuuksia. Ihmiset pelkäävät, että sanovat iän korkemmmaksi kuin on, joten he varmuuden vuoksi sanovat mahdollsimman alhaisen iän. 

Jos esim. sinulta kysytään papereita usein, kysymys voi olla vain siitä, että käytät nuorten vaatteita. Lippiksen ja nuorekkaiden aurinkolasien takaa on vaikea arvioida ikää.

Tämä. Ihmiset haluavat olla kohteliaita, ja siksi veikkaavat mahdollisimman paljon alakanttiin. Haluavat varmistaa ettei käy niin että arvioivat vahingossa vanhemmaksi kuin mitä toinen todellisuudessa on. Kokisivat sen nolona. Itsekin olen tähän sortunut.

Vierailija
50/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioisin n. 40-vuotiaaksi. Olen 42. Ryppyjä ei ole, mutta muuten olen vähän väsähtäneen näköinen, kiitos lapsien, joista toinen vielä melko pieni. Pientä bulldog leukaakin tullut. Muuten voisin varmaan mennä n. 35-vuotiaasta. Varmaan jollain ihan kotikonsteilla saisi itseään nuoremman näköiseksi, mutta ei kiinnosta.

Vierailija
51/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin ilman meikkiä noin 40 v, iltaisin ilman turvotuksia meikittä sekä noin muuten perusmeikillä noin 35 v. Raskaammalla meikillä vajaat 40 v. Kaukaa katsottuna näytän reilusti nuoremmalta ja ikäistäni nuoremmalta kuin ihan läheltä. En todellakaan näytä aina samalta ja myös vaatetus vaikuttaa.

Useimmiten minua luullaan reilusti itseäni nuoremmaksi, varmaan se vaikuttaa kun olen lyhyt ja hoikka - ikäisekseni kyllä ihan simpsakan näköinen kiitos geenien. Mutta läheltä tosiaan näkyy kyllä totuus esim. ihosta, ei kenelläkään 30-vuotiaalla ole esim. kaulan tai dekolteen iho tällainen, samoin käsistä huomaa. Yksi kasvoista nuorelta näyttävä kaverini on todennut ihan saman, että naama menisi reilusti nuoremmasta, mutta muualta ihosta selviää totuus. Ja sen huomaan, että väsymys, stressi ja muu pahoinvointi näkyy olemuksesta todella paljon paremmin kuin nuorempana ja kyseiset olotilat saavat myös naaman näyttämään ainakin 5 vuotta vanhemmalta kuin miltä se näyttää jos on pirteä ja freesi olo.

Vm.-81

Vierailija
52/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40 vuotiaaksi. Olen aina ollut paljon nuoremman näköinen kuin todellinen ikäni. Nuorempana poltin tupakkaa, jotta olisin ollut vähän enemmän aikuisen oloinen. Olin 26 vuotias, kun ajoin autolla R-kioskille ostamaan askin. Myyjä kysyi papereita, sanoin että tulin autolla pihaan. Ei myynyt. Silloin oli 16 vuoden ikäraja. Hiljattain eräässä tapahtumassa minut laitettiin nelikymppisten ryhmään (ei siis viisikymppisten), koska olen kuulemma nelikymppinen ;D

Nyt olen 56 vuotias, mies.

Vierailija
53/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62.Kasvoistani ja olemuksesta päättelisin suunnilleen saman verran,mutta etenkin käsivoimistani ja jalkojenkin lihaksista vissiin vois pudottaa reilut kymmenen vuotta.

En itse tätä tajua,kun kuiteskin on nivelkulumia,on ollut brekkerin kysta(meniköhän oikein) polvitaipeessa jne.

Mutta lääkärit aina kehuu jalkojeni lihaksia ja tytär sanoo,että sulla äiti on käsivarsissa "habaa".

No olen ikäni ollut fyysisen työn tekijä,siis tehdas,hoiva-ala jne.En mikään rautakoura,ja teen fyysistä työtäedelleen.

Niin että voimat ehkä noin viiskymppisen.

Ihmettelenkin että onko yleistä että jo kuuskymppisellä lihakset jotenkin huononee,kun lääkärit tuota mulle ihmettelee.Itse en pidä sitä minään outona.

Vierailija
54/54 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en katso peiliin, tunnen itseni 10-15 vuotta nuoremmaksi kuin todellinen ikäni on. Peilikuvan perusteella taas arvaisin ikäni aika lähelle oikeaa, 2-3 vuotta yli tai alle oman ikäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi