Töissä käyvät, mitä maksaisit?
Tähän pitkä lista asioista, joista töissä käyvä olisi valmis maksamaan ja kuinka paljon?
Mitä olisi valmis maksamaan, jos saisit joka aamu nukkua, maksaisitko 500e/kk?
Kommentit (12)
En ymmärrä kysymystä. Maksaisin mitä mistä? 10€ kolmesta Aino-jäätelöstä 🤷
Maksaisin aika paljon jos lomat/vapaat oliisi aina, kun ilmatkin ovat siedettävät ja myös muut tutut/perhe ovat vapaalla.
Ammatinvalinta kysymys.
- etätyö since 2016
Ainakin satasen kuussa siitä, ettei tarvitsisi käyttää näitä typeriä työvaatteita.
ettei pomo kävisi jatkuvasti kyttäämässä ja narisemassa tyhjästä, tuosta voisi jotain maksaakin
Kai mä sitten olen onnekkaassa asemassa, kun ei mulle tule mitään mieleen.
Jos työpaikka olisi kodin vieressä, säästyisi satanen rahaa ja puolitoistatuntia aikaa, siitä voisin 200e maksaa, enemmänkin jos palkka riittäisi.
Maksaisin zatazen tyhmien aloitusten tekijöiden bannaamisesta.
Teen itse työvuorolistani, saan nukkua joka aamu. Voisin kyllä maksaa baabelinkalasta korvassa sen 500 euroa.
Maksaisin veroni ilolla, jos ne ei menisi kaikenmaailman loisien elättämiseen vaan kohdistettaisiin toisten työssäkäyvien, kunnollisten ihmisten hyväksi.
Joskus laskeskelin, että vuodessa meidänkin perhe maksaa tuloveroja, alveja, yms veroja noin 40 000€/v.
M42
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin veroni ilolla, jos ne ei menisi kaikenmaailman loisien elättämiseen vaan kohdistettaisiin toisten työssäkäyvien, kunnollisten ihmisten hyväksi.
Joskus laskeskelin, että vuodessa meidänkin perhe maksaa tuloveroja, alveja, yms veroja noin 40 000€/v.
M42
Minä maksaisin tonnin päivässä ylimääräistä jos sinun kaltaiset ihmiset ta pettaisiin kertaiskulla. Kaltaisiasi aivottomia tämä maa ei tarvitse.
Saan nytkin joka aamu nukkua, joten en ymmärrä kysymystä.