Häpeätkö puolisoasi?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:36"]Kuinka paljon vanhempia teitä on miehet joita häpeätte?
[/quote]
14 vuotta vanhempi, mutta näyttää 10 vuotta vanhemmalta kuin on. Elämäntavat huonot.
Joo. Käy äidillään syömässä joka päivä, naimisissa oleva mies ja ikääkin jo 36 :)) no jääpi enemmän mulle ja lapsille
Möhömaha, jota ei häpeä esitellä. Myös ylisuuret hihattomat paidat ovat päällään kamalia! (roikkuu kainaloista, ja rintakarvat pilkottaa)
Maastokuvioiset housut.. aina ja kaikkialla, kesää talvea... kamalat
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:57"]Möhömaha, jota ei häpeä esitellä. Myös ylisuuret hihattomat paidat ovat päällään kamalia! (roikkuu kainaloista, ja rintakarvat pilkottaa)
[/quote]
Sama! Hihattomat liian isot paidat, ei hemmetti! Rintskarvoja löytyy ja näyttää ihan joltain turjakkeelta. Olen alkanut ostamaan hänelle normaaleja t-paitoja.
En lainkaan ulkonäöltä tai statukselta. Mutta joskus saattaa hävettää tietynlainen jääräpäisyys ja pihiys. Esim.asiakaspalvelijoille antaa todella herkästi palautetta jos homma ei mennyt putkeen.
En, mutta exää häpesin, onneksi se on mennyttä, häpeän vähän vieläkin että olin nuorena sellaisen vanhan ukon kanssa.
Minä en voisi olla ihmisen kanssa, jota häpeän. Miten te pystytte siihen?
Joskus, tietyissä tilanteissa. Saatan ajatella että miksi se nyt noin teki, tai miksi se on aina tuollainen. En oikein osaa selittää. Tai sitten hävettää joku ulkoinen seikka, tyylivalinnat tai harteille ropissut hilse. Mutta sitten tulee huono omatunto kun ajattelen että sehän on aivan ihana ja viaton, mähän se olen kamala kun häpeän miestäni. Enkä edes itse ole mitenkään sen hienompi, hilsettä on hei mullakin. :D Ei ne häpeän syyt ikinä ole isoja, tärkeitä asioita.
Täs ketjus ei kysytty siis jeesustelua siitä miten voi olla jonku ihmisen kans jota joskus häpeää... :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:21"]Täs ketjus ei kysytty siis jeesustelua siitä miten voi olla jonku ihmisen kans jota joskus häpeää... :)
[/quote]
Ei kysymykseni ollut jeesustelua, vaan ihan oikea kysymys. En jaksanut omaa tilannettani alkaa selittää, mutta aidosta kiinnostuksesta kysyin. Minusta 29 kirjoitti ihanasti ja osittain vastasi kysymykseenikin samalla.
-28
Joskus, on vähän liian huomiotaherättävä sekä nimeltään että ulkonäöltään, pituus ei anna sulautua massaan jussi lampi tyyliin. Mutta niiin rakas,rikas ja muutoin sivistynyt et ei pienet viat haittaa.
En häpeä. Ennemmin se vika on siinä, joka häpeää.
Aina on joku joka vetää herneen nokkaan.. :-D
Mua hävettää, kun laittaa paidan aina housuihin, oli mikä paita vaan. 28.v ja näyttää aina ihan juntilta sen takia. Housutkin nostettu niin ylös kun saa. Nuori ihminen! Näyttäis muuten tosi hottikselta mut se paita, ja housut navan yläpuolella. Eiii....