Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö puolisoasi?

Vierailija
21.07.2014 |

Jos niin miksi ?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää, kun laittaa paidan aina housuihin, oli mikä paita vaan. 28.v ja näyttää aina ihan juntilta sen takia. Housutkin nostettu niin ylös kun saa. Nuori ihminen! Näyttäis muuten tosi hottikselta mut se paita, ja housut navan yläpuolella. Eiii....

Vierailija
22/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:36"]Kuinka paljon vanhempia teitä on miehet joita häpeätte?

[/quote]

14 vuotta vanhempi, mutta näyttää 10 vuotta vanhemmalta kuin on. Elämäntavat huonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Käy äidillään syömässä joka päivä, naimisissa oleva mies ja ikääkin jo 36 :)) no jääpi enemmän mulle ja lapsille

Vierailija
24/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömaha, jota ei häpeä esitellä. Myös ylisuuret hihattomat paidat ovat päällään kamalia! (roikkuu kainaloista, ja rintakarvat pilkottaa)

Vierailija
25/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maastokuvioiset housut.. aina ja kaikkialla, kesää talvea... kamalat

Vierailija
26/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:57"]Möhömaha, jota ei häpeä esitellä. Myös ylisuuret hihattomat paidat ovat päällään kamalia! (roikkuu kainaloista, ja rintakarvat pilkottaa)

[/quote]

Sama! Hihattomat liian isot paidat, ei hemmetti! Rintskarvoja löytyy ja näyttää ihan joltain turjakkeelta. Olen alkanut ostamaan hänelle normaaleja t-paitoja.

Vierailija
27/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan ulkonäöltä tai statukselta. Mutta joskus saattaa hävettää tietynlainen jääräpäisyys ja pihiys. Esim.asiakaspalvelijoille antaa todella herkästi palautetta jos homma ei mennyt putkeen. 

Vierailija
28/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta exää häpesin, onneksi se on mennyttä, häpeän vähän vieläkin että olin nuorena sellaisen vanhan ukon kanssa.

Vierailija
29/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi olla ihmisen kanssa, jota häpeän. Miten te pystytte siihen?

Vierailija
30/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, tietyissä tilanteissa. Saatan ajatella että miksi se nyt noin teki, tai miksi se on aina tuollainen. En oikein osaa selittää. Tai sitten hävettää joku ulkoinen seikka, tyylivalinnat tai harteille ropissut hilse. Mutta sitten tulee huono omatunto kun ajattelen että sehän on aivan ihana ja viaton, mähän se olen kamala kun häpeän miestäni. Enkä edes itse ole mitenkään sen hienompi, hilsettä on hei mullakin. :D Ei ne häpeän syyt ikinä ole isoja, tärkeitä asioita.

Vierailija
31/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs ketjus ei kysytty siis jeesustelua siitä miten voi olla jonku ihmisen kans jota joskus häpeää... :)

Vierailija
32/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:21"]Täs ketjus ei kysytty siis jeesustelua siitä miten voi olla jonku ihmisen kans jota joskus häpeää... :)

[/quote]

Ei kysymykseni ollut jeesustelua, vaan ihan oikea kysymys. En jaksanut omaa tilannettani alkaa selittää, mutta aidosta kiinnostuksesta kysyin. Minusta 29 kirjoitti ihanasti ja osittain vastasi kysymykseenikin samalla.

-28

Vierailija
33/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, on vähän liian huomiotaherättävä sekä nimeltään että ulkonäöltään, pituus ei anna sulautua massaan jussi lampi tyyliin. Mutta niiin rakas,rikas ja muutoin sivistynyt et ei pienet viat haittaa.

Vierailija
34/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Ennemmin se vika on siinä, joka häpeää.

Vierailija
35/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku joka vetää herneen nokkaan.. :-D

Vierailija
36/36 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Ylpeä oon miehestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän